Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko joku keksinyt hyvää keinoa raskauden aikaiseen turvotuksen vähentämiseen?

Vierailija
27.02.2008 |

kädet ja jalat huutaa armoa!

anna vinkkisi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vähentääkö turvotusta, mutta ainakin psyykkisesti vähän helpottaa kun voi ees jotain yrittää ;)

Vierailija
2/6 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidä tukisukkahousuja. ei pitäs tulla turvotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohota myös lantiota maatessasi -- pari tyynyä riittää, ei tule virtausvaikeuksia laskimoihin. Pyörittele ranteita ja nilkkoja. Nouse 50 kertaa varpaillesi ja makaa vasta sen jälkeen. Juo todella paljon, syö mansikka-ananas-sitrussalaattia. Vältä suolaa. Pyörittele käsiä olkapäistä asti. Pidä jotain käsissäsi ja puristele sitä kun kävelet -- veri ei pakkaudu sormiin kun vaikka puristelet avainnippua vuorokäsissä kun olet liikkeellä..

Mammajoogaohjaaja :)

Vierailija
4/6 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää kun sunnutaina jummppasin käsiä oikein huolella ja sitten yöllä ne jämähti oikein kunnolla turvoksiin...

sellanen puristelu pallo olis varmaan kyllä hyvä!

ap

Vierailija
5/6 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kokeillu nuo kaikki, mutta silti olen melkoisen turvoksissa, kädet ja jalat todella paksut ja naamaakin turvottaa.

tosin laskettuaika on ylihuomenna, että saattaa johtua ihan lähestyvästä synnytyksestä kun kroppa kerää nesteitä.

Vierailija
6/6 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on täällä pyöritelly jonglöörauspalloa käsissä pari päivää ja olo on yllättävän hyvä :) kädet turvoksissa ja puuduksissa, mutta paljon parempi olo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä