Hevivauvan vaunujen rekkari EICCA!
Entä jos lapsesta ei tulekaan hevaria vaan suomi-iskelmää kuunteleva juntti. Diggaako sen vanhemmat EICCA GRÖNIÄ? Lapsi parka
Kommentit (29)
niin minulle tuli Eicca-rekkarista pelkästään positiivia ajatuksia. Hyvä vauva-Eicca!
näköiset mustat vauvanvaunut, joissa musta harso, tottakai. Toivottavasti ei ollut enne mistään ikävästä.
Ne vaunut olisivat suoraan sopineet elokuvaan Rosemaryn painajainen, Ennustus tai Manaaja
Karmivaa katseltavaa kun vanhemmat kärräsivät vauvaansa ruumisvaunuissa
Itse olen rokkari/hevi-tyylinen äiti, tykkään ehkä sitten vähän erilaisesta tyylistä kun perinteisestä"vauvalle röyhelöä päälle", ei tee huonoa äitiä jos onkin vaunut erilaiset tai muuta! Oman lapseni vaunuissa on pääkalloheijastin ja suussa vauvalla pääkallotutti! Ei se oo mitään saatananpalvontaa tms, melko syrjiviä asenteita monilla!
joita työnsi tuulipukuvanhemmat omakotitalolähiössä.
Toivottavasti ei ole ennusmerkki ikävästä tulevaisuudesta frigidin vaimon,kahden lapsen ja koiran kera =0
T:se 4 edelleen,jonka piti jo kaupungille kera muksujen häippästä :)
näköiset mustat vauvanvaunut, joissa musta harso, tottakai. Toivottavasti ei ollut enne mistään ikävästä.
Ne vaunut olisivat suoraan sopineet elokuvaan Rosemaryn painajainen, Ennustus tai Manaaja
Karmivaa katseltavaa kun vanhemmat kärräsivät vauvaansa ruumisvaunuissa
kaikki ne pääkallotutit ja bodyt on todella rumia ja mauttomia! Ne on jo aikansa elänyt, ei ole enää hauskoja kuten joskus 4 vuotta sit ehkä oli..
Kyllä, itse olen rokkiäiti mutta rajansa kuitenkin vauvan pukemisella!!
poikavauvojen pukemista sinisiin sävyihin/tyttöjen hörhelövaatteita.Mutta se ei mulle kuulukkaan miten toiset lapsosensa pukevat.
Ei löydy pääkalloja lapsukaisiltani,maastokuvioiset housut kyllä ajattelin poitsulle ostaa jahka hiukan tuosta kasvaa.Reisitaskupöksyt tuolla 2 kuisella tosin myös nyt on päällään.T:4 (siis vieläkin,mä jäin tähän keskusteluun nyt vähän turhan pahasti jumiin,ärsyyttääää ennakkoluuloiset ihmiset...)
...Meidän poika on Viljami ja aina kysytään, että tuplaweelläkö ja oliko lopussa i vai ei...
Niin tai näin, aina väärinpäin...
Mä kun tuota muotoa juuri harkitsin,kun oletin että sen kirjoitusmuoto olisi helpompi suomalaisille..no hyvä että kumminkin sitten valitsin tuon sukunimeen paremmin sopivan muodon.Pojallasi on muuten loisto nimi =)
T:4
kuin muutkin suomalaisen metallimusiikin lippulaivat maailmalla muistetaan vielä kauan sun fanittamien tuiskunanttien painuttua unholaan =)Mieluummin puen lapseni Nigtwishin fanipaitaan kuin Tuttaan :)
T:4,joka nyt vannoo poistuvansa aaveeltä