Missä päin Suomea on parhaan näköiset miehet?
Täältä ääni lappalaisille. Harteiltaan raamikkaita, usein pitkiä ja kasvonpiirteet monesti muita terävämmät. Monesti kun olen katsonut, että siinäpäs on hyvännäköinen mies, niin kohta on sitten pienen juttutuokion jälkeen selvinnyt, että pohjoisen poikia.
Kommentit (41)
Helsinki-Vantaan lentokentällä, ulkomaanterminaalissa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:58"]Lappalaiset pitkiä?? Tämä ei ole kritisointi, mutta lappalaiset on aika lyhyitä. Lappilaisista löytyy pitkiäkin.
[/quote]
Oman havainnon perusteellane lyhyet käppänät tulee pohjanmaalta tai sitten ovat saamelaisia, mutta lappilaiset on ihan miehen mittasia
Kuortaneen ruonalla. Kontzaales ym!
Kyllä mä väittäisin, että ehdottomasti komeimmat on Tuurissa. Tai sitten muulla aidolla paikkakunnalla, jossa vähät välitetään nykyajan meiningistä; mitä näitä nyt on Peräseinäjoet, Tuupovaarat, Ypäjät yms.
Annan ääneni ulkosuomalaisille. Niillä on kiva rusketus ja rennompi habitus!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:58"]Lappalaiset pitkiä?? Tämä ei ole kritisointi, mutta lappalaiset on aika lyhyitä. Lappilaisista löytyy pitkiäkin.
[/quote]
Sekoitti varmaan Lapin esim. Ouluun.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 01:09"]
Täältä ääni lappalaisille. Harteiltaan raamikkaita, usein pitkiä ja kasvonpiirteet monesti muita terävämmät. Monesti kun olen katsonut, että siinäpäs on hyvännäköinen mies, niin kohta on sitten pienen juttutuokion jälkeen selvinnyt, että pohjoisen poikia.
[/quote]
Tarkoitat ilmeisesti lappilaisia, lappalaiset on saamelaisia.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:07"]
Kyllä mä väittäisin, että ehdottomasti komeimmat on Tuurissa. Tai sitten muulla aidolla paikkakunnalla, jossa vähät välitetään nykyajan meiningistä; mitä näitä nyt on Peräseinäjoet, Tuupovaarat, Ypäjät yms.
[/quote]
Niin ylös kohti kainaloita kuin suinkin saatu vedetyt housut, jotka kiristetty tiukasti vyöllä ja ihana markett-paita, jonka helma tungettu housuihin ja tämä uljas asukokonaisuus peittää jumalaista kroppaa eli toisilla isompaa toisilla pienempää pömppövatsaa ja järkyttävän seksikkäitä tikkureisiä <3
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 01:09"]Täältä ääni lappalaisille. Harteiltaan raamikkaita, usein pitkiä ja kasvonpiirteet monesti muita terävämmät. Monesti kun olen katsonut, että siinäpäs on hyvännäköinen mies, niin kohta on sitten pienen juttutuokion jälkeen selvinnyt, että pohjoisen poikia.
[/quote]
Oulussa..ehdottomasti. Siellä on miehet miesten näköisiä. Pohjois-Pohjanmaa hyvänä kakkosena..
Vastaavasti taas Tampereella miehet ovat todella feminiinisiä. Nättisilmäisiä ja laittautuvat paljon ja ovat olevinaan kovia naistenmiehiä.
T. Jyväskyläläinen N26
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 01:09"]Täältä ääni lappalaisille. Harteiltaan raamikkaita, usein pitkiä ja kasvonpiirteet monesti muita terävämmät. Monesti kun olen katsonut, että siinäpäs on hyvännäköinen mies, niin kohta on sitten pienen juttutuokion jälkeen selvinnyt, että pohjoisen poikia.
[/quote]
Kyllä lappalaisissa on vaan jotain... mutta oululaisista en niin välitä, niissä on samaa kuin itäsuomalaisissa, kun taas lappalaiset on erilaisia, miehekkäämpiä ja rauhallisempia.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 01:09"]
[/quote]
Tarkoitat ilmeisesti lappilaisia, lappalaiset on saamelaisia.
[/quote]
Aivan sama, lappalainen on helpompi sanoa kuin joku "lappilainen". Mulle Lapin suomalaiset on lappalaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:59"]Turussa on tyylikkäimmät miehet, osaavat pukeutua kuin länsimaiset muotitietoiset ihmiset. Liekö Tukholman läheisyys vaikuttamassa asiaan vai mistä lie johtuu?
[/quote]
Turku, Vaasa, Kokkola, Oulu. Länsi-Rannikon kaupungit
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:59"]Turussa on tyylikkäimmät miehet, osaavat pukeutua kuin länsimaiset muotitietoiset ihmiset. Liekö Tukholman läheisyys vaikuttamassa asiaan vai mistä lie johtuu?
[/quote]
Turku, Vaasa, Kokkola, Oulu. Länsi-Rannikon kaupungit
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:07"]Kyllä mä väittäisin, että ehdottomasti komeimmat on Tuurissa. Tai sitten muulla aidolla paikkakunnalla, jossa vähät välitetään nykyajan meiningistä; mitä näitä nyt on Peräseinäjoet, Tuupovaarat, Ypäjät yms.
[/quote]
Sisäsiittoisia pottunokkia
En mä kyllä nyt sanois lappalaista miestä pitkäks???
En tiedä miehistä, mutta parhaan näköiset naiset on ehdottomasti Pietarsaaressa. Osaavat pukeutua ja ovat muutenkin huoliteltuja.
Kaavilla!