**MAALIKSET 07 maaliskuussa**
Vauva puolen viimeinen pino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=12341600&p=3&tmo…
Kasvupino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=12341495&p=1&tmo…
Mitäs tehdään tuon kasvupinon kanssa, kun nyt siirrytään tänne taaperoihin ja ei tarvitse neuvolassakaan käydä niin usein että päivitettävää hirveästi olisi? Jätetäänkö kokonaan pois?
Ja uuden pinon, kun aloittaa niin pitäisi muistaa laittaa se vuosi lukukin ettei sekoitu muihin maaliskuisiin.
Kommentit (53)
Ja kiitos HANAN Sinjan synttärionnitteluista! Minä tulen joka päivä tänne lukemaan kuulumisia, ja odotan kuumeisesti, koska sinä tulet kertomaan uudesta tulokkaasta!! Tulepa heti kertomaan miten kaikki meni, jahka kotiudut :)
RUUSUNPIIKKI; Suuresti onnea plussasta!! Olen kuullut usein, että toinen lapsi voi saada helpostikin alkunsa vaikka ekaa olisikin tahkottu pitkään! PAljon onnea teille!!
Jaha, ja heti Sinja heräs! Mentävä!
Caius
Näin te muutkin liitytte meidän odottavien joukkoon :) Onnea Hananille synnytykseen ja papulle hermoja ultran odotteluun.
Minullakin on perjantaina ultra, rakenneultra siis, silloin viikkoja kasassa tasan 20. Taas minua on alkanut vaivaamaan ne supistukset (jos joku muistaa kun makasin siellä sairaalassa ym kun meinasi syntyä ennenaikaisesti) jotka oli viime raskaudessakin riesana. Tänään kävin lääkärissä ja sain semmosta kohtelua että itkin siellä ja kysyin lopulta että saanko lähteä jo pois :(
Meidän tyttö on niin suloinen ja viisas ;) Joka päivä hämmästyn miten ihmeessä hän voi ymmärtää niin paljon asioita. Jos käsken tuomaan äidille jotain esim vaipan niin tyttö hakee sen ja tänään kun käskin laittamaan vessan oven kiinni niin hän konttasi sulkemaan oven.
Konttaa kovaa ja oikein sujuvasti. Kävelee tukien kanssa ja työntää sitä kärryä. Nousee seisomaan ilman tukea ja seisoo tanakasti, mutta ei vielä ota askelia. Sanoo monta sanaa ja matkii autoa ja eläimiä ym. Ihanaa aikaa seurata kun toinen oppii niin innolla uutta :)
Meillä ollaan heräilty yöllä ja PALJON. En muista kuka kyseli apua samaan ongelmaan. Minä kokeilin kaikki kipulääkkeet ja ruokavaliot ym ja mikään ei tuntunut auttavan. Nyt otin sitten tutin pois (ei ole ollut moneen kuukauteen kuin yöllä käytössä) kokonaan ja katson seuraako siitä paremmat yöunet. Tyttö tosiaan herää joka yö n.15 kertaa. Joskus menee alle 10 heräämis kerralla ja se on luksusta. Eilen otin tutin pois, huusi täyttä kurkkua 30 minuuttia ja sitten antoi periksi ja rupesi nukkumaan. Heräsi VAIN 3 kertaa koko yönä. Tänään itki mutta ei niin raivona kuin eilen ja aika puolittui. Nyt se nukkuu tuolla ilman tutia ja minä odotan mitä yö tuo tulleessaan. Ajatus oli alunperinkin se että 1 vuotiaana ei enää tutia syödä niin nyt oli ihan hyvä aika ottaa se pois. Aika kivuttomasti se taisi käydäkin. Aloitin tuossa 9kk iässä vierottamisen sillä että jätin päiväunilta sen tutin pois. Ja hereillä ollessaan ei ole syönyt tutia 6kk jälkeen.
Meillä ollaan synttäri kemuja mietitty. Niihin on vielä aikaa, koska tyttöhän syntyi 30.3. Me pidetään juhlat 29.3 lauantaina. On suunniteltu jo syömiset ym sinne. Minä itse en niitä tee vaan minun sisko leipoo kakun ja toinen sisko sitten kaiken muun. Itse toivon olevani silloin kotona enkä sairaalassa pakkolevossa. Aika näyttää...
Nyt pitää rueta nukkumaan. Koskaan ei tiedä mitä yö tuo tullessaan, varsinkin kun nyt ei ole tutia lohduttajana ja tissin syöntikin lopetettiin sunnuntaina. Maito loppui todella nopeasti. Osasin sitä kyllä odottaakin kun useinhan se kuulemma loppuu raskauden puolessavälissä.
Jouhi ja tyttö 30.3 1v + rv 19+4
Terppa maalikset(pitää sisällään helmikuiset,maalikset ja huhtikset)
Kaikille jo 1v synttäreitä juhlineille myöhästyneet onnittelut !!!
Täällä ollaan juuri tänään 11kk !!! Isotyttö :-)) Sellainen höpö koko neiti. Osaa kaikenlaista, ajaa autolla, eli pärisyttää ja ajaa, lukee kirjoja itsekseen, leikkii muutenkin itsekseen, osaa soittaa puhelimella ja kailottaa kovalla äänellä haloota :-)) on kaikki ruokainen, ja tykkää normi aterioista, vauvan mössöt ei enää maistu .. En ole vielä antanut ihan samaa, kuin mitä me syödään, mutta melkein, mausteet vain pois, koska meillähän mausteita käytetään enemmän kuin laki sallii. Tyttö ei tykkää kalasta, mutta syö sitäkin .. se vain menee alas hitaammin. Tyttö oli 10kk nlassa hieman yli kymmenen kiloa ja 74cm pitkä. Painonnousu oli tasoittunut, kun neiti on alkanut liikkumaan. Ei vielä kävele, mutta nousee ylös tukea vasten ja tukea vasten myös kävelee, konttaa hirmu vauhtia ja välillä pää vain kolisee, kun kurvit otetaan liian rajusti. Ei edelleenkään oikein nuku päikkäreitä, sellaisia lyhyitä 30-40 minsan unia ottaa pvällä 2x. Yöt nukkuu hyvin(yleensä) menee nukkumaan klo.20.30-21 ja nukkuu omassa sängyssään klo.2-4 ja sitten herää, ja rauhoittuu ainoastaan, jos otamme omaan sänkyymme siihen keskelle, siihen nukahtaa saman tien ja heräilee yleensä klo.7.30-8.30, mutta nyt kahtena aamuna on herännyt jo klo.6 :-//
Ruusunpiikille PALJON ONNEA plussasta !!! Ja Hananille PALJON ONNEA-tulevaan !!! Käyhän heti kertomassa kuulumiset, kun kotiudut. Ja ihanaa, että sait safian kotiin !!! Papun raskauteen myös ONNEA, ja älä välitä kaikenlaiset tuntemukset kuuluvat raskauteen. Ja mä olen oireillut saman kaavan mukaan jo muutamien viikkojen ajan, eli mieliala heittelee todella paljon, ja en ole edes raskaana .. Meitä taitaa olla aika monta plussannutta maaliksissa. Voikun mäkin pian .. Välillä haluan heti vauvan ja sitten taas tulee sellainen tunne, että ei ei ei ei siitä tule mitään, kun tämäkin on vielä vauva. Ota sitten jokin tolkku ko. asiaan.
Olen tehnyt töitä ja vuoroin taas ollut ihan kotosalla. Tämä viikko on mun kotiviikko ja vasta perjantaina menen iltaan, ja tietty viikonlopun ahkeroin, ja mies hoitaa pikkuista.
Tälläista täällä !!! Palataan taas t. emmi ja Rosanna11kk
Heippa kaikille täältä lumihangen keskeltä! Lunta on vaikka muille jakaa ja lisää tulee kaiken aikaa. Ihanaa!
Onnea kovasti kaikille iiiiiiiiisoille yksivuotiaille sekä vauvamahaisille! :)
Meidän iiiiiiiiiso melkein yksivuotias pysyttelee vielä mieluiten lähempänä lattiaa. Kovasti pyllykiitää eteenpäin ja nyt viikon verran on noussut tukea vasten pystyyn, mutta ei ota askelia muutoin kun kävelytettäessä. Aikamoinen pikku pelle tuo likka kyllä on! Tällä hetkellä kova sana on piilosen leikkiminen harsorätin tai jonkun muun avulla. Itse hän survoo rätin pään päälle ja kikatelle odottelee, kun kysellään ääneen, että missähän se meidän tyttö on. Sitten kiskaisee rätin pois mahtava hymy naamalla. Rätin tilalle käy siis jokin muukin, esim. sukka... Siinä on vain se hankaluus, että se ei pysy niin hyvin silmien päällä :)
Muita huippuhommia on lukeminen ja palikoilla leikkiminen sekä koirien päällä kiipeily. Kovin paljon tyttö viihtyy myös itsekseen leikkimässä, mikä onkin hyvä juttu. Kaikki kaappien ovet meillä on teipattu kiinni ja koirien ruokatynnyri laitettu laatikostojen eteen, kun pieni riiviö on käynyt hieman tutkimusmatkoilla :) Eräskin päivä keittiön lattialle oli levitetty pakastepussirulla, ihan vain muutama metri pussia pussin perään :)
Yöt meillä on aika vaihtelevia. Nukkumaan käydään nykysin aika kivuttomasti - imetän iltamaidot olkkarissa ja sitten valveilla siirrytään omaan pinnikseen. Mutta yön aikana herätyksiä on kahdesta äärettömään, mikä on kieltämättä aika väsyttävää. Ollaankin suunniteltu, että kun mies pitää talvilomansa, niin meillä on unikouluviikko. Huoh jo etukäteen... Päiväunia meillä nukutaan vain yhdet, klo 12-15 yleensä.
Syömishommat sujuvat ihan mallikkaasti. Vielä tyttö ei syö ihan samaa kuin me, mutta samoja ruoka-aineita kuitenkin. Ruuan pitää olla vielä aika sosemaista, kun suussa ei ole kuin kaksi hammasta :) Tosin pehmeähköt sormiruuat kyllä menevät alas isompinakin paloina.
Nytpä me taidetaan lähteä tuonne ulos hangen keskelle :) Rattailla ei pääse mihinkään, me kun asutaan keskellä metsää eikä aurattuja reittejä ole " ison tien" lisäksi ollenkaan enkä tuolle isolle tielle viitsi lähteä autojen sekaan seikkailemaan. Liikumma siis pulkkapelissä - sillä mennä rytyytellään metsässäkin yli kantojen ja kivien :) Ja hauskaa on!
Raisa ja rimpsessa 2 viikkoa vajaa 1 vee!
meillä täytettiin sitten tänään 1v. ja äiti jaksaa olla ihmeissään ajan kulumisesta...
ihanaa, että täällä etelässäkin on nyt lunta. pääsee poikakin nauttimaan vähän oikeammasta talvikelistä. ja tänään oli kyllä ihana ulkoilla auringon paistaessa.
oma olo vähän " huolestuttaa" . ollut tässä vähän vuotoa, ja se saa oman mielikuvituksen liikkeelle. se kaiketi on ihan normaaliakin, tuntuu vaan joltain täysin muulta kun Leon kanssa en mitään vastaavaa joutunut kokemaan. odotus-puolelle en ole uskaltautunut vielä edes mitään kirjoittelemaan. toivottavasti tämä pieni kuitenkin pysyisi matkassa lokakuulle asti...
huomenna ollaan menossa vesirokkoroketetta hakemaan. toivottavasti siitä ei tulisi mitään pahoja sivuvaikutuksia. millaisia kokemuksia teillä on?
ja sit taas autoleikkeihin...
ruusunpiikki ja Leo 1 v.
Ja niin siinä kävi, että maanantaina 3.3.2008 meidän perheen toinen tytär syntyi tähän maailmaan:)
Isoveli on ihan ihmeissään kun nyt on kaksi pikkusiskoa:)
Sunnuntain ja maanantain välisen yön supisteli ihan kivasti noin 6-10min välein. Sitten aamulla seitsemän aikaan lähdettiin viemään Safiaa mummille, isoveli olikin siellä jo valmiiksi. Ja sitten kättärille.
klo 12.25 meni vedet ja klo 15.59 ZAHRA syntyi :)RV 39+6, samat viikot kuin Oskulla ja Safialla päivälleen!
Kotiuduttiin sitten keskiviikkona ja kaikki on hyvin. Safia jaksaa ihmetellä uutta tulokasta. Haluaa koskettaa mutta ote on vähän liian raju paijaamiselle.
Ja niille joilla vauvakuume painaa päälle: mä haluan lisää näitä, ainaskin 100kpl::))
Nyt on niin outo olo kun tää masuasukki onkin tässä sylissä eikä enää navan alla, ja sitten kun ei tarvitse niitä raskausviikkojakaan laskea.Haikee olo...
Lisää myöhemmin.
Hanan,Osku 7v, Safia 11kk ja ZAHRA 4pvä
onnittelut koko perheelle vaaleanpunaisesta nyytistä!
Voi että, nyt teillä on kaksi pikkuista tyttöä, tosi ihanaa!!
Jokos Papu on käynyt ultrassa??
Meillä ollaan taas kipeenä, tällä kertaa flunssaa, huoh. Ja sairauden päälle vielä tekee neitokaiselle neljä hammaasta yhtä aikaa!!
Käveleminen on edistynyt ja nyt jo metristä pariin metriin edetään hyvin varovasti.
Meilläkin lapset leikkii tosi kivasti yhdessä, mutta osaa ne tehdä ilkeyttäkin. Oli tänään aika ikävä tulla kotiin kun kaikki lelut oli kaadettu lattialle, lehdet ja kirjat revitty hyllyistä alas ja tärkeät paperit ja käyttöohjeet levitetty lattialle... Varsinaisia enkeleitä!
26. päivä Neiti täyttää vuoden, mutta synttärit pidetään jo 16. päivä, kun silloin mulla olisi vapaata. Pitäisi vain keretä jossain välissä siivota ja leipoa.
Nyt isompi kiukkuaa ja änkee syliin, pitää mennä.
suuren suuret onnittelut myös minulta.Kirjottelin silloin tällöin maaliskuisissa -07.
terkuin öttinen ja poju 1v2pv sekä masukki rv32
Tyttövauvasta Hananille ja koko perheelle!!!
t. K@tju ja poikakolmikko
Meidän pikkuinen se täyttää sitten ylihuomena, sunnuntaina 1v. Niisk... on se vaan jotenkin niin haikeeta kun ei enää olekkaan vauvaa...
1v. neuvolassa käytiin eilen, mitat olivat 9945g ja 77,7cm.
Muutamia sanoja meillä tulee ja hirveellä kiireellä kävelläviipotellaan kokoajan. Kiipeämään opittiin tänään (tulevaan jatkettavaan sänkyynsä kiipesi poikien huoneessa), vaan ei hajuakaan herralla miten sieltä tullaan pois. Onneksi kummiskin huutelee siellä, eikä yritä tulla pääedellä alas.
Huomena siis täällä vietetään siivouspäivää ja leivotaan hiki hatussa sunnuntaisia synttäreitä varten. Onneksi mies on ollut tän viikon talvilomalla ja apuna tässä kotona. Oonkin saanut hoidettua monta asiaa tässä viikon mittaan.
Nyt tarttee suunnata untenmaille, että aamulla jaksaa touhuta.
t. K@tju ja kolmikko
Ihania uutisia! :) Tuli ihan herkistynyt olo. Ja nauru, kun totesit, että ainakin sata lisää niitä. Mulla oli sama tunne, kun Hermanni syntyi. Mut eiköhän tää meidän lapsiluku jää tähän neljänteen..
Eilen kävin siis ultrassa ja viikkoja kasassa nyt 12+0, ultrassa väitti vaavin olevan vähän isompi, mutta pari päivää sinne tänne. Mutta siis siellä masussa oli elämää!! =) Kovasti hän oli rauhallisen oloinen ja siellä vaan makoili ja vilkutteli. Kaikki lohkot ja osat oli kohdallaan ja sormiakin päästiin laskemaan. Mittaa Varpulla oli 5,8cm eli hienosti on kasvanutkin. Ollaan kyllä iskän kaa kovasti iloissamme ja kyllä nää muksutkin on ultrakuvia katsoneet innoissaan ja kyselleet kaikkea. Niille oli tullut sinne ultralaitteeseen sellai 4D-juttu eli nähtiin silläkin vähän toisenlaisesta näkökulmasta sit kaveria. Meille ihan uusi juttu eikä sellasta Herppua ootellessa vielä ollu. Jänskää! :) Parin kuun päästä sitten uudelleen kuvauksiin, mutta siihen saakka vaan ootellaan ja otetaan päivä kerrallaan. Ihanaa! =)
Synttärit meillä viikon päästä ja kaikki valmiiks pohdittu, enää kauppareissua ja toteutusta vaille nekin kekkerit. Pikku herra se keksi yks yö, että miten saa ilon irti omasta elämästään.. Aura-auto ajeli naapuripihalla pitkään ja herra seisoi pinniksessä kitisemässä, kunnes viimein isi meni ja nosti pojan syliin katsomaan autoa. Muutaman minuutin oli sitä innoissaan tuijottanut, nyökännyt ja ojentanut kädet kohti sänkyä eli oli tyytyväinen näkemäänsä ja halusi takas nukkumaan. Miten ne autot voi ollakaan niin kamalan kiinnostavia jo tossa iässä? :D
Nyt täytyy lähteä valmistautumaan, että saan vietyä pojan harrastuksiinsa ja tytöt lähtee ulos lumipuuhiin, kun sitä vielä näemmä on tuolla piha täynnä. Mutta hyvää jatkoa kaikille ja iloisia syntymäpäiväjuhlia! :)
Papu ja Hermanni vko alta 1v ja Varpu 12vk
Ja ruusunpiikille jarrusukkia! Mahtavia uutisia. Aika jännää lukea miten monella on masussa asukki kun vasta oli maalisvauva tulossa. Mutta hetkinen! Ne maalisvauvathan ovat vuosikkaita.
Meidän tirppana täyttää viikon päästä, juhlitaan varmaankin pääsiäisenä.
Oltiin tänään ulkoilemassa koko porukalla ja oli jotenkin niin ihanaa kun isosisko ja -veli piti huolta pikkusiskostaan. Reeta taapersi ihan tohkeissaan pitkin puistoa ja hämmensi lunta. Vedettiin pulkassa ja laskettiinpa mäkeäkin :) Mukavaa oli ja itkukin piti tirauttaa kun oli tultava sisälle.
Mutta tiedättekös: Reetalla ei ole vieläkään hampaita! Ei niin yhden yhtään! Hyvin menee melkein ruoka kuin ruoka pelkillä ikenillä :)
Z ja katras... salaa toivoo plussaa...
Meidän rakas koiramme lähti viimeiselle matkalleen torstaina. Viikko sitten ultrattiin löydöksenä kasvain virtsarakossa. Leikkaus oli torstaina mutta kasvainta ei voitu poistaa. Se oli levinnyt laajalle. Niinpä häntä ei enää herätetty.
Koti on tyhjän tuntuinen, olo outo. Minulla on ollut koiria kohta 20 vuotta ja nyt ei enää ole hännänheiluttajaa. Koira on ollut jo niin tapa ja tottumus että on vielä monia asioita kun ei tajua... olen ollut monena päivänä laittamassa ruokaa tai muistanut illalla että eihän meillä mennäkään enää ulos.
Miehellekin sanoin taas tänään, että laitan tuon roskapussin jos viitsit viedä samalla kun viet koiran iltapissalle. Hittolainen!
Karvoja löytyy joka paikasta ja minä vuodatan kyyneleitä monta kertaa päivässä. Suru on suunnaton ja ikävä valtava.
Taas valo viiltää taivaanrantaan, se päivän yöstä erottaa,
on tullut aika pois se antaa jota niin paljon rakastaa.
Sen järjellä ymmärrämme, toinen lähtee, toinen jää,
vain pieni lapsi sisällämme ei tahdo sitä käsittää.
Hyvää matkaa, hyvää matkaa, kulje kanssa enkelin.
Hyvää matkaa, hyvää matkaa, sinua paljon rakastin.
Omppu, In memoriam 10.12.1997-6.3.2008
IHANIA uutisia oli Hananilta-ONNEA koko perheelle pienestä prinsessasta !!! Voi miten mahtavaa .. Ja Hanan ei kun uutta vauvaa suunnittelemaan :-)) Paljon jaksuja sinne teille !!!
Papulla oli myös mahtavia uutisia, hienoa, että ultrassa kaikki hyvin. Nyt vain masua kasvattelemaan !!!
Ja Ruusunpiikin vuodoille hus hus- Älä vielä hätäänny, koska jonkin sortin vuodot saattavat olla ihan normaaleja. Tsemppiä !!!
Ja Zeldatar-voi rähmänkäkkärä .. Ihan tuli tippalinssiin, kun luin teidän koiruudesta. Koirasta luopuminen on tuskaa, se on aivan sama kuin lähiomaisen kuolema. Kokemusta on kahden koiran ' nukkumisesta' pois ja ne ovat olleet elämäni kamalampia kokemuksia. Jaksakaahan .. !!! Kyllä neidille vielä hampaat suuhun tulee, joten no worries. Meillähän hamput tulivat myös myöhään. Ja nyt ovat kaikki tulossa yhdellä kertaa ..voi vauva parkaa-
Täällä kaikki ihan hyvin. Olin viikonlopun töissä, aamuvuorossa, ja nyt on olo kuin potkitulla. Taas olen kotosalla torstaihin saakka, joten saan nauttia ihan tytön seurasta :-))
Palataan ! t. emmi ja Rosanna
Meidän pieni täytti tänään vuoden. Juhlat pidettiin kummeille ja sukulaisille myös tänään, virallisena synttäripäivänä. On se vaan niin haikeeta kun tuosta pojasta on tullut jo niin iso, niisk...
Katselin tänään aamulla valokuvia pojasta synnärillä ja kotona ihan ensipäivinä, että osasi olla silloin pikkuriikkinen. Hieman tuli sellainen liikuttunut olo aamukahveja keitellessä kun kello löi sen saman lukeman jolloin tasan vuosi sitten meidän pieni höpösöpöläinen syntyi.
Ok, vähän taidan olla erikoinen kun näin olen tunteillut tämän päivän :)
Mutta, sitä vaan ajattelee että jos tuo pienimies on se meidän viimeinen pieni...
Sitten ONNITTELUT kaikille muillekin 1 vuotiaille!!!
Mitähän miun pitikään muuta kirjoitella?!?! On niin väsy että ei enää hoksottimet tahdo toimia...
Koirasta luopumisesta piti sanoa, on se vaikeaa. Itse olen nuorempana yhdestä koirasta joutunut luopumaan. Oli vanha ja sairas. Kyllä se koira vaan on perheenjäsen ja sitä ikävöi kovasti kun se perheestä poistuu.
Nyt kyllä täytyy poistua tuonne pedin puolelle. Ihan puhkipoikki leipomisen ja vieraiden jäljiltä tämä äiti.
t. K@tju ja pikkumies tänään 1v! ja kaks vähän isompaa.
TÄÄLLÄ SATAA VETTÄ!?!!! Meillä täällä susrajalla sataa vettä! Minen tykkee tästä yhtään... :(
HANAN: Onnea tositositosi paljon pienestä piiperöstä! :) :) :)
ZELDATAR: Osanottoni. Olen elänyt 30 vuotta koirien kanssa, joten tiedän ettei koiran kuolema ole todellakaan mikään pikkujuttu. Minun 10-vuotias mummelikoirani kuoli pari vuotta sitten, kun syöpä levisi salakavalasti ympäri kehoa. Koirien, ja muiden eläinten, sairaudet on siitä sikamaisen inhottavia, että niitä ei usein huomaa ennen kuin ne ovat liian pitkällä. Onneksi kuitenkin eutanasia on mahdollinen eläinten kanssa, minua ainakin lohdutti aivan hirvittävästi ajatus, että sain päästää rakkaan koiran turhista kärsimyksistä. Nyt ajattelen, että siellä se istuu pilvenlonkalla ja katselee meitä. Suojelee meidän lauman uusia koiria ja ottaa ne sitten aikanaan huomaansa. Jaksamisia!
Meillä on pari päivää asustanut pieni känkkäränkkä. Koko ajan neiti roikkuu minussa kiinni ja vänisee. Mitään ei voi tehdä isin kanssa, eikä oikeastaan yksinkään. En tiiä, liekö hampaat pahassa vaiheessa vai mikä suututtaa, mutta rasittavaa tämä jokatapauksessa on. Huomenna meillä on 1-vuotisneuvola sekä lääkäri. Tulen sitten raportoimaan tännekin mittoja yms.
Nyt pitänee siirtyä tuonne lattian tasalle... :)
Raisa ja känkkisrinsessa
Pikaisesti :)
Siis ihmeellistä miten vaihteleekin tämä sää! Oli niin kova pakkanen tuossa..viikonloppuna joku päivä, en muista millon ja nyt sataa vettä!!
Hanan: Onnea, tyttönen sieltä tupsahti :)
Papu: Olihan siellä mukana pienoinen, Varpu.. voi vitsit mä hymyilin tuolle, voiko olla ihanampaa..Varpu :)
Ruusunpiikki: Rauhallisesti, rauhallisesti! Muistellaanpas Leannan matkaa viime vuodelta..
Ja sitten Zeldatar: :( halaus sinne! Tuli niin suru.. Ja tuli niin ikävä meidän omaa, nyt jo 4v sitten nukkunutta, kovin kovin rakasta hauvelia.. On ne niin tärkeitä perheen jäseniä! Jää ikävä...
Sinna
Kaikille onnea yhdellä kertaa!!!!!Ihanaa!!!!!!
Zeldattarelle osanottoni!
Minun rakas koirani kuoli(jouduin viemään lopetettavaksi)kun odotin esikoistamme rv 39 ja se oli kamala paikka!
Voimia suruun!
Meillä kävellään ja kävellään ja kävellään.meno senkun yltyy=)
10,5 kk oli kun ekat askeleet otti!
1v vielä matkaa runsaat 2vkoa,neuvolaakin pitäisi varmaan tilailla.
Niin se aika menee!!!
Ja vielä Ruusunpiikille tosiaan noista vuodoista!
Mullahan onneksi kaikki meni hyvin vaikka vuotelin ja välillä olin varmaakin varmempi että peli pelattu.Ja vuotoa tuli välistä ihan kunnolla,ei vaan tippoja.Lääkärihän silloin sanoi että on enemmänkin tavallista että alkuraskaudesta vuotaa ja 98%(muistaakseni)sujuu kuitenkin vuodoista huolimatta hyvin,loppuun asti,kaivattuun palkintoon=)Tsemppiä ja hyvää mieltä,onnellista odotusta!!!!(vihertää...)
Nyt mentävä,puhelin kutsuu!
leanna ja 6 nuppusta
ruusunpiikki: Mahtavia uutisia!!! Paljon onnea plussasta!
Omaa oloa: Pikkasen suppailee, mutta ei kipeästi, veikkaan et jos käy niinkuin aiemmin sunnuntaina tai maanantaina vois sitten tapahtua jotain.
Tulen aivan varmasti heti tänne kertomaan miten kävi ja kumpi tuli:)
Meillä muuten osuu Safian synttärit pääsiäiseksi, meneeköhän tarjoilu munien puolelle vallan??? ;)
Nyt ei jaksa enempää tässä koneella istua.
Palaan viimeistään sitten uutisten kanssa ensi kerralla.
Hanan, Safia ja rv39+3