Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies kayttaytyy seuraavasti, niin haluaako han a) pimppaa b) kaukoihastusta c) ystavyytta d) flirttia ilman tunteita vai e) ei yhtaan mitaan?

Vierailija
23.02.2008 |

Eli luo naiseen ihailevia katseita, pelaa silmäpeliä, katse harhailee strategisissa kohdissa, huomioi naista ja hänen toiveitaan ja nauraa hänen jutuilleen. Ja nämä jutut toistuvat päivittäin viikosta toiseen.

Vakava kiinnostus on tässä tapauksessa tuskin mahdollista, siksi se ei ole listassa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Työpaikalla reippaasti itseäni vanhempi mies ilmeisesti tulkitsi hyväntuulisen löpinäni ihan väärin, alkoi flirtata hullun lailla. Kun tajusin että hän hän änkeää seuraani, muutin käytökseni varautuneemmaksi ja vältin ja torjuin kaikkea mikä ei suoraan liittynyt duuniasioihin.

Lopputulos : äijästä tuli työpaikkakiusaaja, monta vuotta ja edelleenkin tuijottaa aina ja joka paikassa. Aiemmin änkesi viereen tai vastapäätä esim joka palaverissa, tuijotti ja yritti vittuilla, yritti mitätöidä ammatillisesti, etsi virheitä työstäni vaikkei ole esimies. Tällaisesta epämääräisestä kiusaamisesta on vaikea tehdä esimiehelle kantelua.

Inhottavaa! Ole tarkkana, mieti mitä itse haluat !!! Jotkut, etenkin vanhemmat ukot voi olla tosi bimboja pellejä kun flirtti ei tuotakaan tulosta.

Vierailija
2/14 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kumma tuo vaihtoehto E: jos ei halua yhtään mitään (edes flirttiä), niin miksi flirttailee? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vatvoa mielessään.

Vierailija
4/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyse esimiehestä? Mulla samantapainen " ongelma" hymyilee aina ja katsoo silmiin pitkään ,tuntuu että flirttailee aina puhelimessa ja kasvotusten,jotenkin vaivaantunut olo hänen kanssaan,kehuskelee minua aina,hänen puheistaan tulee hyvä mieli. Tullaan tosi hyvin juttuun..

No onko tuo sitten normaalia?? vai olenko vain onnekas kun on noin mukava,huomaavainen esimies??? ja tiedän muuten että muille ei samanlainen(vai onko kiva siksi kun olen uusi työntekijä)ollut talossa 2 kk

Vierailija
5/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onko kyse esimiehestä? Mulla samantapainen " ongelma" hymyilee aina ja katsoo silmiin pitkään ,tuntuu että flirttailee aina puhelimessa ja kasvotusten,jotenkin vaivaantunut olo hänen kanssaan,kehuskelee minua aina,hänen puheistaan tulee hyvä mieli. Tullaan tosi hyvin juttuun..

No onko tuo sitten normaalia?? vai olenko vain onnekas kun on noin mukava,huomaavainen esimies??? ja tiedän muuten että muille ei samanlainen(vai onko kiva siksi kun olen uusi työntekijä)ollut talossa 2 kk

Vierailija
6/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
7/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin " normaalina" ja arkisena flirttinä vielä huomiointia ja pientä pilkettä silmäkulmassa, mutta tämä tyyppi katselee minua välillä aivan kuin olisi uponnut johonkin toiseen ulottuvuuteen.

Mutta eipä noista tiedä, esimiehesikin saattaa olla sekä huomioiva että jossain määrin viehättynyt sinuun. Vaikea sanoa!

ap

Vierailija
8/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saalistaja ja hän on takaa-ajossa kanssasi. Varsinkin jos hän on jo entuudestaan varattu.

Harkitse tarkkaan. Tiedän tuon tyypin. Nauttii saalistamisesta ja saatuaan sen, mielenkiinto lopahtaa aika pian. Tai sitten haluaa sinut pitempiaikaiseksi sivusuhteeksi = seksisuhteeksi.

Vierailija
9/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jo on jatkunut viikosta toiseen

Vierailija
10/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a vain jos olis mahdollisuutta, mutta se on hylätty mahdottomana ilmeisesti, jos juttu on jatkunut noin viikosta toiseen.

Vierailija
11/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppa vaihtoehto ei ainakaan koska olis jo tehny siirron jos ois tollanen pelimies.

Eli sanoi että joko tunteeton flirtti tai ei mitään, epäili myös oletko voinut tulkita väärin, mun kaveri tulkitsi mun miestä aivan väärin ajat sitten kun se ei vielä ihan ollut mun mies ;)

Vierailija
12/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monien naisten kanssa, joka paikasta löytyy se yksi mielitietty joka lähtee peliin mukaan.

Vierailija
13/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla reippaasti itseäni vanhempi mies ilmeisesti tulkitsi hyväntuulisen löpinäni ihan väärin, alkoi flirtata hullun lailla. Kun tajusin että hän hän änkeää seuraani, muutin käytökseni varautuneemmaksi ja vältin ja torjuin kaikkea mikä ei suoraan liittynyt duuniasioihin.

Lopputulos : äijästä tuli työpaikkakiusaaja, monta vuotta ja edelleenkin tuijottaa aina ja joka paikassa. Aiemmin änkesi viereen tai vastapäätä esim joka palaverissa, tuijotti ja yritti vittuilla, yritti mitätöidä ammatillisesti, etsi virheitä työstäni vaikkei ole esimies. Tällaisesta epämääräisestä kiusaamisesta on vaikea tehdä esimiehelle kantelua.

Inhottavaa! Ole tarkkana, mieti mitä itse haluat !!! Jotkut, etenkin vanhemmat ukot voi olla tosi bimboja pellejä kun flirtti ei tuotakaan tulosta.

Vierailija
14/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta kun luin tuon kirjoituksesi, huomasin että minulle on sattunut noin useammankin kerran. En ole ymmärtänyt asiaa näin selvästi. Olen kyllä jollain tasolla käsittänyt, mutten kuitenkaan tullut ajatelleeksi... tuntui jotenkin liian tutulta, kuin itse olisin kirjoittanut tuon kirjoituksen. Jak ja klumsp.