Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hevivauvan vaunujen rekkari EICCA!

Vierailija
23.11.2008 |

Entä jos lapsesta ei tulekaan hevaria vaan suomi-iskelmää kuunteleva juntti. Diggaako sen vanhemmat EICCA GRÖNIÄ? Lapsi parka

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muutkin suomalaisen metallimusiikin lippulaivat maailmalla muistetaan vielä kauan sun fanittamien tuiskunanttien painuttua unholaan =)Mieluummin puen lapseni Nigtwishin fanipaitaan kuin Tuttaan :)

T:4,joka nyt vannoo poistuvansa aaveeltä

heviä ja saattavat ikävä kyllä pukea vauvankin tuon tyylin mukaiseksi.

Kun se vauva on aikuinen, kukaan ei varmaan edes muista jotai Eicca Toppista, ei hätää. Ja vanhemmatkin saattaa unohtaa ne hevitouhut kun vauva on esim. koulussa ja ruveta kuuntelemaan jotain ihan muuta.

Vierailija
22/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minulle tuli Eicca-rekkarista pelkästään positiivia ajatuksia. Hyvä vauva-Eicca!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköiset mustat vauvanvaunut, joissa musta harso, tottakai. Toivottavasti ei ollut enne mistään ikävästä.

Ne vaunut olisivat suoraan sopineet elokuvaan Rosemaryn painajainen, Ennustus tai Manaaja

Karmivaa katseltavaa kun vanhemmat kärräsivät vauvaansa ruumisvaunuissa

Vierailija
24/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rokkari/hevi-tyylinen äiti, tykkään ehkä sitten vähän erilaisesta tyylistä kun perinteisestä"vauvalle röyhelöä päälle", ei tee huonoa äitiä jos onkin vaunut erilaiset tai muuta! Oman lapseni vaunuissa on pääkalloheijastin ja suussa vauvalla pääkallotutti! Ei se oo mitään saatananpalvontaa tms, melko syrjiviä asenteita monilla!

Vierailija
25/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita työnsi tuulipukuvanhemmat omakotitalolähiössä.

Toivottavasti ei ole ennusmerkki ikävästä tulevaisuudesta frigidin vaimon,kahden lapsen ja koiran kera =0

T:se 4 edelleen,jonka piti jo kaupungille kera muksujen häippästä :)

näköiset mustat vauvanvaunut, joissa musta harso, tottakai. Toivottavasti ei ollut enne mistään ikävästä.

Ne vaunut olisivat suoraan sopineet elokuvaan Rosemaryn painajainen, Ennustus tai Manaaja

Karmivaa katseltavaa kun vanhemmat kärräsivät vauvaansa ruumisvaunuissa

Vierailija
26/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne pääkallotutit ja bodyt on todella rumia ja mauttomia! Ne on jo aikansa elänyt, ei ole enää hauskoja kuten joskus 4 vuotta sit ehkä oli..

Kyllä, itse olen rokkiäiti mutta rajansa kuitenkin vauvan pukemisella!!

Vierailija
27/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikavauvojen pukemista sinisiin sävyihin/tyttöjen hörhelövaatteita.Mutta se ei mulle kuulukkaan miten toiset lapsosensa pukevat.

Ei löydy pääkalloja lapsukaisiltani,maastokuvioiset housut kyllä ajattelin poitsulle ostaa jahka hiukan tuosta kasvaa.Reisitaskupöksyt tuolla 2 kuisella tosin myös nyt on päällään.T:4 (siis vieläkin,mä jäin tähän keskusteluun nyt vähän turhan pahasti jumiin,ärsyyttääää ennakkoluuloiset ihmiset...)

Vierailija
28/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Meidän poika on Viljami ja aina kysytään, että tuplaweelläkö ja oliko lopussa i vai ei...

Niin tai näin, aina väärinpäin...

Vierailija
29/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun tuota muotoa juuri harkitsin,kun oletin että sen kirjoitusmuoto olisi helpompi suomalaisille..no hyvä että kumminkin sitten valitsin tuon sukunimeen paremmin sopivan muodon.Pojallasi on muuten loisto nimi =)

T:4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi