Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö ihan kamalan väärin? Paha mieli.

Vierailija
27.02.2008 |

3,5-vuotiaalla pojallani on maha kovalla. Kakka ei tule millään vaan on jäänyt peppuun. Annoin eka 2,5 ml Levolacia, ei auttanut kuten ennen. Sitten annoin 10 ml. Ei auttanut. Olen hieronut masua ja yrittänyt jumpata jalkoja, poika on kävellyt. Kotona ei ole mitään ruoka-ainetta, luumua tai mustikkaa tai sellaista, mikä sais vatsan löysälle.

Sitten oltiin iltapesulla ja pesin peppua. Sanoin, että yritän varovasti sormella kakkaa pois. Ja työnsin nimettömän sormeni (ei ole isot sormet!) pepun suulle. Poika rupes itkemään paljon, ja lopetin. Nukkumaan mennessä vielä sanoin, että tiedäthän ettei äiti koskaan halua satuttaa, äiti yritti auttaa.

Tuli niin paha mieli. Teinkö kamalan virheen? Yritin auttaa, kun toinen oli niin kurjana. Mitä jos kertoo hoidossa, tehdäänkö musta pedofiili?

Asiallisia vastauksia, kiitos!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. vanhainkodeissa tuota tapaa joudutaan käyttämään, jos muusta ei apua.

kipi kipi kauppaan ostamaan luumuja. Meillä toimii rusinat hyvin!

Vierailija
2/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit tietty auttaa. Mutta onhan se aikuisen sormella vähän vaikeaa, joten tulos oli toi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä esim. puuroa?

Vierailija
4/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätilanteessa saattaa ihan tavallinen panadol-suppokin auttaa.

Vastaisuuden varalle osta apteekista pienoisperäruiskeita.

Ala antaa duphalackia vaikka joka toinen päivä, alkuun vaikka joka päivä.

Hätätilanteessa olen turvautunut myös laxoperon-tippoihin joita olen antanut 3 tippaa illalla ja aamulla on sitten kakka tullut.

tätä kuitenkin vain tod. harvoin. n. kerran kahdessa kuukaudessa.

(Jatkuvasti käytettynä aiheuttaa suoleen riippuvuutta)

Ja tietty jos lapselle vaan maistuu niin luumusose, luumut, päärynä, ruusunmarja, täysjyväviljat, paljon nestettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä