Tietokoneista ymmärtävät! Mulla on tietokone/nettiyhteys makkarissa. Nyt
Käsittääkseni modeemiin voi (mallista riippuen) liittää useamman tietokoneen joko langallisena tai langattomana.
Kommentit (8)
laiton toisen tietokoneen toiseen huoneeseen. Mutta en saa siellä baanaa yhdisettyä. Mulla on valmius joka huoneessa tietokoneelle. Mutta onko niin, että kahdessa tietokoneessa ei voi olla nettiyhteys samaan aikaan päällä. Vai pitääkö mun ostaa toinen baanayhteys?
meillä on yksi laajakaista ja yleensä kolmella koneella ollaan netissä samaan aikaan. Langattomana modeemin kautta.
Onko verkkopiuhalla siinä baana-boksissa kiinni vai langaton yhteys?
laiton toisen tietokoneen toiseen huoneeseen. Mutta en saa siellä baanaa yhdisettyä. Mulla on valmius joka huoneessa tietokoneelle. Mutta onko niin, että kahdessa tietokoneessa ei voi olla nettiyhteys samaan aikaan päällä. Vai pitääkö mun ostaa toinen baanayhteys?
Ainoastaan jos saat yhdistettyä tuon langattoman modeemin siihen langalliseen niin sitten käy.
Voiko siis olla langallinen modeemi toisessa huoneessa ja toiseen langaton modeemi?
t. ap
Eli joko johdolla jos tavallinen modeemi tai sitten tavalliseen modeemiin sellainen lisälaite jolloin toiseen koneeseen yhteys tulee tavallisesta modeemista ja toiseen wlanin kautta. Tai sitten kokonaan langaton modeemi ja molempiin langaton yhteys.
Voiko siis olla langallinen modeemi toisessa huoneessa ja toiseen langaton modeemi?
t. ap
Enempää meillä ei koneita ole, mutta kai se toimisi vaikka miten monessa.