Xandris! Millainen koulutus Sinulla on?
Osaat vastata todella asiantuntevasti ja kypsästi viesteihin. Niistä jää positiivinen fiilinki :) Joskus, kuukausia sitten, minunkin piti kiittää Sinua vastauksestasi omaan aloitukseeni, mutta se vaan jäi.
Kommentit (17)
Ei haittaa vaikka on eri mieltä, jos osaa keskustella asioista.
Mutta korreloiko koulutus ja asiantuntevat/kypstä vastaukset av-palstalla jotenkin keskenään?
ja hyvä keskustelija ei myöskään joka lauseessa korosta koulutustaan tai kokemustaan...
Minulle oli kyllä yllätys, että hän olisi toimittaja. Sen verran sekavan rönsyäviä nuo sepustukset ovat.
Ovat asiallisia ja perustuvat tietoon. Se on aika silmiinpistävän harvinaista täällä.
Ei omaa koulutusta tarvitse korostaa, mutta joskus asiantuntemustaan voi tietenkin käyttää hyväksi.
ja hyvä keskustelija ei myöskään joka lauseessa korosta koulutustaan tai kokemustaan...
ainakin hänellä on sitä, että hän on kerran sattunut samaan vessaan jonkun kirurgin kanssa. Tai kerran ihan käynyt sairaalan infotiskillä tms.
Sitäpaitsi olet kyllä varmaankin enemmän wannabe-toimittaja, koska kirjoitustaitosi on todella surkea. Käykää vaikka katsomassa tuota uusinta päivähoitoketjua.
Ei kukaan toimittajakoulutuksen oikeasti saanut kirjoita edes kuumeisena/vapaapäivänä moista sokellusta.
Ihan samalla asiantuntemuksella täällä keskustelevat kaikki. Vai meinaatko, että sinäkin kommentoit ainoastaan aiheisiin, joista sinulla on lisuri sisässä? ;=)
ainakin hänellä on sitä, että hän on kerran sattunut samaan vessaan jonkun kirurgin kanssa. Tai kerran ihan käynyt sairaalan infotiskillä tms.
Jos joku osaa todistaa väitteeni vääräksi, myönnän sen. Yleensä kinoja kuitenkin tulee maku- ja mielipideasioista.
Juujuu. Mitä, jos osallistuisit debattiin asialinjalta? Vai loppuivatko argumentit?
Sitäpaitsi olet kyllä varmaankin enemmän wannabe-toimittaja, koska kirjoitustaitosi on todella surkea. Käykää vaikka katsomassa tuota uusinta päivähoitoketjua.
Ei kukaan toimittajakoulutuksen oikeasti saanut kirjoita edes kuumeisena/vapaapäivänä moista sokellusta.
Sitäpaitsi totesin vain, että sinun täytyy valehdella tuosta koulutuksestasi. Sen näkee kirjoituksista.
On myös aika hupaisaa, että aina kun Xandris riitaantuu jossain ketjussa, tänne ilmestyy tällainen oma "Xandris, kirjoitat niin kypsästi" -kehuketju... Kuka lienee tämän ketjun ap? Hmm...
.Itse uskon mennen tullen Xandriksen olevan toimittaja ja yht.tiet.maist.
noin 24v, lapsista kiinnostunut, yhden lapsen äiti etelä-suomesta, joka on lukenut kasvatuskirjoja ja tulee sitten neuvomaan muita, sen näkee kirjoitustyylistä ja tavasta millä hän esittää asiat.
Ja kokemuksesta voin kertoa että ne "parhaat" lasten kasvattajat ja neuvoja antavat tulevat jostain ihan muualta kuin korkeastikoulutetuista. EI tietenkään voi yleistää, mutta näin se monesti tahtoo vain olla.
*Itse olen kyllä myös suht. korkeastikoulutettu, monen lapsen äiti.
vaikka kuollut palsta onkin.. HYVÄ-HYVÄ! jatkakaa samaan malliin!
Mä oon ihan fani!
Nyt taisi selvitä "tietovuoto" Iltasanomien suuntaan. Siellähän on aina välillä juttuja, jotka viittaavat suositulle keskustelupalstalle. Ja av:n juttujahan ne ovat olleet.
Noi Xandriksen haukkujat eivät vaan kestä sitä, että joku fiksu ihminen on omilla tiedoillaan lytännyt ne keskusteluissa.
Pari harvinaista kertaa lukuunottamatta, olen aina ollut samaa mieltä hänen kanssaan :)
Monta palstalaista ärsytän kovasti. Kaikkia ei voi eikä kannata yrittääkään miellyttää.
Olen yhteiskuntatieteiden maisteri, toimittaja.