Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneudenhoitoon liittyvä asia, mihin naiset eivät mielestäsi tarpeeksi kiinnitä huomiota?

Vierailija
23.11.2008 |

.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä jälkimmäinen erityisesti ulkovaatteista esim. takista. Myös käsilaukkujen kuluttamat nyppyjäljet vaatteissa on kamalia. Ja näitä voi olla vaikka kuinka meikatulla ja muodikkaalla. Mutta ovat yöks!

Vierailija
2/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin sopivan kokoiset vaatteet. Tosi monet kulkevat liian pienissä vaatteissa, ja se on kamalan näköistä - ja tekee paksumman näköiseksi, ei suinkaan hoikemman...

Jos pukeutumista ei lasketa, niin kait se näin kansan koko ajan lihoessa olisi se painon pitäminen normaalilukemissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on ylisuuren hajuveden lorauksen kamala katkupilvi ihmisen ympärillä. Ja extrasuperkamala on näiden kahden hajun yhdistelmä, joka tuntuu usein olevan nuorilla naisilla yleinen. Liekö yrittävät piilottaa tupakanlemun hajuvedenkatkun alle.

Vierailija
4/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitenkään arvostella toisten ulkonäköä tms. mutta moni on jättänyt kulmakarvansa huolittelematta. Samoin hampaat saattavat olla kellertävät.

Vierailija
5/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihokarvat vaikka käsissä.

Vierailija
6/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella saattaa olla hiukset ja meikit tiptop, vaatteet myös, ja sitten ikivanhaa lohkeillutta kynsilakkaa...

Vierailija
7/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voi olla vaikka kuinka tiptop, mutta se Avec on usein kuin pystymetsästä repäisty. Ajatelkaa vaikka Beckhameja, molemmat yhdessä tyylikäs pari (muutamia ylilyöntejä lukuunottamatta). Katsokaa nyt ihmeessä, minkälaisessa kunnossa on se teidän kumppani siinä käsipuolessa. Ei auta mitään, jos yleisilme pariskunnasta on surkea.

Vierailija
8/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne on nypitty viivoiksi ja väritetty väärällä värillä tai sitten ne rehoittavat kuin puskat.

Vierailija
9/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavinta niissä on minusta ne kynällä piirretyt versiot. Mustat eripariviivat, jotka näkyy parinsadan metrin päähän.

Vierailija
10/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se, että kuvittelee olevansa jotakin enemmän, kauniinpaa ja tyylikkäämpää kuin onkaan ja lotraa litratolkulla hajuvettä :)

Vierailija
11/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Vierailija
12/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero kakkosena tulee 12:n kuvaamat kulmakarvat.

Kolmosena tulee keltaiset hampaat, jotka usein ovat kyllä yhteydessä tuohon numero ykköseen eli tupakanhajuun. Keltasia hampaita on myös runsaasti kahvia juovilla ja kolajuomia nauttivilla. Mun on vaikea uskoa, että suomalaisilla olisi niin keltainen hammasluu luonnostaan, kun yleisilme katukuvassa näyttää. En kyllä kannata niitä "Hollywood-hampaitakaan", jossa hampaiden täysvalkeus on saatu aikaan kuorilla tai muilla keinotekoisilla menetelmillä.

Vierailija
13/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavuus pilaa kaiken.

Vierailija
14/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin näkee ihan järkyttävän kuivia, karstaisia ja halkeilleita kantapäitä. Järkyttävintä tässä on, että ne olisi ihan helppo pitää kunnossa: joka ilta ja aamu vähän rasvaa ja kerran viikossa kevyt raspaus.

Näin mä teen ja mulla on kantapäät kuin vauvalla.

Kulmakarvat on toinen. Muotoilemattomat ei niin haittaa, mutta itse piirretyt on ihan järkyttävät. En voi tajuta, miten ne voi olla jonkun mielestä hyvännäköiset.

Vierailija
15/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää tosi juntilta, useat meikkamattomat näyttävät paremmilta kuin jotkut tyyliinsä jämähtäneet.

Vierailija
16/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikille ei kasva sairauden takia kulmakarvoja ollenkaan. Piirtäminen voi siten olla luonnollisemman näköinen vaihtoehto kuin kokonaan ilman oleminen.

Toki on myös noita hupsuja, jotka ovat itse nyppineet karvansa pois, ja piirtäneet viivat tilalle.

Vierailija
17/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin huono kiinnittämään huomiota ihmisten ulkonäköön että varmasti teen itse just tällaisia mokia. Esim. meikkaan kyllä aina siististi ulos lähtiessäni, mutta sitten kynnet voivat olla jokainen eri pituinen ja muutenkin ihan kamalat.

Itse sanoisin ehkä että porukka ei kiinnitä riittävästi huomiota laukkuihinsa. Vaikka olisi kuinka kaunis nainen näteissä vaatteissa niin se että on huonosti ommeltu tekonahkalaukku olalla laskee kyllä yleisvaikutelmaa huomattavasti.

Vierailija
18/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskennelty ystävällisyys taas rumentaa. Luonnollinen, sydämellinen ja vilpitön ihminen on aina kaunis.

Vierailija
19/19 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haju hengittäessä ja alapään löyhkä esim. bussissa, ja ne paperitullot alapäässä

Kenen alapää haisee niin vahvasti, että se lemuaa joka paikkaan? Entä ne paperitollot?

Ihan uteliaisuuttani kysyn. Haiseeko teidän alapäät vahvalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi