Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan seksiaddikti?

Vierailija
27.02.2008 |

Olen naimisissa. Aviomieheni haluaa selkeästi harvemmin seksiä kuin minä. Kuitenkin n. kerran viikossa, joskus harvemmin. Minulla on rakastaja, mutta häntä tapaan vain silloin tällöin. Masturboin oikeastaan joka päivä. Viime viikolla vietin päivän rakastajani kanssa. Sain pari orkkua, mutta illalla täytyi taas masturboida... Tällainen ei taida olla ihan normaalia?

Nainen 30v

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen rakastunut tähän rakastajaani... Onko sinullakin rakastaja?

Ap

Vierailija
2/19 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoraaaaa :) Naurettavaa sanoa että on rakastunut.. Aikuiset ihmiset viellä jaksaa höpistä noita teini lässytyksiä pliis..... Joillekkin jää toi teini aika lopullisesti päälle kun pitää miestä vaihtaa ja vähän väliä rakastua uudestaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet parisuhteessa nykyisen miehesi kanssa, jos kuitenkin kaipaat jotain muuta? Rakastatko miestäsi? Ehkä olisi kannattanut mennä itseensä ja tunteisiinsa ennen rakastajan ottamista, se on kuitenkin teko, joka vaikuttaa koko perheeseen ennemmin tai myöhemmin.

Ja sinulle, joka moralisoit ja huorittelet, niin olisiko reaktiosi sama, jos joku mies olisi kysynyt vastaavaa?

Vierailija
4/19 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa masennustaan ja tylsyyttään näillä rakastumisleikeillä. Ne tuntee " elävänsä" vain silloin kun on jotain sutinaa. Itsensä pettämistähän se on sen lisäksi että pettää puolisoaan.

M

Vierailija
5/19 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eise muuta asiaa leikkiikö mies vai nainen näitä sinkkuelämistä kopioituja leikkejä.. Vaikkakin miehelle pettäminen on aina ollut sallitumpaa kaikissa kulttuureissa.. En vaa ymmärrä että miks pitää tehdä lapsia ja alkaa seurustelemaan jos on noin kakara viellä??

Vierailija
6/19 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi aina vokotella baarissa. Kai sitä nyt saman akan jyystämiseen silti kyllästyy muutamassa vuodessa, ellei akalla ole muutakin annettavaa, esimerkiksi henkistä pääomaa. Sama koskee naisia. Munaa saa helpommin ja useammin parisuhteessa, mutta siihenkin kyllästyy. Lapsia? Kuka lapsista on puhunut?

Vierailija:

En vaa ymmärrä että miks pitää tehdä lapsia ja alkaa seurustelemaan jos on noin kakara viellä??

Vierailija
7/19 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se mitään. Huora en ole, en ole koskaan laskuttanut seksistä. Olen 30 vuotisen elämäni aikana harrastanut seksiä kahden miehen kanssa, joten ei varmaan voi sanoa, että vaihdan miestä usein :)

ap

Vierailija
8/19 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tohon diagnoosiin kuulu se, että seksi pyörii päässä koko ajan, sitä voi harrastaa melkein kenen kanssa vaan ja mahd. usein.

Vierailija
9/19 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

huoraaaaa :) Naurettavaa sanoa että on rakastunut.. Aikuiset ihmiset viellä jaksaa höpistä noita teini lässytyksiä pliis..... Joillekkin jää toi teini aika lopullisesti päälle kun pitää miestä vaihtaa ja vähän väliä rakastua uudestaan..

Vai frigidi elämään kyllästynyt kotirouva?

Vierailija
10/19 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleen -turhaa täällä huorittelet ketään. Katso peiliin ensin ja mieti miksi haluat tuntemattomia ihmisiä haukkua? Kannattaisi sun laittaa oma elämäsi kuntoon, niin et olisi niin katkera.

Vierailija
11/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vaan liian vähän seksiä miehen kanssa.

Vierailija
12/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen naimisissa. Aviomieheni haluaa selkeästi harvemmin seksiä kuin minä. Kuitenkin n. kerran viikossa, joskus harvemmin. Minulla on rakastaja, mutta häntä tapaan vain silloin tällöin. Masturboin oikeastaan joka päivä. Viime viikolla vietin päivän rakastajani kanssa. Sain pari orkkua, mutta illalla täytyi taas masturboida... Tällainen ei taida olla ihan normaalia?

Nainen 30v

Vierailija
13/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/19 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

ap

Vierailija
15/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

ap

Addiktio?

Vierailija
16/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköpä kyse ole vain siitä mikä on addiktion aste.

Suurin osa ihmisistä ei kestä kuukautta ilman seksiä. Kyllä heilläkin jonkinasteinen addiktio on.

Ilman koko elämänsä kestävät ovat niitä joilla ei ole minkäänlaista seksiaddiktiota.

Vierailija
17/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi olla. tai sitten voi vain kysyä itseltään: onko normaali ihmiselle normaalia olla vaikka täysin ilman lapsia tai perhettä tai miestä/naista/kumppania kun on 30v?

en tiedä tai en osaa sanoa. kun en ole enää 20v..

Vierailija
18/19 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet.

Vierailija
19/19 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköpä kyse ole vain siitä mikä on addiktion aste.

Suurin osa ihmisistä ei kestä kuukautta ilman seksiä. Kyllä heilläkin jonkinasteinen addiktio on.

Ilman koko elämänsä kestävät ovat niitä joilla ei ole minkäänlaista seksiaddiktiota.

No ei sitä noin määritellä. Olenko huumeaddikti, kun kokeilin teininä 30v. sitten pari kertaa kannabista? Entä alkoholisti, kun juon pari kertaa vuodessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi