Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Endometrioosi ja toinen yritys?

22.02.2008 |

Minulla todetiin muutama vuosi sitten kunnon löydös endometrioosia (toinen munasarja lähes kokonaan sen peitossa), jonka jälkeen tulin raskaaksi 7 kuukauden yrittämisen jälkeen. Nyt ollaan kovasti kaivailtu toista, yritystä saman verran mutta tuloksetta toistaiseksi. Kuukautiskierto on lähes päivälleen aina 26 päivää.

Onko täällä kellään samalaista kokemusta raskaaksi tulosta endometrioosista huolimatta ja oletteko onnistuneet saamaan kuinka pian toisen?

Olisi kiva kuulla ja saada valoa tunnelin päähän!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2,5v sitten löydetty endometrioosi. Laparoskopiassa postettiin kaksi isohkoa suklaakystaakin munasarjoista. Lisäksi on ainakin kohdun takana ollut jotain muutosta.

Sain esikoisen 1/2007 luomuna, vaikkakin ivf-hoitojen välissä. Endometrioosin lisäksi mulla on pco, joka ilmeisesti on pääsyyllinen lapsettomuuteeni.

Tällähetkellä kakkosen yrittely ei ole ajankohtaista, mutta olin ilman ehkäisyä synnytyksen jälkeisten kuukautisten alkamisen jälkeen melkein puoli vuotta ilman minkäänlaista raskauden oirettakaan. Nyt päätimme olla hetken pillereillä, jottei endo pääsisi pahentumaan.

Onnea omaan yritykseesi!!!!

toivottelee Aliina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla