Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka oma tyyli löytyy

Vierailija
26.02.2008 |

Ilman että menee stockan tai sokoksen puk. neuvojalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyylisiä ne ovat. Sitten kun sulla on jokin idea mikä tyyli kiehtoo, menet jonnekin vaatekauppaan ja etsit saman tyyppisisä vaatteita ja sovitat.

Vierailija
2/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lehtiä kannattaa selailla. Tätä varten jotain naisten lehteä selailin sillä silmällä, josko jotain löytyisi ja ne vaatteet oli todella k u m m a l l i s a samoin oli seuraavassa lehdessä jota katselin. Taisiko olla Me Naiset en ole varma. Kukaan ei pidä sellaisia päällään. Kenelle ne jutut oli suunniteltu? Näin näytät hassulta ja voit saada jopa hullunmaineen? Varmaan jossain lehdessä olisi kivoja kuvia pukeutumiseen liittyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKEILLA PÄÄLLE erilaisia vaatteita. Myös niitä josita ajttelee, että " ei nuo sovi minulle" .

Se mieli muuttuu kummasti kun kokeilee jonkun asiantuntevan kanssa erilaisia tyylejä ja kokonaisuuksia päälle.

Minäkin olen monesta jutusta ajatellut, että " en varmasti ikinä pidä tuollasita" , mutta sitten kun olen kokeillut niin olenkin tajunntu asian aivan eri tavalla.

Vierailija
4/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tyylini on mukava. Mikä tulee siitä, että vaatteet ovat sopivan kokoisia. Onneksi on keksitty kankaat, joissa on 1-2% joustoa.

Vierailija
5/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään keksi omaa persoonaani sopivaa hiusmallia. Olen aika värikäs, boheemi muutoin. Olen yrittänyt ihan kulmikasta polkkaa otsatukalla. Mutta en osaa pitää otsatukkaa. Lyhyet hiukset olivat liian lyhyet ja pitkät liian ohuet.

Nyt mulla jonkinlainen polkka, otsahiukset sivulla. Niin tylsää :( Ideoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi