Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä niitä kenellä ei mahdu Smartballssit sisään?

Vierailija
20.02.2008 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika isoilta tuntuvat. Siellä emättimen perällä on onkalomainen tila jonne pallo mahtuu hyvin, mutta tuo suuaukko in hieman tiukempi (ei tiukka)

Vierailija
2/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pituussuunnassa, eli molemmat peräkkäin kun yrittää tunkea niin se jälkimmäinen ei kertakaikkiaan mene sisälle asti.

Oisko vinkkejä mitkä kuulat ois paremmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pipari venyy lapsenkin pään ympärykseen.

Vierailija
4/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ne ja oon nyt sit sitä paksumpaa " kuulaa" käyttänyt pienillä painoilla.

Kirjotin tänään aiheesta:

" Saatteko muut työnnettyä sen helposti syvälle? Mulla on varmaan aika poimukas alapää kun se " kuula" meinaa aina kääntyä sivuttain ja jumittaa jo aika lähelle emättimen suuaukkoa eli en saa sitä tarpeeks ylös työnnettyä?! Onkohan näin ollen treenistä täyttä hyötyä?

Miten ylös teillä nousee se kuula treenin aikana? "

Tänään sain sen hyvin sisään kun työnsin etu- ja keskisormen välissä! Suosittelen ostamaan nää (maksaa 50¿ , mutta on laadukkaat ja tosiaan ite voi alapään kunnon mukaan lisätä sit painoja)

Vierailija
5/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla pitää rentouttaa paikat, eikä tietenkään väkisen survoa niitä sinne. Voi verrata tamponin laittoon.

Smartballsit 3 vuotta, ja melkeinpä jatkuvasti käytössä.

Vierailija
6/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä ihan itsekseen?

Vierailija
7/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen menee hyvin mutta toinen ei enää mahdu, en tykkää. Varmaan värkki liian löysä kun toinen tulee ulos? Hankin Instrusta ne awuaflexit ja sillä isommalla olen nyt harjoitellut. Ei yhtään mitään ongelmia sen kanssa, ei pullahda ulos.

Vierailija
8/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se vaan on, jos on niin tiukka, ettei sellaiset mollukat mahdu.

Vierailija
9/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ovat myös tiukasti, saa aika lujaa vetää, että saa ne pois!

Olenko sitten löysä vai tiukka?!

3 synnytystä takana...

Vierailija
10/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että aika monella on kyse emättimen lyhyydestä eli tilaa ei yksinkertaisesti ole toiselle pallolle vaan se menee ihan vinoon ja lupsahtaa helposti ulos. kyse ei tässä tapauksessa ole mistään löysyydestä. Emätin on keskimäärin 7-12 cm syvä. Toki syvempiäkin varmasti joltain löytyy ;) Kohdunnapukka voi siis toisilla naisilla tuntua jo pari senttiä emättimen aukolta. Toki emätin jatkuu vielä sen ohikin mutta ei kovin syvälle. Napukan viereen tai taakse jää " tasku" jonne helpostikin menee smartballsien ensimmäinen pallo mut toista on paha tunkea kun kohdunsuu on vastassa.

Kovin yleinen tämä ongelma ei ole, mutta yllättävän paljon olen törmännyt kohtalotovereihin palstaillessa lähinnä kuukuppikunnan nettisivuilla.

Vierailija
11/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi synnytykien (2) jälkeen eivät meinanneet pysyä siellä emättimessä montakaan minuuttia. Pikkuhiljaa sain ne lihakset sitten kuntoon ja sen jälkeen eivät ole tipahdelleet.

Kuulat pitää laittaa ensin tosi syvälle, ja sitten narusta vetäen etsitään se " oikea" kohta. Eivät saa tuntua yhtään epämukavalta arkiaskareita tehdessä tai ulkona liikkuessa. Minulla eivät tunnu juuri miltään, ja sen takia joskus unohtuvatkin pitemmäksi aikaa sinne.

Vierailija
12/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni tänään aquaflexit, kun esim juuri kuukuppia käyttäessä olen huomannut, että hyvä, että mahtuu sisään. Juuri siksi, kun kohdunnapukka niin alhaalla. Epäilen kyllä vähän kohdunlaskeumaakin, sillä kun jännitän lihaksia sormi sisällä, tunnen kuinka koko kohdunnapukka ja emätin nousevat ylöspäin. Lääkäri tosin ei taas ole kohdunlaskeumasta puhunut. Ennen raskauksia tilanne oli se, että hyvä että ylsin kohdunnapukkaani.

Tiedätkö, mikä olisi hyvä kuukuppi sellaisella, jolla kohdunnapukka alhaalla?

Vierailija
13/18 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on diva cupin isompi koko. Sehän on pisin malli mutta jotenkuten olen sen kanssa pärjännyt. Mulla on runsaat menkat joten lyhyempi ja pienempi mooncup ei tullut kyseeseen. Olen vähän miettinyt isomman luneten hankkimista. On vähän lyhyempi kuin diva mut vetoisuus lähes yhtä hyvä.

Siis tuota mooncuppia siellä muistaakseni suositellaan lyhytemättisille! Jos runsaat menkat ni sit ei oikein käy.

14

Vierailija
14/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tämän kupin laitossa, ja poistossa.

Vierailija
15/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mistään tiukkuudesta johdu!! :D

Tai sitten teidän miehillä on prinssinakin kokoiset munat, ettekä ole synnyttäneet. Emätin on lihas! Vaikka teillä olisi miten piukka, kyllä sinä smartit rentouttamalla mahtuu.

kätilö

Vierailija
16/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle menee sisään mutta karmealla tuskalla, kerran kokeilin ja toista kertaa en niitä väkisin sisälle tunge. Mutta mulla onkin todella tiukka ja hyvin treenattu tavara.

Vierailija
17/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää liukastusta ja hieman aikaa, niin varmasti sinne sopivat. Ja myös auttavat treenaantumaan lihaksia.

Vierailija
18/18 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti mahtuvat! Muussa tapauksessa suosittelen käyntiä gynekologilla. Jos Smartit eivät mahdu, sillä ei ole mitään tekemistä alapään tiukkuuden kanssa.

kätilö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä