Lue keskustelun säännöt.
Yökötys. Kaikkea sitä tekeekin lapsen terveyden vuoksi..
24.02.2008 |
Ex anoppi kantaa nyt harva se päivä jotain lajia vanukasta meille koska karkkipäivä on VAIN kerran viikossa. Pitäähän pojanpojan,3v, saada edes jostain ylimääräistä sokeria!tietenkin. Ja kyllä saa ihan tarpeeksi makeaa multakin, uskokaa pois.
No mulla on sit tapana salassa syödä ne vanukkaat (makupalaa, danette..) enkä oo niitä lapselle antamassa. En niitä kehtaa roskiinkaan heittää. Niin ja monesti olen sanonut että meille_ei_mitään_tarvitse_tuoda! Eivät usko.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun mä olen sellainen helevetin tossukka, etten varmaan saisi sanottua (tunnustan tämän heikkouden ja tiedän, että sille pitäisi tehdä jotain), ettei nyt tarvii noita sokeripommeja meidän lapselle kantaa.
Noh, mä veikkaan, ettei meille tuota ongelmaa tule. Toivottavasti... sen kyllä tiedän, että pappaloissa (mun ja miehen isät siis) varmaan tulevaisuudessa pikku-ukko saa herkutella, mutta meillä on välimatkaa niin paljon, ettei tuosta haittaa ole... kerran kahdessa kuukaudessa suunnilleen nähdään molempia pappoja. Mummut on aika terveysintoilijoita miolemmat, joten ne kyllä pitää nassikan kaukana sokerista ;)