Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraalle ihmiselle haistattelu - Mitä olette mieltä tästä?

Vierailija
22.11.2008 |

Olin kävelyllä tyttäreni (5v)kanssa lähellä kotiani. Kävelimme jalkakäytävällä kun yhtäkkiä metsästä juoksi kohti saksanpaimenkoira joka kävi haistelemassa meidät, oli jäädä auton alle ja lähti kovaa vauhtia juoksemaan kiinni irti olevaa kissaa. Asumme maalla ja tässä lähellä on todella paljon pieniä lapsia. Olen nähnyt tämän koiran irti ennenkin ja ärsytti todella nähdä taas koira irti.

Koiran omistaja juoksi koiran perään, huusi sille kurkku suorana TÄNNE. Ei mitään vaikutusta. Huusin tälle omistajalle jonkun matkan päästä, emme olleet nenäkkäin "Koirat pitää olla kiinni tälläisellä alueella." Sen jälkeen tämä nainen alkoi haistella mulle. Sieltä tuli Vitun lehmä mm. Lastani kutsui kersaksi. Koira ei kuulemma tee mitään ihmisille ja häiritse ketään?? En ole samaa mieltä, eivätkä ole naapuritkaan. Kuulemma saimme kävellä aivan rauhassa, eikä koira häirinnyt meitä mitenkään.

Tuon haistattelun jatkumisen uhallakin sanoin vielä että opeta se koirasi tottelemaan. Tuon jälkeen sain käskyn olla hiljaa, ja haistattelu jatkui edelleen.

PItäisikö olla vain kuin mitään olisi tapahtunutkaan? En todella siedä että vieras tai tuttukaan ihminen nimittelee ja varsinkaan lapsen kuullen.

Jatkoimme tuosta vain matkaa, tyttö on myöhemmin kysellyt mitä se täti oikein huuteli meille ja ihmetteli niitä kummallisia nimityksiä tädiltä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kännykkää matkassa. Puistossa mietin uskallammeko tulla edes kotiin. Jos soitan nyt poliisille taitaa nauraa mulle.

Vierailija
2/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlainen typerä kiusantekokin tuota ihmistä kohtaan mitä ei ainakaan olisi oikea tapa toimia. Ärsyttää kun en heti tajunnut viedä asiaa eteenpäin. Jäi todella kaivelemaan. Onhan tuo kunnianloukkaus asia minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin voi jo pelottaa naisen ainakin muualle.

Vierailija
4/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käyttäytyvät ajattelemattomasti, esim asiakaspalvelutehtävissä oleville monet haistattelevat

Vierailija
5/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin kaupassa töissä, meillä oli turvallisuuskoulutus. Muistaakseni siellä kävi poliisi puhumassa ja kertoi että haistattelu on tosiaan kunnianloukkausta. Sitä ei tarvitse kuunnella. Apuja paikalle, poliisi ja haistattelusta syyte.

Turhan usein sitä nuoret kassatytöt kaiken kestää ja kuuntelee :-(

Näin mä muistelisin, tästä on jo kyllä aikaa.

Vierailija
6/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia eniten harmittaa. En todella nauttinut tilanteesta.

Vierailija
7/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen äärimmäisen ärsyttävänä sen, että minua täditellään.

Vierailija
8/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa peiliin....

Itse koen äärimmäisen ärsyttävänä sen, että minua täditellään.

Vierailija
9/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädittelijät ovat yleensä sellaista ylipainoista, alhaisesti koulutetettua tuulipukujengiä, joiden kieli on niin yksipuolista, ettei se taivu kun täti-sanaan naispuolisen ihmisen nähdessään. Minkäs teet, kun lusikalla on annettu...

Kurkkaa peiliin....

Vierailija
10/12 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittavasti toisista ihmisistä, niin ehkäpä saat parempaa kohtelua kanssaihmisiltä. Ja opeta kohtelias puhuttelu lapsillesikin.

Vierailija
11/12 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuteluista, sillä kun ihminen on tietyllä tasolla ei hänen kanssaan kannata alkaa kinastella tai nokitella,siitä ei ole mitään hyötyä. Minä olisin tyynesti jatkanut matkaa, ja kertonut lapselleni, että tässä maailmassa on kaikenlaisia ihmisiä ja tuo nainen on elävä esimerkki ns. roskaväestä, jolle ei ole kotona opetettu hyviä käytöstapoja lapsena. Ja että kun ei opettele käytöstapoja, kasvaa huonostikäyttäytyväksi aikuiseksi.

Vierailija
12/12 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin totta. Mutta siltikin, pitääkö vain hyväksyä?Musta se ei ole oikein.