Saako kampaaja hiuksistani varmasti puhtaanvaaleat??
Menen ensi viikolla kampaajalle, leikkautan ihan uuden mallin ja haluan hiuksista mahdollisimman vaaleet (ei kuitenkaan täysin vaaleita), ajattelin jos alta jättäisi tummaksi ja päältä kokonaan vaalentaisi..? Tällä hetkellä on kotiraitoja joista kaikki ei puhtaanvaaleita :(
Mutta löytyykö kampaajalta sellaiset aineet millä takuulla vaalenee?
Kommentit (6)
Mutta kiitos vaan kakkonen kommentista.
ap
ja halusin myös melko vaaleat, ei saanut niin vaaleita tehtyä kuin olisin halunnut. Mutta se on kampaajasta kiinni, kyllä hyvä kampaaja saa juuri sen väriset kuin haluat. Tietty hyvä olla luottokampaaja :)
Ja nyt tuo tumma mitä mulla on osittain hiuksissa, niin on kampaajalla laitettua jotain ruskeaa (ja silloin veti ihan mustaksi alussa). On toki pesuissa haalistunut. Marraskuussa laitettu. Ja mulla oli ihan blondit hiukset silloin, ja niihin laitettiin tuo ruskea väri " alle" ja osa jätettiin raidoiksi siitä vaaleasta.
Nyt haluan huomattavasti vaaleammaksi mitä olen. mutten ihan kokoblondiksi.
Sekava selostus :P
ap
Täyttä varmuutta asiasta kampaajasi tuskin voi sinulle luvata..vaalentuminen riippuu omista pigmenteistä ja siitä mitä ns. paljastuu vaalentamisen yhteydessä hiuksistasi esim. vanhat värjäykset vaikuttavat asiaan. Suosittelen syväpuhdistuksen tekemistä ennen kampaajalle menoa. Vaalennuksen päälle tarvitaan yleensä vielä päällevärjäys/värintaitto,joten toivottavasti kampaajasi on asiassa ammattitaitoinen. Mutta toivottavasti saat haluamasi lopputuloksen:)
ja jo silloin tyylittömät. Mutta tietty jos haluaa vanhanaikaisen ja pissismäisen tukan niin siitä vaan. 2
Et oo tosissasi? Laitetaanko sulle vielä muoviset pidennyksetkin?