Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** SISUNAISET 24.11 ***

24.11.2008 |

Viime viikolta:

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 51) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[b] Allakka [/b]♥

94.8 kg, 86.6 kg, ( 62 kg), 88.4 kg, 0.0 kg, 6.4 kg, 1.8 kg, 7 vkoa, ( tammikuu ) , BMI: 32.1 , ( 1.66 m )

[b] Axelara [/b]♥

73.2 kg, 68.9 kg, ( 65 kg), 70.4 kg, -0.6 kg, 2.8 kg, 1.5 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 25.5 , ( 1.66 m )

[b] Chicky [/b]♥

Painon kontrolli raskauden aikana:

Paino oli aluksi: 85.8 kg

Paino nyt: 90.0 kg

Nousua yhteensä: +4.2 kg

Matkaa 100 kg rajaan: 10.0 kg

LA: vko 8 / 2009

[b] Herkkusuu [/b]♥

55.3 kg, 54 kg, ( 50 kg), 56.5 kg, 0.0 kg, -1.2 kg, 2.5 kg, 8 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 21.0 , ( 1.64 m )

[b] Hiiriemo [/b]♥

57 kg, 56 kg, ( 52 kg), 58 kg, 0.0 kg, -1 kg, 2 kg, 10 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.58 m )

[b] Johkulainen [/b]♥

89 kg, 65 kg, ( 65 kg), 66.1 kg, 0.0 kg, 22.9 kg, 1.1 kg, 8 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.62 m )

[b] Körömölli [/b]♥

95 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 84.6 kg, -0.3 kg, 10.4 kg, 3.1 kg, 16 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31.1 , ( 1.65 m )

[b] Lempi [/b]♥

77.9 kg, 71 kg, ( 64 kg), 73.5 kg, 0.0 kg, 4.4 kg, 2.5 kg, 9 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.7 , ( 1.60 m )

[b] Milenna [/b]♥

75.2 kg, 69.9 kg, ( 68 kg), 72.2 kg, 0.0 kg, 3 kg, 2.3 kg, 8 vkoa, ( tammikuu ) , BMI: 25.6 , ( 1.68 m )

[b] Minlee [/b]♥

95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 78.3 kg, 1.3 kg, 17.2 kg, 2.3 kg, 17 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.7 , ( 1.78 m )

[b] Nolaana [/b]♥

102 kg, 89 kg, ( 85 kg), 92 kg, 0.0 kg, 10 kg, 3 kg, 10 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 33.4 , ( 1.66 m )

[b] Pommeriina [/b]♥

91.9 kg, 85.8 kg, ( 74 kg), 87.1 kg, 0.0 kg, 4.8 kg, 1.3 kg, 6 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 27.8 , ( 1.77 m )

[b] Ragna [/b]♥

72.4 kg, 66 kg, ( 66 kg), 67.4 kg, 0.0 kg, 5 kg, 1.4 kg, 8 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 23.9 , ( 1.68 m )

[b] Tinna78 [/b]♥

70 kg, 59.9 kg, ( 58 kg), 61.7 kg, 0.0 kg, 8.3 kg, 1.8 kg, 5 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 22.4 , ( 1.66 m )

[b] Unnika [/b]♥

70.5 kg, 58 kg, ( 58 kg), 61.3 kg, 1.2 kg, 9.2 kg, 3.3 kg, 14 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 22.5 , ( 1.65 m )

[b] Volga [/b]♥

90 kg, 77 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 2 kg, 10 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )

[b] Waller [/b]♥

98 kg, 94.5 kg, ( 88 kg), 97 kg, 0.0 kg, 1 kg, 2.5 kg, 9 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 33.6 , ( 1.70 m )

[b] Seralda [/b]♥ UUSI!

59 kg, 57 kg, ( 51 kg), 59 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg, 4 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 0.0 , ( 0.00 m )

[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]

Napos tasapainoilee painossa 64 kg

Viimeisin tulos: 65.8 kg

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Axelara: -0.6 kg [/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 51 tavoitetta (su 21.12 mennessä)

1. sija => 7 ...vkoa:.. Allakka

2. sija => 5 ...vkoa:.. Axelara

3. sija => 100 ...vkoa:.. Chicky

4. sija => 8 ...vkoa:.. Herkkusuu

5. sija => 10 ...vkoa:.. hiiriemo

6. sija => 8 ...vkoa:.. Johkulainen

7. sija => 16 ...vkoa:.. Körömölli

8. sija => 9 ...vkoa:.. Lempi05

9. sija => 8 ...vkoa:.. Milenna

10. sija => 17 ...vkoa:.. Minlee

11. sija => 10 ...vkoa:.. Nolaana

12. sija => 6 ...vkoa:.. Pommeriina

13. sija => 8 ...vkoa:.. Ragna

14. sija => 5 ...vkoa:.. Tinna78

15. sija => 14 ...vkoa:.. Unnika

16. sija => 10 ...vkoa:.. Volga

17. sija => 9 ...vkoa:.. Waller

18. sija => 4 ...vkoa:.. Saralda [/b]

Laihduttajia: 18

Painomme oli alussa: 1602 kg

Painamme nyt: 1475 kg

Tavoitepainomme (vko 51/2008): 1429 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: +1.6 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 86 kg

Kokonaispainonpudotus: 127 kg

Matkaa tavoitteeseen: 46 kg

Kommentit (21)

1/21 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko meni taas vaihteeks niin persiilleen, kun vaan mennä voi..lisäks lauantaina oli yhdet pikkujoulut ja vaakakin kertoi sen..ihan kauhiat lukemat, joita en viitsi edes kertoa, mutta nyt taas kova yritys pysyä ruodussa ja lisätä liikuntaa, joka näin iltavuoroviikoilla jää yleensä tosi vähiin!

Tosin tämän aamun aloitin lumitöillä ja sen jälkeen menin suoraapäätä koiran kanssa lenkille..tosin ei noihin mennyt yhteensä kun 1tunti, mutta parempi sekin kun ei mitään ;o)!!

Äsken merkkasin päivän syömiset jälleen kiloklubbeniin ja ainakin nyt näytti tosi hyvältä, mutta se vaatii sitä, ettei töissä oo taas kaikenmaailman houkutuksia pöydät täynnä..tosin oon huomannut, että jos kieltäydyn kokonaan tarjottavista niin onnistun pitämään niistä näppini erossa, mutta jos otan yhden niin helposti otan lisääkin eli täyskieltäytyminen pitää pitää päällänsä ;o)!

Nyt tarttee lähteä valmistautumaan töihin ja kokkailemaan ne merkkaamani eväät, mutta sitä ennen toivotan kaikille mkavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä sekä toivotan Saraldan tervetulleeksi mukaan joukkoomme mahtavaan ;o)!!

Köris

p.s.Nyt tytöt noustaan piiloistamme ja pistetään taas vähän eloa meidän pinoonkin, jookosta???Ainakin mä koitan taas hiljaisen viikon jälkeen aktivoitua, muttei täällä yksinään jaksa puhella ;o)!!

Vierailija
2/21 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viikkoyhteenveto saattaa näyttää hankalalta näin alkuun, mutta älä välitä, kyllä se alkaa hahmottumaan.

Esim. jos katsot minun riviäni (minlee)

Yhteenvedossa kerrotaan, että

Lähtöpaino oli 95.5 kg,

Tavoite vkolle 51 on 76 kg,

Lopullinen tavoite 72 kg,

Paino tällä hetkellä 78.3 kg (ts. viimeksi ilmoitettu lukema)

Muutosta viime viikkoon +1.3 kg

Kaiken kaikkiaan painoni on pudonnut 17.2 kg

Matkaa vkon 51 välitavoitteeseen 2.3 kg

Ennusteen mukaan siihen menee 17 vkoa

Eli välitavoite on alustavasti saavutettu Maaliskuussa

BMI: 24.7

Pituus 1.78 m

Etenemme pienissä askelissa. Yleensä noin 1 kk pätkissä. Nyt siis mennään kohti vkoa 51. Olen laskenut jokaiselle ns. välitavoitteen sille viikolle. Sinulle tulen nyt käyttämään oletusta, että paino tippuu 500 g/vko.

Jatkossa riippuen sitten siitä todellisesta painon pudotuksesta, on yhteenvedoisa sinun kohdallasi tieto, että onko välitavoite toteutumassa aikataulun mukaan vaiko ei. Eli onko "varaa löysätä" vai pitäisikö kiristää tahtia.

Seuraava etappi alkaa sitten pääsiäisen jälkeen ja loppuu toukokuun aikana. Vielä ei olla päätetty tarkalleen päättymisajankohtaa. Ja sen jälkeen sitten taas seuraava etappi.

Lopuksi on vielä pakko sanoa, että tuo välitavotteiden asettelu on täysin leikkimielistä eikä sitä pidä ottaa turhan vakavasti. Toisinaan välitavoite tulee saavutettua paljon ennakoitua nopeammin ja toisinaan siitä jäädään kauas.... Pääasia on, että suunta on kokoajan / tai ainakin suurimmaksi osaksi oikea.

Jokainen punnitsee itsensä itselleen parhaaksi sopivana päivänä.

Toivottavasti en sekoittanut sinua entisestään selostuksellani.

Tervetuloa mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mukavasti miinusta kun puntari näytti 69.1kg eli -1.3kg :D Toi oli tosin eilinen paino, koska tänään en suostunut puntarille eilisten kebabien jälkeen;)

Mulla on näköjään eniten vaikutusta ruokavaliolla. Liikkunut en ole juuri lainkaan. Aika hyvin olen pysynyt siinä 1500kcal:ssa, tosin viime viikolla otin välillä vähän löysemmin. Syön siis välillä herkkuja, koska täysin ilman en pysty olemaan. Veikkaan kyllä, että jos tällä viikolla aion pysyä laskusuunnassa, niin otetta on tiukennettava!

Tsemppiä muillekin!!

Axe

Vierailija
4/21 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena ensi kesälle esim. kesäkuu saada nuo 7- 9 kg pois. ;) Välitavoite vaikkapa maaliskuussa -4kg.

Vierailija
5/21 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla murtui häntäluu puolitoista viikkoa sitten (tipuin alas ruokapöydältä!!) ja liikunnat aivan jäissä. En edes kävelylenkille ole uskaltanut! Pikkuhiljaa voisi alkaa kokeilla kävelyä. Harmittaa suuresti, että 3-4 juoksulenkin viikkovauhti loppui kuin seinään toistaiseksi. Saa rakentaa juoksukunnon taas alusta... No, ehkei nyt aivan alusta, kun olen kuitenkin tammikuusta asti aktiivisesti juoksennellut.

Spinning on toinen lempilajini ja sekään ei tällä persiillä nyt onnistu. :) Voi olla kipeä pitkään tuo takalisto ja alaselkä!

Ilmoittelen tän viikon lukemia viimeistään keskiviikko-iltana. Ja uudelle tulokkaalle Saralda79 : tervetuloa hukkaamaan kiloja! Mä painoin viime tammikuussa 70.3 tai 70.4kg. :) BMI oli 26 ja jotain. Nyt se on rapiat 22. Pystyt samaan!

unnika

Vierailija
6/21 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi viime viikon punnitus väliin. Musta tuntuu, että on turvotusta enemmän kuin paljon :(

Katsotaan loppuviikosta taas tulosta...

Laitanpa gallupia taas pystyyn:

Montako kertaa viikossa liikutte? ja mitä teette?

Mulla ollut tavoitteena 2-3 juoksulenkkiä hölkäten (n.45 min) ja kaksi kertaa BodyPumppia/viikko (1 h).

Tsemppiä kaikille koitokseen

Tinna

Vierailija
7/21 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mäkin pääsisin noin usein urheilemaan!! Tällä hetkellä tuo täysimetyksellä oleva poika, joka ei pulloa huoli, rajottaa aika paljon... Pääsisin varmatsi muutaman kerran viikossa juoksemaan, mutta nyt miehellä on ollut sen verran paljon töitä, että olen lähinnä lähtenyt esikoisen kanssa ulos ja se on jäänyt vauvan kanssa "työskentelemään".

Saan huhtikuussa kaveriltani jäsenyyden Elixiaan (on tuossa 300m päässä) missä on myös lapsiparkki, joten uskon, että siinä vaiheessa liikkuminen helpottuu. Poika on sit myös 7kk, joten pitäis muukin kuin tissi maistua;) Tavoite olis se 2-3 x viikko. Siihen mennessä yritän karkotella näitä läskejä tällä ruokavaliolla ja satunnaisilla juoksulenkeillä ja sitten voin panostaa kiinteytymiseen. Tai edelleen laihduttamiseen, koska tää alaspäin meno kuitenkin kohta pysähtyy ;D

Motivaatio on itsellä nyt suurempi kuin aikoihin, koska tarkoitus olis, ettei meille tulis enempää lapsia. Joten ei ainakaan voi tästä nyt luopua se tekosyynä, että raskaus pilaa taas kohta kuitenkin kropan.

Vierailija
8/21 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä rymistelee kolostaan ja ottaa oikeasti itseään niskasta kiinni. Nyt paino huitelee jo missä sattuu, joten ei mene tasapainoilun piikkiin. Tosin menkkoja edeltävä turvotus vaivaa, joten oikein mahtavat lukemat saan. Tosin otan lähtölukeman aamulla. Voit sitten Minlee laittaa minut seuraavalle listalle tavoittelemaan -500 g/vko seuraavaan etappiin. Nyt riittää tämä nössöttely.

Gallupiin sen verran, että mä en ole liikkunut viime aikoina minkään vertaan. Ihan pilipalihommia vain.

Innostuspuuskaa ootellessa

Napos

PS. Missä hiiriemo ja ragna ja ja ja...

Vierailija
9/21 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään 67 kg. Kun uusi vuosi alkaa, se on jo paljon parempi.

Vierailija
10/21 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin painoni huiteli menneenä syksynä pahimmillaan noissa lukemissa... Ja siis heinäkuussa painoin sentään vain 60kg! Sitten, kun sain henkisen kantin taas kohdilleen (siitä ei ole montaakaan viikkoa), paino on lähtenyt tulemaan vauhdilla alaspäin ja pyörii nyt 61-61:ssa kilossa. Nyt on tosiaan pian kaksi viikkoa mennyt täysin ilman liikuntaa, joten syömisiin on pitänyt kiinnittää sitäkin enemmän huomiota - ja hyvä niin! Oppii samalla taas pakon edessä syömään terveellisesti ja kevyesti.

Löydä se oikea vaihde! Vielä on aikaa tiputella satoja grammoja ja kiloja vuodenvaihteeseen mennessä!

Tänään yritän pysytellä vähällä ruualla illan kontrollipunnituksen takia. :) Iltapaino on aina vähän armottomampi lukema kuin mikä aamulla olisi tullut. Aamupaino oli 61.2kg, saap nähdä, mikä illalla!

unnika

Vierailija
11/21 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme kiloa ei ole paljon, kunhan saan vain aikaiseksi. Tämä on tullut niin lyhyen ajan sisään, että uskon sen olevan hötyä ja häipyvän äkkiä. Kohta ei housut purista. Optimismia täynnä :).

12/21 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa tytöt..tehän ootte ahkerasti kirjoitelleet..josko minäkin muutaman rivin taas kirjoittelisin :o)!

Mulla on sujunut nää tän viikon päivät hyvin niin syömisten kuin liikunnankin osalta.

Tänään on vapaapäivä ja mies meni vasta iltavuoroon niin käytiin pulkalla hakemassa keskari eskarista..kuopus kyydissä tietty koko matkan ja kivasti siinä vierähti liki 2tuntia ja voin kertoo, että oltiin litimärkää sakkia, kun kotiuduttiin, koska räntää tuli koko matkan, mutta muuten oli mukava reissu :o)!

AXELARA:Onnea..huima pudotus!!!

UNNIKA:Etkös sää tiedä, ettei pöydälle kuulu kiivetä,..tuolilla istutaan ;o)!!No ei vaiskaan, toivottavasti häntäluu paranee pian!!Se on kyllä inho vaiva ja valitettavasti yleensä kestää kauan ennen kuin paranee!!Tsemppiä!

TINNA78:Mulla vaihtelee tosi paljon liikunnanmäärä eli mitään vakijuttua mulla ei ole..kävely on se millä mä "liikuntapisteeni" kerään ja yleensä koiran kera..älillä myös sauvoilla reippaillen.Vesijumpasta tykkään, muttei mun tule sinne enää nykyisellään lähdettyä, kun ei ole kaveria mukaan!

NAPOS:Kyllä sä nuo plussat nopeesti karistelet, kun karistelit silloin aiemminkin ja tuossa vaiheessa se on hyväkin karistaa, ettei salakavalasti kerry hurjasti lisää ja sitä työläämpää puuhaa se sitten taas vaan on..tsemppiä!!

Eipä mulla muuta taas..tsemppiä vaan taas joka iikalle!!

köris

Vierailija
13/21 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo häntäluu sellainen paikka, ettei sitä voi oikein kipsatakaan - vain lepo auttaa, ja aika!

Kontrollipunnitus toi tuloksen 1.6kg eli 0.4kg enemmän kuin aamulukema. Söin ihan minimaalisen vähän koko päivänä, joten nyt illasta ruoka (ja vähän suklaa ja karkitkin!) maistuu, mutta suon sen tänään itselleni - niin monta viikkoa olen mennyt reippaasti herkuitta! Mutta toi 61.2 vois silti olla se mun lukema tältä viikolta, Minlee. :)

unnika

Vierailija
14/21 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti olette löytäneet tsemppiä päälle! Nyt mä jo unohdin nimimerkin mutta joku uusi oli tullut joukkoon mukaan, Tervetuloa!

Täällä ei sitten sujukaan hyvin. Miten tää voi olla niin vaikeaa nyt. Sain niin järkyt lukemat vaakaan että jätän ne ilmoittamatta. Mulla karkaa heti syömiset käsistä kun se vähäinenkin oma aika karkaa jonnekkin :( Nyt huidellaan sellaisissa lukemissa että pitäis saada varmaan joku viiden kilon pudotus että sais tsempin päälle tai sitten edes se vähäinen oma aika takaisin.

Tsemppiä teille kaikille.

15/21 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNNIKA:Hienot on lukemat sulla, joten salli ihmeessä hiukan herkkuja itseellesi niin jaksat sitten taas jatkaa tiukalla linjalla ;o)!

ALLAKKA:Harmi, ettei suju!!Mutta muistathan sen, ettei se lukeman salailu useinkaan auta tilannetta..tai ainakin niin mulla on ja siksi yleensä katson totuutta kasvoihin ja pläjäytän sen lukeman kaikkien nähtäväksi niin auttaa ainakin mua paremmin palaamaan ruotuun ;o)!!Tsemppiä kovasti!!

Köris

Vierailija
16/21 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tsemppi päällänsä täällä. Tänä aamuna vaaka näytti 66,4. Päivän pisteiden laskun jälkeen siis - 700 grammaa. Tätä vauhtia jo viikonloppuna takaisin sopivassa painossa ja hyvässä olossa :D.

Vierailija
17/21 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niihin hurjiin lukemiin on tullut vielä satagrammaa lisää vaikka tää viikko onkin sujunut hieman paremmin kuin viime viikko. Joopa joo, joudunkohan mä sittenkin ostamaan vielä isommat housut vaikka päätin etten uusia isoja housuja enää osta.

Oot ihan oikeassa köris ja yleensä teenkin niin että ilmoitan lukemat on ne mitä tahansa koska parempi on katsoa totuutta silmiin. Joten katsompa totuutta silmiin sitten heti maanantaiaamuna enkä siirrä punnitusta tiistaille. Tuskin nää hirmulukemat tästä miksikään muuttuu maanantaihin mennessä.

Mä käyn kerran viikossa jumpassa. JOS mulla olis aikaa niin kävisin vähintään viitenä päivänä viikossa kävelemässä, mutta kun sitä ei ole. Olin tällä viikolla päättänyt että yritän käydä edes kerran viikossa vaunujen kanssa kävelemässä, mutta eihän siitä taaskaan tullut mitään. Iltaisin kun mies on kotona ei paljon huvita lähteä kävelemään kun asutaan maalla missä ei ole katuvaloja. Jos oliskin joku kaveri kenen kanssa lähteä tonne pimeeseen, mutta kun ei ole. Joten vähissä on tämän mamman liikkumiset ja se vaikuttaa kyllä tohon laihtumiseen. Koska liikunta antais pientä pelivaraa noihin syömisiin. Mutta eteenpäin mennään ja onhan toi kerran viikossa jumppa jo edistystä entiseen tilanteeseen.

18/21 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muiden sisunaisten viikonloppu on sujunut??

Mulla se on sujunut ihan mukavasti, sillä eilinen mebi töissä ollessa ja en kyllä illalla kotonakaan herkutellut..tosin en merkkaillut syömisiä mihinkään, kun en jaksanut ruveta rustaamaan niitä ylös enää illalla, mutta en usko, että kaloreita tuli ylitettyä enkä meinaa niitä ylittää tänäänkään vaan merkkaan kaikki kiltisti ylös!

Pian ajattelin hiukan fitata, jos nuo lapset päästää mut siihen harjoitteensa keskeyttämään ;o)!

Muksaa sunnuntaita kaikille!!

köris

Vierailija
19/21 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puntarilla ja paino onneksi laskusuuntainen. eli lukema oli 58,3 kg eli 700g vähemmän kuin edellisellä viikolla. Tästä se lähtee. Nyt olen ollut kipeänä, saa nähdä onko tällä viikolla paino enää pudonnut vai noussut :/ Yritystä jatketaan. Pari kertaa viikossa olen käynyt jumpassa ja pyrkinyt ottamaan huomioon hyötyliikuntaa. Tsemppiä muillekin! t. Saraida ;)

Vierailija
20/21 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi että me avataan aina uusi pino maanantaiaamuisin.