Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuomarit ei tykkää Kallesta?

Vierailija
23.11.2008 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää miten noilla taidoilla on voinut selvitä edes tänne asti, ollut finalisteista ehdottomasti huonoin esiintyjä. Vaikkakin Koop on mun inhokki nro 1

Vierailija
2/34 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole näyttänyt muuntautumiskykyään (jos sitä on...?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kasari-Kalle on KAAMEE!!!!

Enää enemmän kasari ei vois olla :D

Vierailija
4/34 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kalle on IHAN kauhea!! tavallinen kansa ei valitettavasti ymmärrä ja äänestää sen aina jatkoon:(

Vierailija
5/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi tykätä Kallesta?!?

Vierailija
6/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kalle sen vuoksi "herkiltä" ja empaattisilta ihmisiltä sääliääniä. Sen vuoksi hän taapertaa kisassa mukana, vaikka ei ehkä teknisesti paras laulaja olekaan.

Vierailija
7/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten BB-Terostakin.

Vierailija
8/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itehän ne sen Kallen jatkoon valitsivat ja nyt haukkuvat pystyy joka kerta.

Ja osaahan se laulaa ja muutenkin on ihan symppis tyyppi!

Vierailija
9/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua etoo sen ulkoinen olemus, on veltto ja vartalo on jotenkin epäsuhtainen. Puhuu myös aina nenäänsä. En pysty katsomaan hänen esityksiään ilman inhon väristyksiä, onneksi ei ole pakko katsoakaan! Harvoin mulla tulee tällaisia tuntemuksia kenestäkään, mutta nyt on ja voimakkaita!

Vierailija
10/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suurin osa äänestää Kallea ihan piruuttaan, ei niitä oikeita faneja voi olla yhtä pikkutyttölaumaa enemmän. Kamalaa jos se voittaa ja levy myy sen 6 kpl.

Vierailija
11/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehan on aito muusikko! Osaa tehdä itse musiikkia ja vielä sanoituksiakin.

On rauhallinen ja mukava kaveri.

Mieluummin tuolle voiton soisin kun sille viime vuotiselle rääväsuulle, joka ei todellakaan osannut laulaa!

Ja mitä niihin karjaisuihin tulee, niin Kallehan on lopettanut ne, kun tuomarit niistä jatkuvasti valitti. Eli ottaa kritiikin vastaan ja kehittää itseään.

Vierailija
12/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kisan ajan. Eka satsissa se oli Antti T... mutta niin vaan Antti on takonut menestystä

Vierailija
13/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkeyttään tai sympatiseerakseen. Itsekin rehellisesti sanoen meinasin äänestää, kun alkoi se tuomarien mollaaminen niin kiukuttaa. Vaikka lauloikin lähes huonoiten.

Vierailija
14/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

* järkky ulkonäkö

* laulaa aina samalla tavalla, ei muuntautumiskykyä

* tyhmät jutut, lapsellinen

* sanojen venytys ja karjaisut

ja oikesti, kuka ostaisi hänen levyn..???? Katoaisi julkisuudesta nopeammin kuin se Ilkka....

Vierailija
15/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin lauloi jotain rakauuuuuuddddden antajasta. VIADODDE-OLESINÄGÄÄ.

Ihan sympaattinen, mutta ei se pitkälle riitä.

Vierailija
16/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mielestä Kalle ei vaan oo hyvä, sellanen karaokelaulaja. Se tyttö joka tippui eilen oli paljon parempi. Mutta Kallella on enemmän faneja (pikkutyttöjä), jotka äänestää sen jatkoon. Mutta siis aivan sama, näiden musiikkia tulen kuulemaan vain ja ainoastaan radiosta, eli sama mulle kuka voittaa.

Vierailija
17/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa muuntautua

Ulkoinen olemus on väsähtänyt

Karismaa ei lainkaan

Asenne ylimielinen

Ja joo, en mä pitänyt Ari Koivusestakaan. Se osaa laulaa, mutta se tiukka "mä teen omaa juttuai" - linja ja asenne ei kanna.

Tän vuoden kandeista Annasta saisi aika hyvän singer-songwriter - tyypin, Petestä lyhyeksi aikaa teini-idolin (rokkiversio Antti Tuiskusta). Koop ei kiinnosta ketään. Anna-Kaisa oli liian Hanna Pakarinen.

Vierailija
18/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari Koivusella on todella iso ääni ja osaa ihan oikeasti laulaa. (En ole henk.koht. fani, mutta lauluääni on hyvä!). Tätä mieltä myös muutamat suomen parhaat laulunopettajat.

Ja Kallesta... Kallekin osaa laulaa, mutta ei siinä äänessä mitään karismaa ole. Ja se eilinen esitys jätti vaan niin kylmäksi. Ihan sympaattiinen tyyppi ja pääsee varmasti tekemään musaa omalla tavallaan (toivottavasti), mutta ei sen persoonassa voittaja-ainesta ole.

Vierailija
19/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävä ulkomuoto ja ei laulukaan kuulostaa juuri miltään.

En sano että itsekään olisin mikään missi, mutta kyllä sen idolin pitäisi silti olla myös näyttävän näköinenkin, hyvän laulutaidon ja esiintymisen lisäksi tietysti.

Anna tai Pete voittoon!

Vierailija
20/34 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleda aivan kauhee, lattiamoppi. Jokaisessa biisissä venyttää sanoja ja eilenkin vielä karjahteli rokkijätkämäisesti. Olkoo vaan muusikko mutta ihan oikesti, kuka sen levyjä ostaisi ??? Kuka jaksaa kuunnella sen biisejä jotka ovat kaikki samanlaisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän