Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia neljännestä lapsesta,

Vierailija
22.11.2008 |

meillä vasta ajatuksella leikkimistä. Silti päässä pyörii tuhat ja yksi asiaa. Jotka voi mennä mönkään tällä kertaa siis. Tähän asti raskaudet on toki olleet raskaampia kerta kerralta fyysisesti ja kieltämättä myös henkisesti,vaikka peruspositiivinen ihminen kyllä olen. Synnytykset sen sijaan helottuneet,viimesin meni suorastaan kuin tanssi. Mietinkin että kun mieskin sanoi että olen vissiin luotu siihen hommaan mitä jos huomaankin että nyt ei mene putkeen sitten yhtään. Toipunutkin olen aina ihan hyvin. Kolmannesta ei tullut edes pissan lirahteluja:)))) Ja tiedän pinnallista mut olkoon sitten,nyt kun katson itseäni mietin että aika vähin vaurioin olen kolme lasta saanut,ei ainuttakaan raskausarpea eikä mahanahka roiku senttiäkään. Aavistus jenkkakahvoista kyllä vielä lööytyy:) Vauva-aika on aina mennyt aika vähin huudoin.mitä jos nyt saan sen koliikkihuutajan,apua!!! Tällä hetkellä elämä soljuu kivasti,fyysisesti jaksan hyvin samoin henkisesti kolmannen aiheuttaman alun sekasorron ja kaaoksen jälkeen. Kun tuntui vaan ettei käsiä oo tarpeeks. Mies ky töissä mä oon äitiylomalla vielä ja jatkan hoitovapaalla. Mies on myös täysillä arjessa mukana,ja huh myös lämmennyt ajatukselle siitä pahnan pohjimmaisesta. Kertokaa ajatuksia. Tunteella,järjellä,miten vain.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten haikailet aina.

Vierailija
2/2 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niin siinä käy, että haikailette aina jos ette toimi. Meillä nuo lapset kaikki suht peräjälkeen syntyneet, vanhin nyt koulussa, nuorin tulee vuoden, ja nyt päässä pyörii ajatus kuudennesta pikkuisesta. Jostain ihmeestä niitä voimia aina löytyy, siihen mikä on rakkaudella aikaan saatu:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme