Kuinka monelle sukupuolen virhearviointi 4D ultrassa?
Käytiin tossa miehen kanssa 4D ultrassa ja sukupuolen sanoivat melko varmana. Olen kuitenkin tietoinen muutamasta tapauksesta, joissa juuri 4D:ssä sanottu sukupuoli väärin. Onko monelle käynyt näin? Kuinka moni luottaa täysin annettuun arvioon? Uskallanko mennä ja ostaa tytön vaatteita kahden pojan jälkeen?!? Kävin 4D:ssä Lahdessa ja lääkäri oli T.P. Kiitos, jos joku viitsii vastata
Kommentit (9)
Me käytiin viikolla 19+4, samalla tehtiin rakenneultra. Kyllähän se lääkäri sanoi näkevänsä kohdun, munasarjat ja peräaukko ja virtsaputki etäällä toisistaan (itse en osannut katsoa, ulkoisia ei vilahtanut ainakaan minun silmään), lääkäri ei ollut epäileväinen, mutta kai se itseä epäilyttää vaan kahden pojan jälkeen:)
..kävi monissa ultrissa ja reiluilla viikoilla vielä 4dssä.. Tyttö kuulemma tulossa, luottivat ja hämmästys olikin suuri synnytyssalissa kun pieni tyttö olikin muuttunut potraksi pojaksi.. :o Itelle veikattiin ihan tavallises ultras tyttöä mut luotan tuohon vasta kun vauva on putkahtanut maailmaan..
nimim. yksi epäluuloinen lisää ;)
Tai tutuntutulle jne, mutta itse asiassa minä en tunne yhtään kenelle olisi väärin veikattu, ei edes tavallisessa ultrassa. Kyllä minä luottaisin 4D:n arvioon jo ihan täysillä..
Rakenneultrassa lääkäri sanoi tytöksi ja kuukautta myöhemmin 4d-ultrassa lääkäri oli näkevinään pojan vehkeet. Todennäköisesti kyseessä on poika, ne veikkaukset kun harvemmin menee pieleen. Olen jo vaatekaapinkin varustanut sinisillä :)
Mulle lääkäri (Kurki) sanoi että tavallinen 2D on periaatteessa luotettavampi sukupuolen määrityksessä, 4D kun voi vääristää kuvaa sen verran että erehdyksiä sattuu useammin. Toki siis lääkäri varmistaa molemmilla moodeilla asian mutta periaatteessa tulos pitäisi olla yhtä luotettava tavisultrallakin. Erehdyksiä kuulemma harvemmin sattuu mutta ihan mahdollista se on, hänen urallaan muutama tapaus useamman vuoden aikana. Mutta jos ultraaja saa hyvät näkymät jalkoväliin ja on itse varma asiasta niin eiköhän siihen voi luottaa.
Meillä esikoisesta Kurki Felicitas klinikalla totesi sikiön selvästi tytöksi, piirti kuvaankin vielä ympyrän genitaalialueen kohdalle, että katsokaan, tytön tavarat on..
Niin me kaikki ostettiin punaista, vaunuja myöten. Oma tunne oli ollut, että tuloskas on poika, mutta kun asiantuntuja muuta väitti, niin ei auttanut kuin uskoa. Kuinka ollakaan viikolla 42 meille syntyi potra poika. No vaatteet meni kaikki uusiksi, punaisia vaunuja kyllä ylpeydellä työnneltiin.
Itse en täysin luota ultran sp arvioon, oma kokemus kun tietää tohtoritkin erehtyväisiksi..
No meillä ei ole esimerkki kovin kaukana, mieheni sisko sai tytön, jonka piti olla sataprosenttinen poika. Sukupuoli todettu rakenneultrassa.
Että ollaan varauduttu kumpaan tahansa, vaikka meillekin ihan yhtä varmasti luvattiin poikaa.
tehtiin virhearviointi , kun odotin ensimmäistä, kuulun seurantaryhmää joten minulla on aika monta ultraa.kysyin esimmäisenkerran rakenneultrassa kun viikkoja ol yli20, lääkäri sanoi, että poika, kysyin myös muutamaviikko myöhemmin toiselta lääkäriltä, ja edelleen poika.
niin vaan puin tytön siniseen villapukuun laitokselta kotiin lähtiessä..:)en ollut asiiaan millään tavalla valmistautunut, aina oli se villapuku jonka appivanhemma ostivat.sukupuolella ei sillätavalla ole mitään väliä...olin vain yllättyny.
ultrat olivat ihan tavallisia.
toista kun odotin kysin ja silloin sanottiin että tyttö ja oikein oli....meinaan kysyä nyttenkin, muta aina pienellä varauksella..:)
Miijo 15+4
Rakenneultrassa aivan tavallisessa lääkäri pitkän ultrailun jälkeen sanoi et poika( ei millään meinannut jalkojaan avata). Ja näytti kikkelin aivan ruudulta. Mua ultrailtiin supistusten vuoksi usein. Kaksi seuraavaa kertaa jalkojen väliin ei päästy kurkkimaan, piti tiukasti kiinni. Sit yli rv 30 lääkäri uumoili poikaa, mut sanoi ettei ole varma. Ja poikahan sieltä tuli. Eli ne meni ihan oikein. Mulla oli ollut vahva tyttö olo koska oli niin erillaiset raskausoireet kuin ekasta pojasta. Sukupuolella ei ollut väliä, mut toisaalta oli ihan hyvä et pidin tod.näköisempänä poikaa, muuten olisin ihan oman tuntemuksen mukaan ostellut tytön juttuja niin kuin tuli tehtyä ekan kohdalla. Oli vahva poika tunne silloin alusta alk. ja oli poika.
Nyt en yhtään osaa sanoa kumpi, en osaa oikein kahden pojan jälkeen minäkään ajatella kuin poikaa. Toisaalta haluisin kysyä kumpi on, mut toisaalta se on niin ihana hetki syntymän jälkeen vasta nähdä kumpi on. Saa nähdä maltanko..
Tähti2
Ainahan joku kertoo, että tuttavan tutulle oli ko.ultrassa veikattu väärin, mutta harvassa ovat omakohtaiset kokemukset. Millä viikolla kävit? Np-ultran aikaan voi vielä tulla virhearviointeja, mutta +20 viikolla näkyvyys on sen verran hyvä, että siihen voi luottaa. Mitä itse näitte ruudulta, oliko lääkäri epäileväinen vai miksi itseäsi epäilyttää..? Jos lääkäri oli varma, viikot päälle 20 niin voit hyvinkin mennä mekkokauppaan :))) Onnittelut vielä tytöstä, pienet tytöt ja tyttöjen vaatteet ovat aivan ihania!
Deisi & tyttö-06 (joka paljastui tytöksi ihan tavallisellakin ultralla)