Vuodelle 2010-esittelypino
Tervetuloa kaikki jotka haaveilette vauvaa vuodelle 2010!
Laittakaa esittelyn tiedot uutena viestinä perään niin päivitän aina kun ehdin. Jos joku haluaa kikkailla värien kanssa tai muuten päivittää listaa, saa sen tehdä!
nimimerkki:
vanhemmat:
monesko toiveissa:
koska yritys alkaa:
missä päin asustaa:
nimimerkki: camael
vanhemmat: äiti 26 v. ja isi 32 v.
monesko toiveissa: ensimmäinen
koska yritys alkaa:05/09
missä päin asustaa:
nimimerkki: Jeela
vanhemmat: äiti 35v. ja isi 40 v.
monesko toiveissa:pojat 2v. ja 4 v. kolmas
koska yritys alkaa:04/09
missä päin asustaa:
nimimerkki: Katinka83
vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 25 v.
koska yritys alkaa:
missä päin asustaa:
nimimerkki: kolmas-09
vanhemmat: äiti 31 v. ja isi 33 v.
monesko toiveissa: poika 7 v. ja tyttö 5 v.
koska yritys alkaa: 04/09
missä päin asustaa: Etelä-Pohjanmaa
nimimerkki: kristinamom
vanhemmat: äiti 25 v. ja isi 28 v.
monesko toiveissa: tyttö 3 v. toinen
koska yritys alkaa:12/09
missä päin asustaa:
nimimerkki: mamiko
vanhemmat: äiti 26 v. ja isi 29 v.
monesko toiveissa:poika 3 v. ja tyttö 2 v, kolmas toiveissa
koska yritys alkaa:12/08 - 04/09
missä päin asustaa:
nimimerkki: Nanonyymi
vanhemmat: äiti 27 v.
monesko toiveissa:
koska yritys alkaa:
missä päin asustaa:
nimimerkki:Onnentyttö82
vanhemmat: äiti 25 v.
koska yritys alkaa:
missä päin asustaa:
nimimerkki: Sara_2008
vanhemmat:
koska yritys alkaa:
missä päin asustaa:
Vuodelle 2010 haaveilevissa on:
Ensimmäistä toivovia: 4 kpl
Toista toivovia: 1 kpl
Kolmatta kaihoavia: 3 kpl
Yhteensä meitä on 9 kpl.
Ilmoittakaa jos on virheitä ja laittakaa lisää tietoja niin päivitän kun ehdin.
Kommentit (9)
Kolmas-09: Kun päivität listaa, niin me asutaan Pohjois-Savossa.
meille saa lisätä että isiehdokas on 37v, kolmatta lähdetään yrittämään (ensimmäistä yhteistä), yritys alkaa kevättalvella 2009, asutaan pohjois-pohjanmaalla.
Viimeksi kirjoittelin tänne toista odottaessani talvella 2005. Ja tämän vuoden puolella on alkanut pieni kuumeilu ja kolmannen haaveilu nostaa päätään :) Ihanaa kun tämä lista ilmestyi!! Meistä:
äiti ja isä molemmat 35v, esikoinen s. 6/03, toinen 1/06, kolmannen yrittäminen saa alkaa 2/09, asustamme pääkaupunkiseudulla.
Kevät aurinkoa odotellen,
Tiramisu
meille muutos tohon yritys alkaa kohtaan eli se yritys alkaa aikaisintaan huhtikuussa 2010. näin se mieli muuttuu;) osiko syynä nuo kaks uhma ikäistä;) eli siis taidan tippua kokonaan tästä pinosta ku sithän la ois 2011 siis ensimmäinen mahdollinen;) tsemppiä teille muille=)
Meidän tietoihin voi lisätä asuinpaikaksi pk-seudun.
Tässä juuri tajusin kuinka lähellä oikeastaan tämä vauvan haalinta aika on. Vuosi eteenpäin niin siinä sitä jo ollaan, toiveissa raskautua pikaisesti.
Painon pudotuksessa tuo vuosi on ainakin aika vähän, noin kun minulla urakkaa on enemmän.-
voi lisätä päivitettäessä, etä ollaan Pirkanmaalta, ja että yritys alkaa 8/09.
Tosi kiva että viitsit kerätä esittelyt... ; )
terkkuja vaan yövrosta!
mamiko***et kyl katoo nyt mihkään sielä;)
Meillä sama, tarkennusta..että yritys varmaan vasta aloitetaan tuolloin 2010 tammi/helmikuussa.mutta kyl mä silti 2010 kuumeilijaksi vahvasti itseni lasken..Mua vaan on alkanu jostain ihmeen syystä pelottaa, et jos ei tuukaan enää raskaaks tai jotain?En tiä ihme pelkoja:(Onko muilla?En vaan koskaan oo pitäny sitä itsestäänselvänä ja sitten ehkä oma keskenmeno ja kaukainen tuulimuna aiheuttaa niitä pelkoja taka-alalla....:/
Meillä on 2 lasta saanut alkunsa todella helposti, ekasta ja tokasta yrityskierrosta. Kuvittelisin siis ettei kolmas voi käydä yhtä helposti, mutta toisaalta taas haluaa uskoa että helposti varmaan kerta edellisetkin.
Tuossa luin pinoa vanhemmista kuumeilijoista ja tajusin etten itse pidä itseäni samaan tapaan vanhana, en ainakaan uskoani osaa heittää pois raskautumisen suhteen. Vaikka todellisuus on se että mahikset käy vähemmiksi. Olen nyt 35 v. ja yrityksen todennäköisesti alkaessa 36 v. ja vauvan toivon mukaan syntyessä 37 v.
Optimisti olen raskautumisen suhteen, vaikka tiedän kyllä että kaikki voi mennä toisinkin. Se taas toinen juttu uskonko ettei tule tuulimunaan, keskenmenoa on toinen. Raskauden etenemisen suhteen olen epäileväinen ja koska kuopus syntyi jo vk 34 pelottaa toki tuo keskosuus asiakin. Mitään syytä kun ennenaikaisuuteen ei keksitty.
kolmas-09!
mä lisään,et asutaan pirkanmaalla
kristinamom