inhoan miesystavani veljea vaimoineen! he tunkevat kylaan joka viikonloppu, massyttavat poydassa niin kauan kuin tarjoilua riittaa
ja viipyvät poikkeuksetta liian pitkään. yritän olla ystävällinen mutta veli ärsyttää minua niin, että pelkään jonain iltana alkavani huutaa solvauksia.
kiitos.
Kommentit (8)
Sanotte vaan, että oltiin just lähdössä. Tai kun tulevat, niin alottakaa suursiivous ja tuumaatte, että kiva kun tulitte meitä auttamaan.
Että olette menossa konserttiin, elokuviin... tai jonnekin muualle jonkun muun tuttavanne kanssa, etteivät änkeä mukaan.
pitää koko ajan varoa ettei lapsi vaan lyö päätään (mihin?!) tai leukaansa mihinkään. siis ihan vaikka istuessaan paikoillaan, saatikka sitten kontatessaan lattialla.
eniten minua ärsyttää se mässääminen. he ovat ylipainoisia molemmat ja syövät, valehtelematta, kuin hevoset. toki he toivoisivat että me menisimme mieheni kanssa vastavierailulle, mutta sinne minua ei ainakaan saa!
sinne he eivät ainakaan haluaisi tulla mukaan. liikunta on heille kauhistus ja ainainen ihmetyksen aihe (itse taas tykkään liikunnasta).
ja arvatkaa vaan kuinka monta kertaa olemme jo sanoneet että meillä on juuri tänään muuta menoa? kyse on kuitenkin miehen veljestä eikä hän luonnollisestikaan ole kanssani täysin samaa mieltä.
ja, kuten jo aiemmin sanoin, on myös leivottu. minä ja mieheni teemme ihan tavallista arkiruokaa, sitä vieraatkin sitten syövät. he tuovat joskus mukanaan herkkuja, mikä on tietenkin oikein hyvä ja kohtelias tapa. siihen se kohteliaisuus mielestäni sitten jääkin!
jokaviikkoiset vierailut perheemme lähes ainoana vapaapäivänä alkaa risoa.
jonnekin pois.
No mutta, tehkää ruokaa sen verran vähemmän ettei vieraille jää mitään.
Jos keität kahvit, älä laita tarjolle mitään purtavaa, anna miehesi laittaa jos haluaa.
Mutta lopeta ainakin se leipominen lauantaisin.
ja kehitellä joku muu, mielenkiintoinen harrastus lauantai-illaksi =)
olen ihan hirveä, he eivät omasta mielestään tee mitään pahaa. he eivät ole pahoja ihmisiä, vaan ennemminkin äärettömän naiveja ja yksinkertaisia. ehkä se ärsyttääkin heissä eniten!
eli tulevat vain oven taakse. tuntuu julmalta käännyttää heidät ovelta takaisin.
olen tähän asti leiponut aina lauantaisin, nyt taidan ottaa jonkun toisen harrastuksen, esimerkiksi vaelluksen!