Mä ihailen ylipainoisia, jotka on joskus laihdutaneet ja rajoittaneet syömistään.
Ja jos vielä siis ovat laihtuneet.
Mä olen aina ollut hoikka ja syönyt hirveästi makeaa ja muita herkkuja.
Nyt viimeisen vuoden aikana olen alakanut lihoa. En kai vielä kovin mostaa kiloa, mutta maha on kasvanut. Näytän raskaana olevalta. Ja housut on aika hataita nykyään.
Koko ajan ajattelen, että tarvisi ryhdistäytyä ja pudottaa 2-3 kg. Niin olisin entiseni. Mutta mä vaan herkuttelen niinkun ennenkin.
Harmittelen " raskausmahaani" ja syön ½litraa jätskiä.
Elämästä vaan tulisi niin ankea, jos ei söisi herkkuja.
Mistä dietillä olijat savat elämäniloa? Eikö se ole kauhean ankeaa olla syömättä herkkuja?
Kommentit (3)
Vierailija:
Nyt viimeisen vuoden aikana olen alakanut lihoa. En kai vielä kovin mostaa kiloa, mutta maha on kasvanut. Näytän raskaana olevalta. Ja housut on aika hataita nykyään.
-ap
Itse olen tehnyt esim. niin, että pullakahvi tarkoittaa nykyään sitä, että kahvin kanssa otan vaikka kokonaisen korvapuustin sijaan siitä leikatun ohuen siivun. Keksipaketin sijaan otan yhden keksin. Suklaalevyn sijaan otan yhden tai kaksi palaa levystä jne.
Hyvältä tuntuukin. Aloitin marraskuussa ja kadonneita kiloja nyt 30 ja lisää tulee kokoajan. Karkit ja muut mässyt taakse jäänyttä elämää.