Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä syystä olet katkaissut välit ystävääsi?

Vierailija
20.02.2008 |

Kaduttaako koskaan mutta luonto ei anna periksi nöyrtyä ja pyytää anteeksi?

Mulla tämmöinen tilanne enkä tiedä mitä tekisin... Riita tuli tavallaan aikoinaan ihan tyhjästä ja siitä asti on ollut jonkinmoinen aukko elämässä. Oltiin ystäviä lähes 25v.

Miten te olette asian hoitaneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehdellut minusta (selkäni takana) yhteiselle tuttavapiirillemme ja muutenkin päin naama yritti saada minut aina huonoon valoon ja nolatuksi. Kateellisuuttaan tämän varmaankin teki, mutta samapa tuo mikä oli motiivi, on helpompaa nyt ilman hänen " ystävyyttään" .

Vierailija
2/8 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se helppoa ole ollut. Näen usein unta hänestä ja että olemme taas ystäviä. Todella rakastin häntä yli 15 ensimmäistä elinvuottani.

Hän käytti minua hyväkseen. Hän käytti muitakin hyväkseen. Hän oli itseään täynnä. Hän ei koskaan kokenut, että olisi anteeksipyydettävää vaikka sitä oli. Silti hän oli myös ihana. Meillä oli uskomattoman hauskaakin yhdessä ja uskalsin kertoa hänelle kaiken ihan henkilökohtaisimmistakin tunteistani.

Tilanne ajautui kuitenkin mahdottomaksi hänen ikävien piirteiden vuoksi. Lopetin yhteydenpidon ja hän yritti muutama vuosi sitten uudelleen saada yhteyttä ja ehdottaa tapaamista, mutta torjuin hänet. En jaksanut nähdä vaivaa ottaakseni selvää, onko hänestä tullut parempi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa enää ystävääni.

Vierailija
4/8 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä haukkui minut julkisella paikalla pystyyn sen sijaan että, olisi voinut suoraan kysyä miksi ei nähdä useammin.

Vierailija
5/8 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin aina olemaan se joka piti yhteyttä.

Muutamaan olen katkaissut siksi, että heidän lapset ovat niin huonosti kasvatettuja.

Ja yksi petti taas luottamuksen niin pahasti, että siinä kärsi myös työni.

Vierailija
6/8 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteenpäin. Nämä valheet olivat hänen veljensä (minun ex) minusta keksimiä ja tämä ystävä kyllä tiesi että veljeensä ja niihin juttuihin ei aina ole luottamista. Minulla muka abortti ja hiv jne...

Vierailija
7/8 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäaikaiseen läheiseen ystävääni kun huomasin hänen uusien harrastetuttavuuksiensa kautta että minä olin se, jolle hän tilitti ja kaatoi kaikki loputtomat itsensä pohdinnat - ja kun olisin kaivannut seuraa leffaan tai ravintolaan, häneen iski aina väsymys.

Eli kyllästyin minulle annettuun " terapeutin " rooliin.

Vierailija
8/8 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ystäväni" ei vastannut edes tekstiviesteihini kysyessäni jotain asioita. Oli kyllä muutenkin " outo" , oikeastaan oltiin joskus vaan kavereita, ei mitään hyviä ystäviä. Tekstiviestillä tämä entinen kaverini sitten sattui jouluna lähettämään joulutervehdyksen ja vastasin siihen. Ensi jouluna ei varmaan sitäkään.