mistä tilaatte rintsikoita?? Missään ei ole kokoa 65A? =/
Kommentit (7)
Katsos kun rintaliivien tarkoitus ei ole ainoastaan antaa tukea, vaan myös ryhtiä ja antaa mallia niin, että esimerkiksi vaatteet istuvat paremmin.
Uskon, että hyvin moni D kuppinenkin pitää rintaliivejä osittain siksi, että se vain näyttää paremmalta kun rinnat eivät roiku, vaikka muuten tuntisikin olonsa mukavaksi, esim kotioloissa.
Eihän kukaan AA, A tai B kuppinen tarvitisi rintaliivejä (oli se ympärys sitten 65, 70, tai 80) mistään terveydellisistä syistä, vaan usein syy käyttää niitä on se, että ne ovat naisten vakiintunut asuste, sen huomaa jos EI ole rintaliivejä (topeissa pistää silmään jos aikuisella naisella ei ole alla mitään, vaan nännit paistaa läpi), vaatteet istuu paremmin, näyttää paremmalta.
Vierailija:
selvästi olet joku itseesi tyytyväinen kusipää. joka ei näe kuin itsensä. mistä teitä kusipäitä itää? miksi pidät itseäsi ylitäydellisenä? vihaan tollasia näsäviisaita. veä vittus päähän.
bravissimo myy ihania liivejä, mutta kuppikoko pitää olla muistaakseni alkaen D...
Vierailija:
bravissimo myy ihania liivejä, mutta kuppikoko pitää olla muistaakseni alkaen D...
Iho ihoa vasten on todella epämiellyttävä tunne eli rinnanaluset ovat helposti rikki, jos ei liivejä käytä. Myöskään rintojen hölskyminen ei ole kivaa kun joka askeleella, ilman liivejä siis, saa varoa ettei saa mustaasilmää, oman rinnan lyömänä.
Ulkonäkö ja vaatteiden istuvuus tulee hyvin paljon näiden jälkeen. Eivätkä mitkään vaatteet istukaan ainoastaan liian pienet trikoopaidat ja sitten näyttääkin ilotytöltä.
löytyi mulle sopivan pieni ympärysmitta ja tarpeeksi iso kuppi, norm liikkeissä (lindex ym) kun en löydä sopivia.
ja olen parit tilannut HM:ltä. Ovat soin sellaisia jotain HEllo Kittyjä, eli vähän teinimalleja, mutta eipä ole aprempiakaan löytynyt.
Joskus ne ovat ihan vääränmallisia, mutta nyt edelliset oli kyllä hyvät.
Muuten kokoja löytyy esim. figleavesin sivuilta ja taisi olla jokin sivu ihan erikseen pienikokoisille.. mikähän se oli nimeltään joku A-lingerie ehkä. Figleavista olen tilannut ja on ollut sekä todella sopivia että oudon mallisia joukossa.. Kokeilemaan kun ei etukäteen pääse.