Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jonathanin vk-babypuvusta kysymys

23.02.2008 |

Jos joku on jo ostanut babymallisen vk-puvun Jonathanilta, oletteko kokeilleet sitä lapsellenne? Saitteko vetoketjun vedettyä helposti ylös asti ja oliko huppu hyvän mallinen päähän? meillä talvipuvussa ongelmana se, ettei vetoketjua saa ylös asti ja huppu on ihan oudon mallinen meidän tytölle, se ei suojaa päätä lainkaan eikä edessä olevia tarroja voi ajatellakaan laitettavaksi kiinni. Sorruin kuitenkin tilaamaan vk-haalarinkin kun oli niin nätti ja hinta edullinen ja nyt vähän jännittää miten sopii tytön päälle (täytyy kyllä palauttaa, jos on yhtä hankalan mallinen kuin talvipuku..). Siis kokemuksia muilta kaipaisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittaja tarkoittaa siis tähtijonathan babymallia, jossa koot alkavat vasta 68. Ja vetoketjussa ei siis ole mitään vikaa vaan puku on sen mallinen ettei sitä voi vetää ylös asti kuristamatta lasta.

Vierailija
2/8 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsemasi tähtimalli vaikka niin olen kuvitellutkin. Vetoketjun saa ihan hyvin kokonaan kiinni ja hyvin mahtuu vielä kivatin villakypärän reunuksetkin siihen väliin.

Minusta tuon puvun ainut miinus ovat olleet liian kapeat hihan ja lahkeensuut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sain tänään puvun ja kokeilin tytölleni ja mallia on selvästi muutettu. Vetoketju meni ihan nätisti kiinni ylös asti, huppu on huomattavasti paremman mallinen ja hupun tarratkin saa kiinni, joskin ne olisi saanut olla vieläkin pitemmät. Minusta hihat on myös vähän leveämmät. Eli olin kyllä tyytyväinen puvun malliin ja ulkonäköön, kestävyyden tietää vasta sitten käytössä...:)

Vierailija
4/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari oli kivan näköinen ja melkein tänään sen ostin... Mutta mutta. Jäi sitten kuitenkin kauppaan, kun siinäkään ne mittasuhteet eivät olleet ihan meidän mieleiset. Jalat oli kyllä ihanan lyhyet, mutta hihat hirmuisen pitkät ja kun se materiaali on semmoista paksua vielä, niin olisi ollut meidän töpökätiselle ollut vaikeat kääntää. Katsoin myös, että tässä vauvahaalarissa oli taas sisäsauma lahkeissa ja se teipattu, joten nähtäväksi jää, että miten tällä kertaa teippaukset kestää. Meillä se tosin ei olisi varmaan ollut ongelma, kun poika niin vähän liikkuu. Edullinen on kyllä vettä pitäväksi haalariksi ja noin paljon teipatuksi. Monet muut teipatut on 2x kalliimpia.

Vierailija
5/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö ketään muuta ärsytä tähtijonathanien vuorimateriaali? Sellainen ohut ja liukas. Tuntuu mielestäni todella hiostavalta ja epämukavalta...

Vierailija
6/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas on aina harmittanut puuvillavuoret noissa kosteussuojahaalareissa, joten makuja on monia. Minusta kun puuvilla sitoo juuri sen kosteuden itseensä, niin puvun hienot kosteutta poistavat ominaisuudet eivät pääse silloin oikeuksiinsa, jos vuori on puuvillainen. Samoin puuvillainen vuori hankaloittaa pukemista - niin silloin kun on kyseessä lötköpötkö vauva kuin on uhmakas 3 v tai kun 5 v yrittää pukea itse. Ja itse olen sitä mieltä että tekokuitu ei ole synonyymi hiostavalle, tosin niitäkin toki löytyy.

Vierailija
7/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että puuvillavuoret... no no... hymyilyttää ihan omat kielivihreet ja mielikuvat... ;-)

Vierailija
8/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuissa haalareissa oli jotenkin inhan tuntuinen se vuori. Sellainen tosi ohut luiru. Mutta tosiaan makuasioitan nämä. Itseäni vaan inhottaisi pitää sellaista yllä...