Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon sitten vetänyt noita inkiväärikapseleita oikein huolella

Vierailija
20.02.2008 |

tän raskauden alussa. Saa nähdä onko saaneet jotain pahaa aikaan vauvalle! : (

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan nyt mee annostus ohjetta ylittämään?

onks jotain juttua ollu että niist ois haittaa??

Vierailija
2/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää nappailla kaiken maailman " luonnonmukaisia" ja homeopaattisia " lääkkeitä" .

Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset että niitä ei ole tutkittu, toisin kuin oikeat lääkkeet jotka tutkitaan tarkoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

Vierailija
4/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ollut, että kun ei ole riittävästi tutkittu, ei voida tietää onko hyväksi vai pahaksi. Intiassa ja Kiinassa syntyy käsittääkseni miljoonia ihan terveitä lapsia joka vuosi, vaikka ruokavaliosta ei taida läytyä yhtään ruokaa, joka ei sisältäisi inkivääriä.

Vierailija
5/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kokeilin niitä viikon ajan, mutta kun ei mitään apua ollut niin lopetin.

Vierailija
6/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos katsot tuoteselostusta, siinä on varmaan kaikkea muutakin. Itse syön arthro balans plussaa, joka on joku ihmeellinen nivelhivenaine. Se sisältää ainakin 50 eri ainetta. Toki purkissa lukeekin, että ei raskaana tai imettävälle.

Vierailija
7/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

inkiväärivalmisteita. Ne on nimenomaan raskauspahoinvointiin tehtyjä, niin en kai mä nyt osannut aavistaa niiden olevan jotenkin haitallisia. Lääkäri mulle niitä suositteli. Iltalehdestä lainattua:

Inkiväärivalmisteet saattavat olla haitallisia raskauden aikana. Tanskan elintarvikevirasto katsoo, että raskaana olevien ei tulisi käyttää inkiväärivalmisteita, kunnes voidaan varmistaa, ettei inkivääristä ole haittaa sikiölle tai äidille.

Suomessakin apteekeissa myytävä, odottaville äideille tarkoitettu ravintolisävalmiste Multi-tabs Raskaus Inkivääri vedettiin markkinoilta jo tammikuussa huonon menekin vuoksi. Asiakkaat voivat palauttaa jo ostamansa tuotteet maahantuojalle ja saada rahansa takaisin, sanoo Ferrosanin tiedotuspäällikkö Risto Lindholm.

Inkivääri oli tarkoitettu raskauspahoinvoinnin hoitoon. Lindholmin mukaan inkivääristä ei ole todettu mitään haittoja ihmisille. Kahdesta eläinkokeesta toisessa rotanpoikaiset olivat kuitenkin keskimääräistä pitempiä.

Nopea hälytys Suomeen

Muita Ferrosanin inkiväärivalmisteita ei ole aiemminkaan suositeltu raskaana oleville niiden sisältämien muiden aineiden vuoksi, sanoo Lindholm.

Asiasta tiedotettiin Eviralle EU:n nopean hälytysjärjestelmän kautta. Evira ei ole vielä tutustunut tarkemmin varoituksiin johtaneisiin tutkimuksiin. Inkiväärin käyttöön sellaisenaan ei Tanskan elintarvikeviraston mukaan näytä liittyvän ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi