Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lasten vaatekutsut

27.02.2008 |

Onko teistä ketään ollut vaatekutsuilla missä myydään Jonathanin vaatteita/haalareita? Olisi kiva mennä/järjestää ko. kutsut?

Onko muita lastenvaatekutsuja kun Lingon & Låbär missä olette olleet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaza.fi Ellit palstalla oli tälläinen vastaus, kun kyse oli haalareista, mutta tuo osoite ei vie minnekkään.

Kotiin saa myös ottaa vaatekutsut, missä myydään ko. vaatteita. Käy kurkkaas http://www.saunalahti.fi/paivirai/

siellä on kaikki myymälät ja paikkakunnat ja henkilöt, jotka pitävät kotikutsuja.

Itseasiassa kuulin kaveriltani, joka oli taas ollut tuttavallaan kylässä, joka oli ollut ko.kutsuilla. Täytynee kysellä häneltä tarkemmin jos tietäisi.

Olisi paljon mukavampi mennä kotiin, jossa ei ole sitten sitä ulkovaatteiden pois ottamista ym. ja varmaan saisi kunnon hoito-ohjeet ja muut tiedot.

Vierailija
2/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita jonathanin tuotteita & jälleenmyyjiä löytyy www.jesperjunior.fi sivuilta. Kutsuilla olen ystäväni luona ollut pari-kolme kertaa, ja menossa taas viikonloppuna.

Lisäksi olen ollut ystävien järkkäämillä L&B kutsuilla useasti, Me&I kutsuilla kai kerran ja muita ei nyt muistu mieleen. Tinttu järjestää myös kotikutsuja, he myyvät mm. fleece hattuja ja muuta fleeceä sekä myös muita kivoja hattuja lapsille. Katso www.tinttu.com

Onhan se ihan kiva tapa shoppailla sekä tavata ystäviä samalla kertaa kotimyynti kutsuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaisia ovat esim. Lingon&Blåbär -vaattet tai Me&I? Olen kuullut, että maksavat maltaita... Olen menossa nyt L&B-kutsuille, joten onko sieltä tällaisen hoitovaapaalaisen varaa ostaa mitään? Laadukkaista vaatteita ilmeisesti ovat?

Jonathanit ovat suht edullisia ja niitä tuotteita olen tilannut suoraan kotikutsujen pitäjiltä. En ole siis ollut kutsuilla tai järjestänyt niitä itse. JesperJuniorin sivuilta löytyy jälleenmyyjien yhteystietoja. Oli helppoa ja mukavaa asiointia, myyjä toi haalarin suoraan kotiovelle ja neuvoi kokoasioissa ym. Suosittelen!

Vierailija
4/5 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä ole meilläpäin kotimyyjää.

L & B vaatteet on tosiaan kallitta, mutta tosiaan laadukkaita. Itse ostin viimeksi t-paidan, hameen ja pitkähihaisen paidan n: 120¿. T-paitakin maksoi jo lähemmäs 25¿ ja kun se tulee pojalle, tietää missä kunnossa se on alta aikayksikön.

Me&i kutsuista en ole kuullutkaan, kivan näkösiä vaatteita, kun kävin katsomassa netissä

Vierailija
5/5 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omanlaisiaan ja omassa sarjassaan ihan hyviä. Toiset hinnakkaampia kuin toiset, mutta hinta-laatu-suhde kaikissa hyvä. L&B:ssä mielestäni melkein paras laatu, mutta Me&I:ssa taas on kuosit tosi kivoja.