Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

heippa kaikille! olen uusi täällä ja tässä vähän taustaa.

26.02.2008 |

2004 kaksi ulkopuolista raskautta ja sen takia heti ifv hoitoihin. kaks hoitoo tehtiin ja siitä toisesta tuli ihana poika 05/2006. Nyt on sitten siitä viimesestä hoidosta jääneitä pakkasukkoja alettiin käyttämään 11.2 elikkäs onkos nyt pp16?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko lugestronit myöhästyttää menkkojen alkmista? mulla on aina tosi säännöllinen alkaa aina viimestään kierron 32 päivä aamulla mut ei oo edelleenkään alkanu ja testiä en uskalla tehä ku sit ne menkat varmasti tulee!

Vierailija
2/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihan hyvin voisit alkaa testailla. Luget kyllä saattaa joissain tapauksissa pitää vuotoa pois, mutta monella on menkat alkaneet jo lugen käytön aikana. Kuukautiskierron pituudella ei sillai ole merkitystä PAS:n suhteen, vaan kun siirrosta on riittävä aika (yleensä 12-14 päivää kai) voi alkaa testata. Aamupissi tietenkin varmempi, mutta kyläl sulla tuossa vaiheessa pitäisi muuhunkin aikaan tehty testi jo näyttää plussaa jos niin on.

Peukutuksia, toivottavasti onnistui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no uutta passia heti perään. mulla on ollu aina se periaate et niin kauan kun rahaa riittää niin hoitoja tehää niin nopeeta perä jälkeen kun mahollista. mut mitenköhän nyt käy kun pakkasessa on 4 jäljellä kahessa putkessa. jos kaksoset tulis ni taitaa olla sen jälkeen lapsiluku täys...saa nähä miten käy.