Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laadukkaat lastenkengät???

27.02.2008 |

Mistä te ostatte lastenkengät? Marketti, kenkäkauppa, netti, Prisma ym? Mitkä ovat hyviä " merkkejä" eli laadultaan hyviä ja kestäviä?

Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oletteko ostaneet netin kautta ulkomailta kenkiä? Saako Saksasta tai Italiasta hyviä popoja? Ruotsista?

Vierailija
2/11 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut ostettua. Loskakelin talvikenkinä lapsella on ollut vikingin ja richterin kenkiä. Molempiin olen ollut tyytyväinen. Muut talvikengät ovat tepsut-merkkisiä eikä niissäkään ole muuta moittimista kuin ehkä lapselleni vähemmän sopiva lesti.

Muun ajan kenkinä on ollut eniten elefantenin ensiaskelkenkiä, joita ei enää valmisteta. Niitä sai edullisesti kun myivät loput pois, joten kun osoittautuivat hyviksi ostelin niitä.

Eccon ja superfitin kenkiä lapsella on ollut myös ja meille on sattunut hyviä malleja.

Kannattaa kokeilla tuntuuko kenkä hyvältä. Onko pohja kiertojäykkä yms. Itse pidän kriteerinä myös sitä, että kenkä ei saa olla liian painava. Ja usein kauhean kömpelöltä tuntunut kenkä on osoittautunut käytössä sellaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme maalla, 4 lapsen kanssa on oma rumbansa lähteä kenkiä sovittelemaan kaupunkiin. Kiinnostaisi myös tuo nettikaupasta ostaminen!!! Mistä niitä saa tilattua? Plussaa olisi jos olisivat vähän erilaisia kuin mitä Citymarkestista saa.

Vierailija
4/11 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tarkemmin en valitettavasti osaa sanoa, kuulin vain messuilla omistajalta.

Vierailija
5/11 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihan vaikka Ellokselta ja NetAnttilastakin tilailtua -laadusta en osaa sanoa. Nyt olen ite vallan ihastunut Vincentin kenkiin, näitäkin saa nettikaupasta www. vincentshoestore. com/ Näyttävät laadukkailta mutta hinta ei päätä huimaa. Niin ja taitaa Hobby Hallissakin olla joitain lasten kenkiä.

Vierailija
6/11 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka olet tilannut noita Vincentin kenkiä? Usan nettikauppa ei ainakaan lupaa toimittavansa Suomeen?

Vierailija
7/11 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vielä, ainoastaan olen ihaillut niin Ruotsin kuin Englanninkin nettikaupan sivuilla. :-) Tarvii ehkä tilailla vaikka tuolta naapurimaasta tässä jahka kevät alkaa.

Vierailija
8/11 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo toivoin, että en vaan ollut hoksannut jotain fiksua kikkaa millä niitä olisi saanut esim. Usasta hintaan $ 11...

Mä olen ostanut kahdet Vincentit meidän pojille Stockan alesta joskus pari vuotta sitten, harmittaa vaan kun en ostanut enemmänkin. Ovat siis olleet loistavat kengät!

Vierailija
9/11 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jälleenlähettävät sitten tilauksen muualle maailmaan.

Tälläisiä palveluja on mm. www.myUS.com www.usamail1.com www.bongous.com ja www.usa2me.com.

Hinta ei tietenkään enää ole halpa kun nuo palvelun kulut lisätään päälle, mutta jos jotain todella himoitsee niin nyt se on mahdollista tilata USA:sta.

Itse en ole kokeillut.

Vierailija
10/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaahan USAsta tilaajat tarkkana tullien kanssa, ettei tule ylläreitä. Muistaakseni raja menee jo 100 dollarissa.

Kätevintä olisi varmaankin tilata ne Ruotsista. Vincentin kengät ovat ihania ja laadukkaita.

Vierailija
11/11 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli melkoisen pieni. Vaatteilla lienee samaa luokkaa?