Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSIKS eli siis mä olen toi LOQK mut unohtu salasana!!! :o

20.02.2008 |

Unohdin salasanani, kun laitoin vaikeen ettei mies löytäis ja sit en muistanutkaan enää tyhmyyttäni.. hehe! Niin siis... Kerron KOKO STOORIN PAREMMIN!! Et tajuutte varmasti... Mieheni on Kosovolainen samoin tää tyttö... Mä olen Suomalainen.. MÄ tunsin tämän tytön ekana ja se oli mun " netti kaverini" tiesin et tää tyttö ei oo mikään satu prinsessa ja kunnon silleen, mut kun aikaa kului luulin tosiaan, et hän oli muuttunut... noh kerran sit oltiin kosovossa kaikki yhdes niinku mun mies, mä ja sen veli... Lankoni sit ehdotti et löytäisin hänel jonkun tytön ja mä annoin sille mese osoitteita ja se sit jutteli näiden kans ja annoinki sit myös tämän ilkeen horomaisen tytön osoitteen, kun en tiennyt hänen olevan tälläinen ainaskaan enää.. nyt sitemmin oon kuullut juttua, että erottanut monia varattuja poikia ja tehnyt kaikkensa.. etsii rakkautta seksistä.. noh se siitä niin... lankoni ja tää tyttö.. sanotaan vaikka sen nimi ois Tina nii tää Tina sit jutteli lankoni Tonin kanssa ja sitten joku 1-2 kk juteltuaan päättikin tina, ettei ollut niin kiinnostunut tonista... noh ne pysyi frendeinä ja mun miehelhän sit oli kans tää osoite ton tinan, et se ois kertonut sit hyvii puolii tonist tinalle.. noh eräs kaunis pvä mä olin pois kotoo ja sit mä tiesin mies jutteli jonkun kans salee ku soittaa perää kysyy mis oon ja blaa blaa mullei ollut mese lokeja vielä tänä pvänä, mut sit en saanut myöskään siit pväst mtn selvää mitä oli mahtaneet jutella.. mut sit seuraavana pvänä laitoin lokit pyörimään ja sain selville, et tää tina oli jutellut mieheni kanssa.. kaikki vielä perillä?! :D

noh mieheni jutteli tän tytön kans hei hei mitäs kuuluu... sit olivat laittaneet kamerat ja mieheni oli kysynyt et onks HÄNELLÄ hiukset hyvin ja tää oli joo joo mainiost jtn tällee... sit keskustelivat ruoast jtn siin sit ja sanoi et toivottavasti pian söisivät yhdessä... samoin tuli sit jtn juttuu numeroist ja salasanoist vaihtoi ne.. jne... noh salasanan tarkotus tolle tytölle antaa oli et mieheni kans mulla oli riitaa ja sit hän halus rikkoo koko mesen, joten anto sen salasanan et se tina poistais sen mese osoitteen jne.. :S:S ufffff... selitän varmaa liian vaikeest ja monimutkasest mut joo... :D mä oon sekasin ittekki! niih... sit tieksä mun mies oli tos 2.2 kavereillaan (kosovolaisia poikia naimattomia) eivätkä ymmärrä etten haluis mieheni yöpyvän siellä tai menevän ilman mua diskoon, mut nää pojat on pistänyt mieheni päähän, ettei vaimoo kuulu kuunnella ja toihan on ihan tyhmää et kai hän nyt saa surullisuuttaan purkaa jotenkin hauskaa pitämäl ku vasta suomeen tullut... :) hän sanoi kun lähti aamulla sinne pojille, et joo mä sit meen nukkuu eka niil ku oltii valvottu koko yö... noh mä soitin ja soitin sen pvän aikaa eikä vastannut jne... noh sit hän tuli kotii tieks seuraavana pvänä ja tiesin et hän oli ollut hereillä, kun katoin puhelimesta lokeista klo.14 ja 14:30 oli soittanut tän tinan kanssa... kaverini sanoivat et salee: " hei mis oot mä oon tääl nyt et tavataaks ok klo.14:30 siel parkkiksel joo ok moi" sit seuraava " hei oon nyt tääl tuu tän ja tän eteen ok näkyy pian moi" noh en voi tietää ikinä mitä siin oltiin keskusteltu sinä puheluina, mut tiedän et ne oli lyhyitä ja he olivat soitellut keskenään.. ja salee tavannut, koska nyt yks pvä mä käytin mun bluetoothii lähettämään mun koneelt hänen puhelimeen kuvia ja näin siellä tinan käytettyinä vikana!!! RAIVOSTUIN... sanoin, et joo tää ei oo totta ootte tavannut vai?! mies kielsi kokonaan sanoi sen olevan yks kavereistaan Nehat.. Miten nehatista saa tinan? ei mitenkään.. :o noh sit laatisin kavereiden kans nyt suunnitelman MENNÄÄN VAKOILEE!! :o

Eipä sit onnistunut tai no mentiin vakoilee yhden kaverini kans, mut ne sai tietää tai arvas siitä... mut ens kerta uusiks... en tiedä oikeest miten tekisin sen vakoilun? nyt olin tieks vakoilemas nii et vietii mies sinne sen kavereil sit lähdin jätin tahalleen tupakat sinne ja sit me lähdettii viemää yht niist pojist kauppatoril baarii ku pyys ja tiesin täs on joku juoni, noh ku tultii takas sinne paikan pääl nähtii et joo koko lauma oli lähdös autol baarii noh mä soitin miehelleni sanoin kulta unohdin mun tupakat sinne et tuun hakee tuu 2 min pääst alas... se sano ollaan menos baarii... aloin huutaa et; sähän sanoit ku vietii sut et joo ootte vaa koton ettette mee mihkää, noh ne lähti ja me sit soitettii tai kaveri soitti tinal kysy mis se on et tieks tiedän onkseki baaris, mut ei se oli koton huoh... joten ei ainaskaan samas paikkaa ne meni sit baarii sit sen jälkee kävin hakee ne tupakat mieheni oli raivona ku olin odottanut yksii tupakoit nii kauan ja sit lähdettiin kotiin... seuraavana aamuna mä lähdin kotoota tieks ku mentii yöks meille tultii 25 km päähän, mut ku tiesin ne nukkuu siihe asti kunnes meen nii sit menin sinne hakee miestäni ettei se pääse päiväl tapaa sitä... suunnitelmat meni päin perset ku oltii kaverin äitin autol ja aikaa ei ollut.. joten ens kerral suunnitelma paremmin ja mä en näyttäydy enkä soittele tai mtn.. ;D hahaha... Toivottavasti tajusitte yhtään mtn.. :D mikä ois joku hyvä vakoilu suunnitelma? ja nii tost viel ku joku sano puhu suoraa noist asioist, ei mun mies oo kovin hyvä puhuja missään tilantees tai keskustelemaan asioista... ja ei se tunnustais, joten tää on paras tai yksityisetsivä, mut se maksaa liikaa... joten tätä kokeilen ens kerral mut paremmal suunnitelmal... hän menee kait nyt ens la tai sitä seuraavana lauantaina taas sinne pojille, joten sit uusiks... KERTOKAA HYVÄ SUUNNITELMA... MITEN? MITÄ TEEN? JNE JNE.. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni loppujen lopuks tunnusti sanoi olleensa tämän tytön kanssa ulkona et ovat tavanneet keskellä kaupungia päivän valossa, tyttö oli 2 kaverinsa kans ja mieheni 1 kaverin kanssa, olivat chillanneet vain kaupungilla ei kahvittelua ja noin 30-45 min about.. :) Kuulemma vain kavereita ja hän ei aijo olla tämän enempää tekemisissä tämän tytön kanssa.. Mä laitoin eräs pvä yhden kaverini kosovolaisen miehen joka on kaverini aviomies nii tämän puhumaan kaikkea tästä tytöstä mitä koko suomi jo melkeen tietääki paitsi mieheni, kun on uusi täällä niin... Hän oli kertonut sit hänellekkin tosin eka olin mä ja sit toi poika nii et on tavannut tän tytön ja et hän ihmettelee miksi kaikki jankkaa siitä samaa juttua, kun hänellä ei ole sen tytön kans mtn ja et miksei vaimo luota?`? Pitäiskö nyt alkaa luottamaan? Ihmetyttää vaa miksei heti kertonut et joku 2-4 vkoo ilman kertomat ja nyt kerto ku JANKKASIN 4 tuntii... :o huh... Hän sanoi ettei halunut kertoa jne.. mut loppujen lopuks päätti et parempi niin.. Emt.. :D Onko hyvä juttu, alanko nyt luottamaan ja unohdan ton? :) HElp help.. :D

Vierailija
2/2 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme teinimeininkiä, sori vaan. Ja henkilökohtaisesti en kyllä todellakaan jaksaisi ruveta temppuilemaan jonkun kosovolaisen äijän kanssa. Kannattaa vaihtaa suomipoikaan, niin voi olla nuo kuviot vähän selkeempiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan