Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko oikeasti johonkin limatulppiin??

Vierailija
23.11.2008 |

Ikinä sellaista nähnyt, monta lasta on.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdestä tuli selkeä limatulppa, oikeen kunnon kikkare, joten pakko se on uskoa.

Vierailija
2/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

limatulppa irtosi pari päivää ennen synnytystä. uskon että usein limatulpat menevät suoraan pönttöön kakkoshädällä käydessä. tai ehkä irtoavat pieninä paloina, en tiiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailla hetken sitä kädessäni(!), joten pakko kai siihen on uskoa. Se oli keltainen pötkylä sitkeää limaa. :x

Vierailija
4/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektio, tokassa sitten jossain vaiheessa supistelun alettua pönttöön luiskahti sellainen pitkä verinen lima elikäs se limatulppa. Synnytin siitä noin vuorokauden kuluttua.

Luulitko sen tulpan olevan joku urbaanilegenda siksi, että sinä et ole omaasi nähnyt????

Vierailija
5/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä sellaista nähnyt, monta lasta on.

"ei mulle oo niin ikinä käynyt, eli paskapuhetta sekin." Mmm, en ole koskaan nähnyt maksaani joten mulla ei varmasti ole sellaista, kuten ei kellään muullakaan. En ole käynyt Afrikassa, joten sitä ei varmasti ole edes olemassa.

Vierailija
6/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lukeneet AV-palstaa. Miten he voisivat mitään tietää?

Vierailija
7/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minä uskoon limatulppaan,taivaan ja maan...."

Vierailija
8/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa raskaudessa en koskaan nähnyt, toisessa raskaudessa viimeisen viikon aikana irtosi useampina isoina klöntteinä...

Vierailija
9/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kolmannen synnytys alkoi limatulpan irtoamisella: heräsin yöllä megahirveeseen supistukseen + vessahätään, ja vessassa tuli se limatulppa siinä samalla. N. 4-4,5 h siitä niin poika oli syntynyt.

Vierailija
10/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulle on moni lääkärikin sanonut ettei sitä ole olemassakaan, tai siis liman eritys raskauden loppua kohden lisääntyy, muttei sieltä mitään synnytystä ennakoivaa tulppaa irtoa. Siis ainakni kolme eri synnytyslääkäriä on asian mulle näin ilmassut, kun olen asiaa kysynyt ja ihmetellyt miksen ole moista koskaan huomannu vaikka viisi lasta olen synnyttänyt. Kaikki ovat vaan sanoneet, että se on uskomus.

Vierailija
11/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulppaa olekaan.

Vierailija
12/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikaisemmin uskonut limatulppaan, mutta kun itse näin, niin pakko oli uskoa. Ennen neljännen lapsen syntymää sen näin, mutta en kolmesta aikaisemmasta enkä viidennestäkään.

Vierailija
13/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen tavallisen legopalikan kokoinen, ei ollu mitään juoksevaa limaa vaan kuin pala geelikynttilästä, vähän kovempikin.

Vierailija
14/14 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisenä yönä oli jumalattoman paljon supistanu ja sattunu muutenki ihan sairaasti ku vauva ilmeisesti otti kunnon lähtökuopat ja seuraavana aamuna tuli kunnon köntsä tuota limaa eli ihan selvästi oli sillon yöllä paikat lähteny aukee. Aamulla ku tulit limatulppa, niin iltayöstä alko vähän supistelee, aamulla laitokselle ja iltapäivällä vauva pihalla. Ja ei siitä limatulpasta kyllä voinu erehtyä, että en tiiä mitä lisääntynyttä limaa voi tulla semmosena könttinä. Kyllä mullaki loppuodotuksessa se liman tulo lisääntu, mutta limatulppaa ei kyllä voi verrata siihen.

Ekassa ja tokassa ei ollu pienintäkään havaintoa koko limatulpasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme