Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdin kirkonkylä - millainen paikka asua?

Vierailija
25.02.2008 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin tai Espooseen voi muuttaa ihan paikan päälle asumaan jos haluaa. Katsos, voipi olla ihmisiä, jotka ovat vallan muuttaneet pois pääkaupunkiseudulta rauhallisempiin oloihin maalle.

Sellaiset " menojalkavipattaa" -ikäiset voivat odotella rauhassa kaupunkilähiöissään, kunnes pahin penikkatautiaika ohitettu.

Vierailija
2/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi viettää 4 tuntia päivässä. Ei eskari ole jokin eriö päiväkodin sisällä vaan ihan kuuluu päiväkotitoimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu olemaan hyvät tiet vähän joka ilmansuuntaan ja jos maalla aikoo asua, on varauduttava kulkemaan työmatkoja; se on fakta, mikä koskee kaikkia maalaiskuntia, ei pelkästään Vihdin kirkonkylää.

Vierailija
4/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samoin sanon kyllä " maaseudusta" , ei täällä Vihdin kirkonkylässä asumista sentään voi maaseudulle muuttamiseen minusta verrata. Siis ihan itse vapaaehtoisesti täällä silti asun, mutta meillä onkin omat syymme: isovanhemmat asuvat naapurissa ja oma työpaikkani on pyörämatkan päässä. Mies käy töissä Espoossa autolla.

En minä ainakaan markkinoisi tätä sinänsä ihan ok seutua sentään maaseutuna saati nopeilla kulkuyhteyksillä, koska kyllä pk-seutu aika kaukana oikeasti on. Ja koulut on silti kaukana kyläkoulumeinigistä saati maalaiskouluista...

Vierailija
5/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on koulun alainen. Iso ryhmä sielläkin on. Ja tietenkin minua kiinnostaa - siksihän minä kyselen, vai mitä?

Mutta päiväkodin tila ja ryhmäkoot jne. on kuitenkin eri asioita eri-ikäisillä, vai mitä? Riippuen siitä onko lapsi 9-kuinen vai 6,5-vuotias? Onko hän siellä 10 tuntia vai 4 tuntia? Vai onko sinusta siis ihan sama?

Ap

Vierailija
6/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sen hyväksyy niin täällä on ihanaa,vaikka koulujen ja päiväkotin kanssa on tiukkaa.

Vierailija
7/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieluusti kuitenkin kirkonkylään. Helsingissä asutaan nyt.

Vierailija
8/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jaVihdissä muitakin ihania kyliä...20

Vierailija
9/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu kirkonkylässä, onko koulu silloin Pappilanpellon koulu vai mikä? Olen juuri Vihdin kotisivuilla.

Lapsilla on vakuutukset ja miehellä työterveyshuolto, joten tk ei ole niin oleellinen. Sitäpaitsi susisurkea se on täälläkin, missä nyt asumme, joten olen tottunut...

Ap

Vierailija
10/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea ajomatka Espooseen ja Hesaan:)

Vierailija
11/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempikin on menossa kohta eskariin. Koulut sen sijaan kiinnostavat!

Ap

Vierailija
13/13 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nuorin lapseni tulee olemaan päivähoidon alaisessa toiminnassa neljän tunnin päiviä. Kelpaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi