Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vauvat ja lapset tarvii kymmeniä villasukkia?

Vierailija
20.02.2008 |

Olen yrittänyt kauniisti anopille sanoa, ettei tarvi niitä villasukkia (ja lapasia) joka käynnillä tuoda, mutta viesti ei mene perille. Lapsilla on jokaisella kymmeniä villasukkia, ja niitä käytetään tuskin koskaan. Sisällä niitä ei tarvi, kun ei ole kylmät lattiat tai vetoa ja muutenkin ovat turvallisuusriski, kun ovat niin liukkaat. Ulkonakaan ei tarvi, kun on hyvät talvikengät ja toppasaappaat. Käyttäydynkö huonosti, jos lahjoitan villasukkia eteenpäin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niitä helkutin villasukkia. Niitä tulee synttärilahjaksi, nimpparilahjaksi, joululahjaksi, ystävänpäivälahjaksi, ihan muuten vaan lahjaksi jne. Villasukkia, villasukkia, villasukkia!

Vierailija
2/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esim. yksi poaikka jonka kautta voi oimittaa ne perille ;)

http: //igulee. fi/information. php?osCsid=eb84e23e8363de76dfd647c8a51a4b14&info_id=43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa siten lahjaksi. Ainoa paikka missä niitä vois tarvita on kumpparien kanssa ja vauvalla vaunuissa, jos on tosi kylmä. Ja esim. luistimissa tai monoissa.

Vierailija
4/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten anoppi voivottelee kun on niin vaikeaa hankkia mitään lahjaksi.

No, miten olisi ne villasukat?

Vierailija
5/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyisin osa sukista on niin isoja, että menevät jo minulle ja isomummot vanhenevat eivätkä enää jaksa niin usein sukkia kutoa tai onneksi vain sukanylitarjonnan takia.

Meillä murkkupoika käyttää villasukkia pelkästään näin talvella, ei siis lainkaan muita sukkia alla.

Vierailija
6/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tässä olis tällaset minun omatekemät kun oli vähän jäänyt lankaa.. Tuttu virsi meilläkin. Olen laittanut vahingon kiertämään ja lahjoitellut eteenpäin. Lisäksi kengän lankkauksessa on kiillotukseen villasukat tosi hyvät... Anoppi oli tekevinään vastasyntyneelle villatakin ja housut. Ne olivat sitten kokoa 2-vuotiaalle. On kattellut vähän hitaasti kun vauvan (2kk) päällä on eri villavaatteet kuin HÄNEN tekemänsä. Enpä ole vaivautunut selittämään et liian isot muori teit..

Vierailija
7/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on monia joile ei kukaan niitä kudo ja niinpä lapset värjöttelee kauoan arkryyl- ja puuvillasukissa...

Oikea villa se lämmittää - meidän lapselle on ainakin oltava villasukat talvikengissä ja saappaissa - muuten on kylmät jalat. Toinen lapsi on lämminverisempi ja tarvii villasukat vain kovilla pakkasilla...

Vierailija
8/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan lapsen mummoista ei neulo, itse en osaa, muualtakaan ei tule. Onneksi sain kysymällä kaksi paria serkkuni pojan vanhoja villasukkia. Anoppi osaisi neuloa ja hyvin, mutta ei viitsi. Muuten kyllä neuloo, mutta ei koskaan ainoalle lapsenlapselleen, lapselleen tai miniälleen. Itselläni on yhdet villasukat, äitini parhaan ystävän aikoinaan minulle neulomat, miehelläni ei yksiäkään. Myyjäisistä täytynee ostaa jatkossa.

Vierailija
9/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä ei oo ketään kuka niitä neuloisi.

Ihan onnessani olin kun löysin muutamat tosi hyvät uudet parit.

Myykää ihmeessä siellä, tarvitsijoita on varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi