Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko taipumus keskivartalo lihavuuteen perinnöllinen?

Vierailija
27.02.2008 |

Jotkut naiset pulskistuvat reisistä ja takamuksesta toiset vatsanseudulta. JOhtuuko ruokavaliosta, liikunnasta vai onko taipumusu perinnöllinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan niin, että toisille se ylimääräinen tuppaa kertymään nimenomaan siihen keskivartaloon kun taas toisille reisiin ja takapuoleen.

Vierailija
2/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin pitää itsensä liikkuvana ja normaalipainoisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ja kädet ovat sinänsä varsin sutkajakkaat, mutta se keskivartalo...

Kaverini taas on isompi reisistään ja takamuksestaan, mutta vyötärö on roimasti kapeampi kuin minulla. Painamme suunnilleen saman.

Vierailija
4/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitis ja isäs sisko on päärynöitä, on todennäköistä että sä olet suunnilleen samantyyppinen. Jos taas suvussa on omppuvartaloita, todennäköisesti sun heikot kohtas löytyy vatsan tietämiltä.

tottakai ruokavaliolla ja liikunnalla voi säädellä kilojen kertymistä, mut jos ja kun niitä kertyy niin perimä vaikuttaa siihen mihin ne kertyy

Vierailija
5/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on uskomattoman keskivartalolihava, jalat on tikut ja takapuoli pieni mahaan verrattuna. Mulla ja toisella sisarellani on samantapainen kroppa ja lihotaan vatsasta. Me ollaan muutenkin ihan samannäköisiä. Kolmas sisarus jolla on toisen vanhemman puolelta vartalotyyppi lihoo enemmän takapuolesta, reisistä ja jaloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi