Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisiko tällaiselle työntekijälle antaa potkut?

Vierailija
19.02.2008 |

Laittoi toissa viikonloppuna tekstiviestin että menee maanantaina lääkäriin. Sairausloma siis jatkuu. Tähän päivään mennessä ei ole ilmoittanut miten pitkä loma on.

Peräkkäin tämä ilmoitautumattomuus on jo toinen kerta. Sai varoituksen tästä syystä kun sairausloma alkoi.

On raskaana.

Potkut vai ei?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten ulos. Ota yhteyttä työnantajaliittosi lakimieheen, siksihän me maksamme niitä jäsenmaksuja! Kun on suuri riski, että hän vetää sinut laittoman irtisanomisen takia oikeuteen, koska on raskaana ja vähän tollanen hyväksikäyttäjäluonne.

Vierailija
2/4 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää soittaa puhelimitse ja saada vieläpä esimies luurin toiseen päähän. Ei siis riitä sekään, että jättäisi vastaajaan viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi työsuhteen purkaa.

Työsuhteen päättymisen syyksi sitten työlaista pykälät ja momentit.

Itse olen kerran tuon tehnyt. Työntekijä muutti toiselle paikkakunnalle ja unohti sanoa asiasta minulle.

Vierailija
4/4 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen poissaolonsa katsotaan luvattomaksi poissaoloksi, ja koska on jo varoituksen aikaisemmin saanut, hänet irtisanotaan, jos ei sitä paperia toimita. Näin se minusta pitää mennä, eli annat hänelle vielä yhden tilaisuuden. Ja mieluiten tämä kaikki kirjallisesti. ev

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi