Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö ketään joka ei olisi päässyt läpi autokoulusta?

Vierailija
26.02.2008 |

Olen vihdosta viimein rohkaissut itseni ja mennyt autokouluun. Pari kertaa (5h) olen ollut ajamassa ja nyt tuntuu etten millään muista kaikkea ja en saa ikinä korttia:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa osaa, muttei päässyt läpi kirjallisista. Tiedän myös muutaman joille korttia ei olisi pitänyt antaa.

Vierailija
2/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kaveria on mokannut ajokokessa, mutta toisella kerralla molemmat pääsi läpi.

Yksi tyttö joka mun kanssa kävi samaan aikaan autokoulua, reputti teoriakokeessa, mutta käsittääkseni hänkin läpäisi sen toisella kerralla.

Alussa se ajaminen on yhtä vuoristorataa, välillä menee hyvin ja välillä tuntuu että kaikki menee päinpersettä ja ikinä et tuu oppimaan autolla ajo niin että yksin voisit liikenteseen lähteä. Mutta pikkuhiljaa sitä kuitenkin oppii. Yritä olla välittämättä niistä mulkuista jotka tööttäilee jos et valoista ampaise heti liikkelle jne.

Kyllä se siitä, ja muista sitten ajaa kun saat sen kortin, etkä vaan säilö sitä jossain piirongin pohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osasi muuten kaikki jutut, mutta inssipäivänä satoikin vettä. Inssaaja käski laittaa pyyhkijät päälle ja tämä tyyppi vaan alkoi seuraamaan katseellaan pyyhkijöiden menoa.

Ei vaan osannut keskittyä enää mihinkään muuhun kuin siihen ' viuh viuh' -juttuun siinä näkökentässä.

Yritti inssiä monet kerrat, mutta aina epäonnistui.

Vierailija
4/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erän tuttu käynyt koko autokoulun 3 kertaa jopa maksanutkin sen kolmesti eikä ole vieläkään korttia...

Eikä ole urbaanilegenda

Vierailija
5/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yritti inssiä monet kerrat, mutta aina epäonnistui.