Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toivottavasti sossut on hakeneet lapsen päiväkodista

Vierailija
26.02.2008 |

uhkailin eilen täällä itsemurhalla ja joku aikoi tehdä ilmoituksen. Vein lapsen aamulla hoitoon ja nyt haluaisin lähteä iltapäiväkaljalle. voisko joku soittaa sossuun, että hakevat lapsen, minä lähden kaljalle

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ovulaatiokin, että jos vaikka joku hamppi samaan sänkyyn erehtyisi. Kalja on halpaa klo 15-18 ja seuraakin löytyy

Vierailija
2/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se itsemurha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sammuu pakkaseen ja tukehtuu oksennukseensa

Vierailija
4/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että lapsesi haetaan parempaan talteen ja että hän saisi itselleen rakastavat ja välittävät vanhemmat. Ja vaikka olisitkin provo niin silti olet säälittävä...

Vierailija
5/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivottavasti lapsesi saa paremman kodin. Vaikka oot yh. voit hakea apua muutenkin kuin tuhoamalla lastesi elämän. Mieti lapsiasi äläkä kaljaa.

Vierailija
6/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee vaan yksi lapsi jolle voit kertoo että oot sitte pikapanon tulos, eikä äiti rakasta suo. Haloo sam#####rin pahvi !!!!

Vierailija
7/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla on ovulaatiokin, että jos vaikka joku hamppi samaan sänkyyn erehtyisi. Kalja on halpaa klo 15-18 ja seuraakin löytyy

Sinunlaisesi kanssa sitä kelpaakin lisääntyä! Jos lapsi äitiltään geenit vähänkään perii niin ei hätää, huoraaminen suvussa senkun jatkuu!

Vierailija
8/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ehkä huvittavaa, mutta en kyllä itse millään jaksaisi.

Vierailija
9/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot yh. Eihän tollasta kukaan kestä. Mee vaan baarin ja vedä nuppi turvoksiin. Lapsi pääsee parempaan kotiin, jossa häntä rakastetaan. Ja kohta saadaan taas lukee iltalehteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi