Haluan pojastamme Wili Kaarlo Jarmo, mies vastustaa. Sanokaa mielipiteenne. Kaikki nimet tulevat suvusta, paitsi Wili
Kommentit (19)
Vierailija:
Eihän noi nimet sovi yhtään yhteen. Ihan kun vaan olis lueteltu jotain nimiä putkeen.
nimet ei sovi yhteen keskenään!
ennemmin kannattais tehdä niin, että laittaa keskimmäiseksi nimeksi joko sen kaarlo tai jarmo ja kolmanneksi nimeksi joku pidempi, sointuvampi nimi.
esim. Wili Jarmo Jeremias
tai Wili Kaarlo Johannes
esimerkkejä vain, että saat kiinni minun ajatuksesta.
mutta ihan vakavissaan: minun mielipiteelläni ei ole väliä. Ihmiset voisivat muutenkin osoittaa pientä suvaitsevaisuutta toisten valintoja kohtaan. (Tietysti toivon, että pääsette miehen kanssa yhteisymmärrykseen, se on tärkeätä. :)
Joten siis haluan sanoa: itse en valitsisi noita nimiä, mutta se on vain minun subjektiivinen näkemykseni eikä maailman tarvitse olla juuri sellainen kuin minä haluan :)
Ap
Vierailija:
Entä
Wilhelm Kaarlo Jeremias
Vierailija:
Vierailija:
Eihän noi nimet sovi yhtään yhteen. Ihan kun vaan olis lueteltu jotain nimiä putkeen.
Eli ei tosiaan mitään Wiliä pojalle nimeksi!
Wili on teennäinen, tulee mieleen koira tai pili
Jarmo aivan kamala samaa sarjaa Jorman tai Ritvan kanssa
Eihän noi nimet sovi yhtään yhteen. Ihan kun vaan olis lueteltu jotain nimiä putkeen. Ymmärrän miehesi mielipiteen oikein hyvin. Ja miksi Wili pitää kirjoittaa W:llä?
Miksette laita sitten ihan suomeksi vain: Pippeli Kaarlo Jarmo?
Tuplaweellä kirjoitettuna vielä tosi teennäinen.
Vili kuulostaa nyt muutenkin jo lähtökohtaisesti lempinimeltä. Jos nyt satut olemaan tosissasi, niin kuuntele miestäsi.
Sitä paitsi, kuten otsikossasi toteat, kyse on pojastaNNE. Teidän täytyy siis löytää nimi, jonka MOLEMMAT vanhemmat hyväksyvät.
tai William tai Viljami tai Ville
öö mut voisko ton vikan jättää pois
Miksi ei vaikkapa:
Vilho Kaarlo Jarmo
Viljami Kaarlo Jarmo
Wilhelm Kaarlo Jarmo
tai mikä tahansa muu kuin WILI??
Ja miksi se Vili pitää kirjoittaa kaksoisveellä?
Kaarlo on noista nimistä ainoa, jonka voisin kuvitella antavani omalle lapselle.