Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä kun miehellä ei seiso?

Vierailija
21.02.2008 |

Tapasin vähän aikaa sit miehen jonka kanssa päädyin sänkyyn. Mutta se olikin sitten sellaista sähläystä kun miehellä ei kunnolla seisonut että lähdin vähänkuin kesken pois.

Mies tahtois tavata uudestaan, ja luulempa että nimenomaan seksiä kaipaa. Mutta mutta, onko taas odotettavissa samanlaista sähläystä? En kai voi siltä kysyä et eikö sulla yleensäkään seiso?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa paremmin, niin alkaa seisomaan kuin rautakanki.

Vierailija
2/2 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kiihkeä alku mieheni kanssa. Halusimme toisiamme ja parin kuukauden tapailun jälkeen harrastimme seksiä ensimmäisen kerran. Tai ainakin yritimme. Mies oli kuolla häpeästä kun hänellä ei seisonutkaan. Olin silloin huolissani lähinnä omasta viehätysvoimastani ja otin selvää asiasta ns asiantuntijalta ja hän valaisi minua että usein miehelle käykin niin että jos hänellä on ollut yhdenillan juttuja ilman tunnetta niin akti onnistuu, mutta jos mies todella haluaa naista miellyttää tulee paineet ja seisokki ei ehkä onnistukkaan = liika yritys, eli tavallaan itse aiheuttaa sen itselleen. No se olikin ainut kerta jolloin hänellä ei seisonut, sen jälkeen ei ole ollut ongelmia !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla