Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia miehen peliriippuvuudesta? Onko jonkun mies parantunut?

Vierailija
20.02.2008 |

Millainen prosessi paraneminen oli? Mistä saitte apua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme 10 v suhteen jälkeen, kun olin lopen väsynyt tilanteeseen. Suosittelen siis hakemaan apua heti eikä viides päivä! Nykyäänhän pitäisi jo saada hoitoa. Käy kyselemässä, että mistä hoitoa saa vaikka miehesi pelipaikasta.

Vierailija
2/3 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pelaa kovin paljoa tällä hetkellä, koska pidän silmällä tilejä eikä mies käytä käteistä rahaa. Silti tuntuu, että milloin vain voi homma räjähtää. Lisäksi olen kamalan kyllästynyt rajoittamaan aikuista miestä :( Rahatilanteemme on kuta kuinkin " kädestä suuhun" , tingimme esim. aikuisten vaatehankinnoista jo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haki apua joo mutta sitä on TODELLA vaikea saada jollei ole varaa yksityiseen terapiaan. Kävi muutamia kertoja keskustelemassa riippuvuudesta mutta joka kerta henkilö oli eri jolloin tunnin aika meni siihen kun kertasi vanhat jutut.

Kokonaan ei ole pelaamisesta päässyt mutta isoja rahoja ei enää mene.

Tehokkain oli että mies joutui tiukalle budjetille kuin teini ikään. Jos hassasi koko rahansa niin sitten joutui olemaan kuukauden ilman. Muut ostokset, bensat ym ostettiin kortilla.

Vähän vaikea on rohkaista kun omat kokemukset on olleet todella huonot ja koko perheellä isot velat niskassa pelaamisen takia.

Avun saamisen vaikeus on ihan hirvittävää ja jonot kuukausien pituiset.

kaikki riippuu miehesi vapaaehtoisuudesta mihinkään et pysty pakottamaan on itse haluttava apua ja tekemään duunia sen eteen ihan kuin missätahansa muussakin riippuvuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän