Mä oon maanantaista asti syönyt vaan keitettyjä kasviksia, arvatkaa paljon on paino pudonnut?
Joku kurkun pätkä, salaattiannos ja pakastemansikoita myös yks ilta noiden lisäksi. Lähtö paino 85kg.
Kommentit (8)
Suoli toimii paremmin kun vuosiin, ihokin alkaa näyttää paremmalta. Oon kyllä mättänyt näitä rehuja kilo kaupalla... Veto miehen kanssa, että 5kg kahdessa viikossa. Saa nähdä onnistuuko.
Mut pitää miehelle (toivottavasti) näyttää, että mahdollista. Kun ei usko. Oon joskus ennenkin tätä harrastanut. t. jojo, jolla nää alkuläskit tuli imetyksestä =(
Vierailija:
Mut pitää miehelle (toivottavasti) näyttää, että mahdollista. Kun ei usko. Oon joskus ennenkin tätä harrastanut. t. jojo, jolla nää alkuläskit tuli imetyksestä =(
Ei tässä nyt siitä ole kyse, vaan siitä ettei mies usko kasvisten voimaan. Siis kun mätän niitä niin älyttömästi ja paino silti putoo. ap
koska läskiä tuosta on vain arviolta parisataa grammaa, loput nesteitä.
Syö raakana, niin saat edes vähän enemmän vitamiineja ja muita ravintoaineita.
ja miten niin ei ole hyvä ruokavalio jos kasviksia syö
niitä nimenomaan kaikkien pitäs syödä
aikuinen tarvitsee hyvin vähän muuta lisänä
eli jakta nyt ihmeessä kun olet aloittanut
lisää väh raasvaista broileria ja kalaa tuohon ja hyvä on
aamupalalla syö puuroa niin saat viljaa
ota a´kallkitabletteja jos et juo rasvatanto maitoa tai juustoa tms
ja niin oot pian lopullisesti sutjakka ja ei ukko virnuile läskeille
Aiotko ihan pysyvää elintapamuutosta, vai oletko ajatellut loppuelämäsi pysyä tuolla ruokavaliolla?
Paljostako vetoa, että kaikki karistamasi kilot ovat korkoineen tulleet takaisin ensi syksyyn mennessä.