Kaverini haukkui kännipäissään lasteni nimet :(
Ovat kuulemma " aika omituiset, EI MILLÄÄN PAHALLA" ...
:(
Kommentit (21)
Saa hän kai sanoa mielipiteensä?
Onko ne sitten omituiset? Mitä sä sanoit?
minun mielestäni ystäväni mies on vastenmielinen sovinisti, enkä pidä hänen kotinsa sohvakalustosta, mutten ikinä sanoisi sitä ääneen. Miksi ihmeessä kaikki mielipiteet täytyisi sanoa ääneen. Ja varsinkin, kun ei edes kysytä mielipidettä.
Lasteni nimet eivät luonnollisestikaan ole minusta omituiset.
ap
vähän väliä mitka lasten nimet on! Jos itse olet Tyytyväinen lasten nimiin niin ei kannata loukkaantua ihmisten sanomisista. Pitää nyt sen verran olla hyvä Itsetunto ettei tuollaisesta loukkaannu.
Jokaisella saa olla mielipide asioista.
T:2
ap:
Lasteni nimet eivät luonnollisestikaan ole minusta omituiset.
on luonteeltaan sellaisia, että sanoo eka ja ajattelee vasta sitten ja toiset ajattelee eka ja sanoo sitten.
Kunhan itse olet tyytyväinen niin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Mun mielestä tuollaset vähän hienostelevat nimet ei sovi perus Järviseen tai Hyväriseen.
itsekkin tykkään vähän erilaisista nimistä. siis sellaisista joita ei joka vastaankävelijällä ole. mutta mielipiteet kullakin.
en takuulla ole samaa mieltä kaikkien ystävieni kaikista asioista, mutta ei tulisi mieleenkään arvostella kenenkään juttuja, jotain tapoja ihmisillä sentään soisi olevan. En ole koskaan ymmärtänyt niitä ihmisiä, jotka aina loukkaavat toisia, kun on pakko töräyttää jokainen oma mielipide ääneen.
Kauniit nimet on =)
Kieltämättä näin (sisä)maalaisen korvaan omituiset (lue harvoin kuullut) mutta kauniit, älä välitä.
Ei tuo kommenttina paha ole. Minä olen sanonut samoin tarkoittamatta loukata ollenkaan. Mutta jos nimi on omituinen minun korvaan niin sitten on. Sanoisin kyllä jotain muuta jos en pitäisi nimistä mutta omituiseksi sanominen ei ole pahasti sanottu.
Ja musta nuo oli jännät ja kivat, ei kuitenkaan mitenkään oudot. Eikä väliä sillä oletteko suomenruotsalaisia vai ei. Kauniita.
hän todella siis ihmetteli ja kauhisteli miten omituiset nimet meidän lapsilla on.. Mutta joo, itse pidän nimistä aivan yhtä paljon nyt kuin ennen. Ei kaverin mielipide sitä miksikään muuta. Tuli vain kurja mieli tuosta.
ap
Ap, minun nuorimmaisen lapsen nimi on täälläkin haukuttu pystyyn, selvinpäin luultavasti;)
Tottahan toki ystäväsi käyttäytyi hölmösti mutta se on hänen häpeänsä. Sinä tiedät ja omasta mielestäsi lapsiesi nimien olevan juuri heille sopivat joten jätä ystäväsi möläytys omaan arvoonsa.
Voithan joskus piruuttasi tölvästä hienovaraisesti takaisin jostain sopivan tilaisuuden tullen. Vaikkapa jos ystävälläsi lapsilla on kovinkin tavalliset nimet.
Kiva nimi ja mukava tyttö niin kuin varmaan teilläkin ;)
Oon mäkin kuullut omien lasten nimistä hyvää ja pahaa, MUTTA se on niiden ongelma, ei mun. Joten älä kuule pahoita mieltäsi tollaisesta.
niin o vähän helpompi ottaa kantaa kysymykseesi.