Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äiti ei ole ajoissa hakemassa lasta kerhosta

Vierailija
27.02.2008 |

Olenko hieman yksinkertainen, kun ajattelen 3-4-vuotiaalle tulevan epäluottamus vanhempaansa kohtaan, kun tämä ei olekaan hakemassa kerhosta sen loppuessa? Lapseni kanssa kerhossa on eräs äiti, joka tulee aina n 5min myöhässä tai haahuilee ties missä lapsensa kysellessä ja etsiessä äitiään. Eilenkin äiti " oli juuttunut suustaan kiinni" tutun kanssa ja saapui hakemaan lastaan 5min myöhässä. Lapsi hätäili ja huuteli äitiään, kun muut lapset pukivat ulkovaatteitaan päälle vanhempiensa kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotias lapsi oli kävelemässä autotien reunaa pitkin kotia kohti. Kerhotädit olivat päästäneet lapsen ilman hakijaa pihalle odottamaan! Laittoivat lapsen syyksi, että he ovat sopineet että sanotaan heipat lähtiessä. Lapsi oli odottanut pihalla ja kun minua ei kuulunut hän oli päättänyt lähteä kävelemään. Kerhotädit olivat menneet sisätiloihin tietenkin. Huhhuh. Kannattaa oikeasti olla aina ajoissa hakemassa.

Vierailija
2/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsena pelkäsin jostain syystä että minua ei tullakaan hakemaan, esim. kesäleiriltä kirjoitin äidilleni että muistaahan hän varmasti tulla hakemaan bussilta. Muisti kyllä :) En tiedä mistä se pelko minuun juurtui.

4,5v esikoiseni jutteli monta kertaa siitä kun jumpan jälkeen en ollutkaan pukuhuoneessa häntä odottamassa. Olin kyllä käytävällä tulossa, mutta en tungoksen takia päässyt pukuhuoneeseen ennen lasta.

Riippuu tietysti paljon lapsesta miten hän reagoi. Mutta kyllä minä kerhossa huomaan että lähes aina lapsi on todella vakavana jos hakija ei olekaan käytävässä odottamassa kun lapset sinne kerhon loputtua tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin paikalle niin tyttö puskahti helpotuksesta itkuun. Kotihoidossa koko ikänsä ollut, ekoja kertoja jäi yksin vieraiden kanssa. Ymmärrettävää että säikähti. Sen jälkeen pidin huolta että olen ajoissa, aina kun kerho loppui niin tyttö pälyili vanhempien joukkoa selaine ilme kasvoilla että onkohan äiti tuolla ja voi sitä hymyä kun huomasi minut : )

Olen tolkuttanut tytölle nyt että kyllä äiti aina tulee hakemaan vaikka joskus vähän myöhästyisikin ja nyt kun kerhossa on jo pitempään ollut ja kaikki käyneet tutuiksi niin jos joskus vähän myöhästyn, ei tyttö ole siitä moksiskaan. : )

Silti huomaa että pienellä on ikävä äitiä kolmen tunnin kerhopäivän päätteeksi, aina tulee riemuisasti halaamaan kun haetaan.

Vierailija
4/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin esikoiseni kerhoryhmässä on tyttö, jonka äiti ei ole IKINÄ ajoissa hakemassa lasta. Käy sääliksi tyttöä kun hän odottaa kyyneleet silmissä äitiään hakemaan ja äiti tulee ihan joka kerta myöhässä.

Vierailija
5/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sana lapselle tyyliin " äiti tulee varmasti ihan heti, odotellaan vaikka yhdessä" olisi tosi tärkeää sen sijaan että katsotaan säälivästi.

Vierailija
6/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään perusteluja, muuten vaan on myöhässä. Tosi kurjaa lapsille.

Vierailija
7/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken muista ikinä varsinaisesti pelänneeni, että minut olisi unohdettu.

Vierailija
8/10 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauva oli oikein valvottanut yöllä ja kun päivällä tyttö oli kerhossa ja vauva nukkui takapihalla, niin nukahdin itsekin nojatuoliin. En tiedä mihin heräsin (ehkä alitajunta), mutta tajusin heti että nyt on kiire. Juoksin kuin tuli hännän alla koko matkan ja myöhästyin silti 10 minuuttia tytön hakemisesta (puhelimella ei kerhosta saanut ketään kiinni, kun olivat ulkona). No onneksi yksi kerhokaveri äitinsä kanssa + toinen kerhon ohjaajista oli pitänyt tytölle seuraa, joten mitään hämminkiä ei ollut syntynyt. Mutta voin vain kuvitella miten säikähtänyt meidän arka tyttö olisi ollut, jos olisi ihan yksin jäänyt.

Vierailija
9/10 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hajea ajoissa

Vierailija
10/10 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi syntynyt pyhästä hengestä? Mitä tekee isä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä