Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi lääkäri? Luuletko hänen pelehtivän työpaikallansa hoitajien kanssa?

Vierailija
24.02.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ehtii silloin kun minkä tahansa muunkin ammatin edustaja.

Tuskin kyllä työajalla, minä en ainakaan ehtisi. Mutta voihan niitä " ylimääräisiä päivystyksiä" tai muita " ylitöitä" olla... :)

Vierailija
2/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Muuta ei oikein voi tehdä kun leikkurissa on se potilas siinä välissä ja meillä ei näy kun silmät sen pipon ja maskin välistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit on työkavereita siinä missä toiset hoitajat ja sihteeritkin.

Vierailija
4/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän todennäköisiä tilaisuuksia varmaan olisi erilaisilla työmatkoilla, mutta silloinkin todennäköisimmin jonkun kollegan, ei hoitsun, kanssa...

Vierailija
5/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta silloinkin todennäköisimmin jonkun kollegan, ei hoitsun, kanssa...

Kukapa mies sitä hoitsun kanssa pelehtisi. Mielummin miehille on naislääkärit mieleen...

Vierailija
6/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen hoitaja ja katselen sitä sutinaa päivittäin, yhteisistä juhlista puhumattakaan. Mieslääkärit flirttailevat niin naislääkäreiden kuin hoitajienkin kanssa.

Ja edellisessä työpaikassani päivystävänlääkärin huoneessa oli kondomipaketti ja laatikossa lappu; jos käytät viimeisen, tuo uusi paketti tilalle.

Ja jotta saatte heittää lokaa niskaani, niin minulla itsellänikin on ollut jo pitkään suhde työpaikkani mieslääkärin kanssa.

Vierailija
7/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vain ole tainnut viettää aikaasi muualla kuin sairaalaporukoissa niin kuvittelet että se on jotenkin erityistä touhua. Aina kun töihin liittyy esim yöpymisiä työporukan kanssa samoissa tiloissa on yleensä jollain tasolla sutinaa Epätoivoiset yh:t ne aina eturintamassa ovat liikkeellä!

Vierailija
8/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on jotain ihan muuta:)

En pelehdi sen enempää hoitajien kuin kollegojenkaan kanssa. Työpaikalla ei edes ehtisi. Meno pirskeissä on joskus melkoista kyllä, mutta siihen ei ole itseään arvostavan naisen tarvis lähteä mukaan.

Vierailija
9/9 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on plösö ja ei niin komea nelikymppinen. Ovat olleet ystäväni kanssa yhdessä 15 vuotta. Tämä hoitsu taas oli kaunis ja ikää 24. No, mies on horjunut siinä välillä ja palasi puolen vuoden jälkeen vaimonsa luokse. Ystäväni on vaan aivan hajalla kahden pienen lapsen kanssa.... On kuulemma ihan vakikuvio sairaalassa. Ystäväni sanoi, että on pelännyt tuota jo pitkään, muttei voinut uskoa nössömiehestään kuitenkaan. Tämä kaveri on itsekin lääkäri ja tosi nätti nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä