Menikö kuitenkin uusiksi..
Eli meillä oli jo tytölle nimi valmiina, TILDA JOSEFIINA, mutta mutta.. Tytöllä on punainen tukka ja nyt tuntuu ettei tuo nimi sovikaan yhtään. Ainoa harkittu vaihtoehto on nyt ALISSA. Entäs toinen nimi???? Sopiiko tuo Josefiina Alissan kanssa? Alissa Josefiina? Miten tää on niin vaikeaa?Mies on tyrmännyt seuraavat nimet: Emilia, Olivia, Matilda..
Kommentit (12)
Alissa Eveliina? Alissa Henriikka? Alissa Vilhelmiina? Alissa Emmiina? :)
Alissa Josefiina sopii myös. :)
Muita vaihtoehtoja Alissan jatkoksi:
Alissa Sofianna
Alissa Juliaana
Alissa Matleena
Alissa Rebekka
Alissa Eleonoora
Alissa Ellinoora
Alissa Helmiina
Alissa Viliina
Alissa Katriina
Musta Tilda sopii ihan hyvin punatukkaiselle tytölle - Tilda Swintonkin on ihan punatukkainen. Nimi on hieno just alkuperäisenä!
Eikö muille tule mieleen ajatus että Alissa tarkoittaa Ali-nimisessä pojassa?? Itse en pääse tämän ajatuksen yli nyt ollenkaan :o/ Enkä siis voisi tyttöä kutsua niin!
Sen sijaan Tilda on tosi hyvä nimi. Naisellinen ja pirteä ja persoonallinen ja silti lempeä nimi :o)
Mutta, jos ette haluakaan Tildaa, niin Alissan sijaan laittaisin
Alina
Aliisa
Alisa
- - koska ajattelen koko ajan että Alissa = Ali-pojassa
Toki Alissan kanssa käy moni muukin nimi hyvin yhteen, olikin paljon kivoja jo lueteltu. Alissa on nätti nimi.
Eikä mulle koskaan ole tullut mieleen tuo Ali-ssa, Ali-pojassa.
Tiedän yhden punatukkaisen Tildan ja mielestäni nimi sopii hänelle kuin nenä päähän :) Tilda Josefiina on oikein kaunis nimi. En tykkää yhtään Alisa, Alissa, Alina nimistä, joten kannatan ehdottomasti Tildaa.
Josefiinaa vielä astetta kauniimpi olisi minusta Josefiia..
eli Tilda Josefiia saa minun ääneni.
Ainoa tuntemani Tilda sattuu olemaan punahiuksinen, joten minun mielikuvissani se on nimenomaan punapäälle sopiva. :)
kuten moni muukin on kirjoittanut.
Alissakin oikein kiva, jos siis vauveli vain ei näytä/tunnu teistä Tildalta. En itse osaa ajatella Alissa nimeä niin kuin tuossa edellä Ali-nimisessä pojassa. :)
Josefiina sopii molempiin.
Meidän pienestä punapäästä tulee kuin tuleekin Tilda. Tilda tuntui sittenkin paljon " omemmalta" nimeltä kuin tuo Alissa..
alissa josefiina sopii oikein hienosti=)
muita ehdotuksia...
-rianna
-anissa
-ariana
-iisa
-tara
-jade
-aava
-meri
-karla
-jarna
-rosanna