Kuinka moneksi yöksi ja päiväksi yhteenmenoon jättäisit 1,5 v lapsen isän hoitoon
Kiva miniloma olisi äipälle tiedossa.
Mutta mietin vain, että kun lapsi on ollut ihan vaan kotona äidin eli minun kanssa, tietty iltaisin ja viikonloppuisin myös isän kanssa, että arvaanko lähteä. Sisaruksia ei ole. Ja lapsi ei ole ollut vielä yhtään koko yötä ilman äitiä, mutta muuten on isän kanssa suht paljon ja muutaman tunnin muillakin sukulaisilla hoidossa silloin tällöin. Yökylässä ei poika ole toistaiseksi ollut.
Mielipiteitä!
Kommentit (8)
Mutta kyllä mä lähtisin :) Isä on yhtä hyvä hoitaja kuin sinäkin ja lapsi olisi omassa kodissaan rakkaan isänsä kanssa. Turvallisin mielin voisit lähteä. Kummastakin vanhemmasta lapsi ei voisi olla noin kauaa erossa, mutta jommasta kummasta kerrallaan kyllä.
Itse voisin kuvitella, että raaskisin olla pois ehkä 2, korkeintaan 3 yötä.