Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taisin ylireagoida, mutta helvetti, että vituttaa... :o(

Vierailija
25.02.2008 |

Kuulostan teistä varmasti naurettavalta, mutta ei voi mitään...

Kyse on/oli MUN lempparilasista, jota käytin päivittäin, ja jota ei enää löydä mistään kaupoista. Mä sanoin äsken mun miehelle, kun sen oli pitänyt viedä mun lasi kaapista ja juoda siitä omiaan, että vie sen sitten takas keittiöön, eikä jätä lojumaan olkkariin ja kysyin myös, että eikö hemmetti se olisi toista lasia voinut ottaa, kun vaihtoehtoja siellä olisi ollut. No, poika sitten tuli ja tiputti toisen mukin sen päälle ja hajotti täten sen ainoan lasin, joka oli mulle tärkeä... Jumaliste, kun räjähdin niille molemmille - heitin kaukosäätimen tuhannen p*llun päreiksi ja hyvä, etten vetänyt molempia turpaan - oikeesti, vittusaatanahelvetti! Mua suututtaa yhä niin paljon, ettei tosikaan.. Miks kaikki menee aina säpäleiksi, mistä mä pidän.. AINA! No, itkin tuolla makkarissakin äsken 15 minuuttia ja vieläkin mua raivostuttaa ja itkettää yhtä aikaa.. Miks saatana ton piti alunperinkään koskea mun lasiin ja se oli vielä aika hemmetin kallis silloin kun sen ostin... Eikä ne edes tajua pyytää anteeksi..mutta en kai mä ole senkään arvoinen... :o(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kanssa joillain tavaroilla TODELLA paljon tunnearvoa ja sitten kilahdan jos joku esine on lopullisesti piloilla.

Vierailija
2/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että piukahtaa pikkuasioistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua ajoissa.

Ps. tämä on kirjoitettu kaikessa ystävyydessä

Vierailija
4/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka joskus hiiltyvät.

Kunnon ihmisellähän ei koskaan vituta, eikä väsytä. heti vain purkkia kouraan.

Vierailija
5/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuteen sohvaan tulee likaa jne., jne., jne., mutta - heitit kaukarin seinään?

Mitä sitten rähjäät? olet itse osoittanut, että teillä ei ole niin väliksi hajottaa tavaroita. Oliko ensimmäinen kerta kun reagoit hajottamalla jotain? Veikkaan, että ei.

Ei sen ole niin väliksi vaikka jotain hajottaa. Äitikin tekee niin, ja vieläpä tahallaan, se on perheen tapa.

Vierailija
6/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntu siltä, että kaikki oma on viety, ei omaa tilaa, ei omaa aikaa, ei omia tavaroita, joita muut kunnioittaisivat. Elä muiden tahdissa, omassa tahdissa elämiseen ei ole mahdollisuutta, ellet sitten halua tuntea itseäsi huonoksi puolisoksi ja äidiksi. Tuttuja tunteita! Täytyisi osata olla terveesti itsekäs ainakin joskus.

Vierailija
7/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän maailmassahan ei ole enää lupa tuntea kiukkua eikä iloa, pelkkää tasaista pötköä vaan.... Ei vaan, ap, ymmärrän sua täysin. Mutta usko pois, toi menee ohi. Kuitenkin sulla oli ihan täysi oikeus tuntea noin. Huolestuttavampaa olisi, jos mikään ei tuntuisi miltään.

Vierailija:

Hanki apua ajoissa.

Ps. tämä on kirjoitettu kaikessa ystävyydessä

Vierailija
8/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on väsyneenä ja stressaantuneena joskus kilahtanut ja olen vintannut jonkun seinään. Tyynyn pari kertaa ja kerran nakkasin maidot kupista lavuaariin.

Elämä on. Joskus vain asiat purkaantuu johonkin ihme asiaan ja kamelin selkä katkeaa.

Itke itkus ja sitten kun rauhoitut, mieti, mitä tässä on taustalla. Työväsymystä, huolia, univelkaa, lapsen sairastamista ja huolta tms.

Sen jälkeen voitkin selittää miehelles ja lapselles, mistä tää oikeastaan johtui.

Miksi muuten lapsille sallitaan tempperamenttiero, mutta äitien pitäisi olla samaa myhäilevää ja hymyilevää massaa?

Vierailija
9/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa massaa ei tarvitse olla mutta temperamenttierot eivät edellytä ketään hajottamaan paikkoja.

Vierailija
10/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et laskenut kirjoitustani tuohon paskaa niskaan sarjaan..?

Ei ollut tarkoitus. Oikeasti vain reaktiosi oli hyvinkin ylimitoitettu ja ei kuulostanut " normaalille" . Ja jos lapsesi on 4v, tulisi noin pienen kanssa hillitä omia reaktioitaan.

Huuto, itku reaktiona olisivat vielä ihan ok, mutta kaukosäätimen hajoitus vain pisti miettimään..

Jos kuitenkin reaktiosi oli sinusta ok ja olet oikeasti tasapainossa, niin PAHOITTELUNI

Vierailija
11/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajottaa paikkoja.

Näinhän tää menee.

Vierailija
12/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuslääkkeitä. Ovat sen verran railakkaampia käänteissään.

Aikuisina sellainen riehakas käytös ei ole sallittua.

Vierailija
13/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huutonetistä ainakin :)

Saako udella mikä lasi on moisen kiventakana tai tyrkyllä isolla rahalla?

Vierailija
14/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetihän täällä tulis vastauksia että jätä heti moinen väkivaltainen riehuva hullu ennen kuin se hakkaa sut jos joku vaimo kertois, että lapsi hajotti vahingossa lasin ja mies alkoi hulluna raivota, huutaa ja rikkoa tavaroita.

Vierailija
15/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin tutulle...

Mies rikko mun kahvimukin joka oli lapsena saatu ja jotain 25vuotta vanha ja tunne arvoo oli tosi paljon ja kyl itkua väänsin siit mukista.. :O(

Oli viel piiolottanu roskiin sen etten löytäis ja aloin sit ettii mukiani ja sillon tunnusti et oli rikki menny, vahingossa sitä en sit tiää..

Vierailija
16/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että mies ei ole " kuunnellut" vaimoaan pitkään aikaan ja nyt vain tuli se mitta täyteen.

Muistan aikoinaan kun mies ns. käveli minun mielipiteiden yli. Jokin pieni asia oli sitten se, että tuntui minusta isolta muurilta ja ylireagoin. Asia johti siihen, että saimme keskusteltua asioista ja tilanne on korjaantunut.

Mies oli alkanut pitää minua niin päivänselvänä, ettei huomioinut minun haluja ja mielipiteitä. Säikähti pimahtamisestani niin, että huomasi, että olen muutakin kuin huonekalu perheessä.

Vierailija
17/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän se hajonnut lasi kannata nyt kuitenkin laittaa roskiin, eikä alkaa museoimaan sitä.

Vierailija
18/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudosta ja ebaysta jos löytäisit samanlaisen lasin tilalle. Myös käytettyjen tavaroiden liikkeessä voisi olla tai kirppiksessä. Millainen oli kyseessä?

Vierailija
19/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että jonkun meidän kaapeista löytyy juuri samanlainen pariton lasi...

Vierailija
20/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidät ajaa tuohon pisteeseen? Ei kukaan mun tutuista kilahtele ja heittele tavaroita seinille, vaikka ollaan varmasti kovemmilla kuin useimmat äidit: tehdään erittäin stressaavaa työtä, on pieniä lapsia, korvatulehduksia, valvomista jne. Silti. Ei normaali ihminen sekoa ihan pienestä ja tilannehan vaan pahenee, kun alkaa käyttäytyä väärin ympäristöään kohtaan. Hermotustuminen tai äänen korottaminen on eri asia kuin heitellä tavaroita, kiroilla hillittömästi ja heittäytyä draamakuningattareksi.

Vierailija:

Minulla on väsyneenä ja stressaantuneena joskus kilahtanut ja olen vintannut jonkun seinään. Tyynyn pari kertaa ja kerran nakkasin maidot kupista lavuaariin.

Elämä on. Joskus vain asiat purkaantuu johonkin ihme asiaan ja kamelin selkä katkeaa.

Itke itkus ja sitten kun rauhoitut, mieti, mitä tässä on taustalla. Työväsymystä, huolia, univelkaa, lapsen sairastamista ja huolta tms.

Sen jälkeen voitkin selittää miehelles ja lapselles, mistä tää oikeastaan johtui.

Miksi muuten lapsille sallitaan tempperamenttiero, mutta äitien pitäisi olla samaa myhäilevää ja hymyilevää massaa?