Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on tylsää. Mies on tylsä. Töitä vaan ajattelee ja rahaa

Vierailija
22.11.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kerta tuo rahaa taloon.

Vierailija
2/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kerran tylsä, mutta tuo rahat kotiin, niin älä valita. Sä voit viihdyttää itseäsi shoppailemalla ja jos se ei riitä, niin hommaa henkistä pääomaa.

Itse olen yh, jolla on tylsä elämä, eikä ikinä ylimääräistä rahaa. Rahat riittävät kyllä ruokaan ja lasten vaatteisiin/tarvikkeisiin, itseeni ei ole sitten enää vara satsata. V-tuttaa, kun talvikengät ovat niin huonossa kunnossa, että jonain päivänä jää korot käsiin. Mutta kun toinen lapseni tarvitsee myös uudet talvikengät, arvaat varmaan, että se olen minä, kun jään ilman...oikeasti, silti löydän tästä meidän elämästä positiivisia puolia. Koita sinäkin, koska sulla on elementit siihen :D. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan joudun aina pyytämään ystäviä kylään jotta saan juttuseuraa.

Mies on vain ja aina töissä

Olen kotirouvana.

ap

Vierailija
4/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hommissa ei juurikaan mitään tienaa :)

ap

Vierailija
5/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun käy töissä, niin tavallaan alistuu kohtaloonsa ja tyytyy vähempään. Ei kait ole aikaa edes miettiä mitä oikeasti tahtoisi. Mun elämä on sitä että arkena menen klo 22 mennessä nukkumaan, herään klo 6.00, syön ja puen ja lähden töihin. Töissä on kiireinen päivä aina ja en todellakaan ehdi pohtimaan mitä elämältäni tahdon tms. Töiden jälkeen kotiin ja lasten haut. Kotona ollaan 17 aikaan. Sitten ruoanlaitto nälkäisille lapsille, pyykkiä koneeseen jotta olis seuraavana päivänä puhtaat haalarit päällä jne. Tiskiä ja sitten "kanttuveinä" sohvalle pitkäkseen toviksi. Sitten lapsille iltapalaa, seuraavan päivän vaatteiden, liikuntavarusteiden valmiiksi pistämiset. Esikoisen läksyjen tarkastus. Lasten iltapesut ja iltasadut. Lapset nukkumaan klo 21 mennessä. Sitten itse pesulle ja nukkumaan.

Ei ole kivaa, mutta eipä toisaalta ehdi edes miettimään onko kivaa vai ei. Sitä vaan paahtaa ja lepää sen pienen tovin jos on mahdollista. Ymmärrän miestäsi ja olen kateellinen sinulle kun sinulla on aikaa miettiä mitä oikeasti tahdot. Suurella osalla se on tätä arkista puurtamista päivästä toiseen - ei ehdi eikä kykene miettimään henkisiä. Valitettavasti.

Vierailija
6/6 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mennä töihin osaksi päivästä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi