Antaisitko poikasi ruveta harrastamaan telinevoimistelua?
Kommentit (20)
Jos joskus saan pojan, niin laitan hänet ehdottomasti telinevoimisteluun! Tyttäreni taas laittaisin rytmiseen voimisteluun! Upeita ja vaativia lajeja molemmat!!!
Jos joskus saan pojan, niin laitan hänet ehdottomasti telinevoimisteluun! Tyttäreni taas laittaisin rytmiseen voimisteluun! Upeita ja vaativia lajeja molemmat!!!
Olen jopa tyrkyttänyt pojilleni telinevoimistelua. Vanhin onkin käynyt pienestä asti, kävi jopa kilparyhmmässä, mutta lopetti sitten siellä. Treenaa kyllä edelleen kerran viikossa. Myös seuraavat ovat jo lajin parissa.
Mielettömän hyvä laji ihan perus kehonhallintaa ajatellen. Jos on telinevoimistellut, niin pystyy aloittamaan lajin kuin lajin tosta noin vaan ja on kaikessa hyvä!
Miesten telivoimistelu on tosi fyysinen laji, katsokaa vain mitkä hauikset niillä tyypeillä on.
Meidän poju on harrastanut telinevoikkaa. Siitä saa hyvän koordinaation pohjaksi lätkää tai futista ajatellen.
Se harrastaa sitä jo. kuudetta vuotta. Lupaan tulla kertomaan, tuleeko siitä homo vai hetero. Treenisalilla pyörii kyllä satapäin rytmisiä voimistelijoita, joukkuevoimistelijota ja cheerleading-tyttöjä, että voi heikentää altistusta.
ei kai,
Saisi poika ilman muuta harrastaa telinevoimistelua, liikuntaa parhaasta päästä
Lauri Tähkä homo? Telinevoimistelun pitäisi olla kaikille miehille pakollista, että olisi enemmän upeita kroppia katseltavana...
ja ollut ainakin tietääkseni hetero. tai sitten on pysytellyt kaapissa. ja siks toiseks, kai se homoseksuaalisuus tulee ihan jostain muualta kuin voimistelutelineiltä ???
Meillä on kolme lasta ja jokaisen esityksen jälkeen kaikki huokailee, että ollapa tuon vaimo. No mä olen! Läl-läl-lää.
Höpsis ap. Mene lukeamaan kirjaa.
silloinhan homot olisi helppo " parantaa" lykkäämällä ne jääkiekkokaukaloon tai nyrkkeilyrinkiin.
Jopa totaali homofobikko-mieheni kannattaa ajatusta.
Telinevoikka kehittää todella paljon tasapainoa ja kehonhallintaa. Siitä on hyötyä tulevaisuudessa on se oma laji sitten futis, jääkiekko tai mikä vain.
Mutta en voi olla kirjoittamatta:
Telinevoimistelu lapsena on eittämättä paras mahdollinen laji silmälläpitäen mitä tahansa urheiluharrastusta. Mikään muu laji ei kehitä eri ominaisuuksia niin monipuolisesti. Siis vaikka haluaisit pojastasi äijälajien harrastajan, kannattaa hänet pienenä ohjata jumppaan :)
Toisekseen olen pyörinyt telinevoimistelusaleilla vuodesta 1978, en ole koskaan törmännyt telinevoimistelijaan joka olisi hinttari (tai siis ainakaan julkisesti näyttäisi tai käyttäytyisi sen suuntaisesti). Päinvastoin, saleilla on kyllä nähty sellaista ihmissuhdesutinaa nais- ja miestelinevoimsitelijoiden kesken että kelpaisi vaikka Salkkareihin. Onpa noita avioparejakin aika useita syntynyt.
Että mielleyhtymäsi telinevoimistelusta ja homoista on kyllä vailla todellisuuspohjaa.